نجات شرم آور این سایبرتراک را در ویدیو مشاهده کنید

نجات شرم آور این سایبرتراک را در ویدیو مشاهده کنید

رویداد مورد بحث به صورت ویدیویی ضبط شد و سپس دو کلیپ وجود داشت در اینستاگرام منتشر شد توسط مت چمبرز، دوست یکی از افرادی که برای کمک به راننده تسلا توقف کرده بود. اولین تصویر سایبرتراک را نشان می‌دهد که در تلاش برای به دست آوردن کشش است در حالی که توسط فورد قدیمی‌تر از تپه‌ای برفی ملایم یدک می‌کشد. این دو خودرو با استفاده از یک بند بکسل به هم وصل شده بودند و چرخ های سایبرتراک به وضوح دیده می شوند که بدون درمان روی برف ۱-۲ اینچی می چرخند.

کلیپ دوم لحظه ای را نشان می دهد که بالاخره توانستند آن را در جاده خاکی بیاورند. “نمی دانم چگونه او اینقدر دور بود [the] دنباله، چمبرز اظهار داشت. او سپس گمانه زنی های دوستش را در مورد آنچه که ممکن است باعث این مشکل شده باشد را به اشتراک گذاشت و چندین مشکل دیگر را که با آن مواجه شدند را گزارش کرد. بدون نقطه پیکاپ، بدون نقطه بازیابی!” به نظر می رسد این مدل پیش تولید فاقد قابلیت ها و قلاب های موجود در مدل های تولیدی است.

این امر به ویژه با توجه به این واقعیت ناامید کننده است سایبرتراک بسیار گرانتر از آن چیزی بود که ایلان ماسک در ابتدا وعده داده بود. سایبرتراک ممکن است موفق شده باشد از چند آزمایش آسیب بسیار چشمگیر جان سالم به در ببرید، اما اگر رانندگان آن نتوانند آن را در جاده نگه دارند، این همه دوام چندان مفید نخواهد بود. امیدواریم مدل های تولیدی که در حال حاضر عرضه می شوند با مشکلات مشابهی مواجه نشوند.


منبع: https://www.slashgear.com/1469883/tesla-cybertruck-off-road-rescue-video/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *