نحوه انجام فیلتر گسترش هوش مصنوعی در TikTok

کمک! روند هوش مصنوعی در TikTok از صفحه For You من خارج نخواهد شد.

یک فیلتر جدید TikTok وجود دارد که از هوش مصنوعی برای گسترش عکس‌های شما و اضافه کردن پس‌زمینه‌های جعلی استفاده می‌کند. این یاد آور است ابزار هوش مصنوعی فتوشاپ که بخش هایی از تصاویر را پر می کند یا آنها را به طور کامل گسترش می دهد، که برخی از حساب های متمرکز بر هوش مصنوعی در توییتر از آن استفاده می کردند. نقاشی های چند صد ساله بدتر به نظر می رسند. اکنون، می‌توانید از همین فناوری برای بدتر جلوه دادن عکس‌های خود در TikTok استفاده کنید.

این فیلتر در TikTok ویروسی می شود، اما برای ایجاد ویدیو باید برنامه دوم CapCut را دانلود کنید. بنابراین اولین قدم شما برای شرکت در این روند بسیار عجیب، دانلود TikTok و CapCut است. در اینجا نحوه انجام بقیه موارد است.

زمان کل

  • ۵ دقیقه
آنچه شما نیاز دارید

  • برنامه TikTok

  • برنامه CapCut

  • چند تا عکس

مرحله ۱: الگوی خود را پیدا کنید

از آنجایی که این فناوری هوش مصنوعی بسیار به اشتراک گذاشته شده است، تعداد زیادی الگوی کپی در CapCut و TikTok وجود دارد. اما همچنین از آنجایی که این فناوری هوش مصنوعی بسیار به اشتراک گذاشته شده است، همه کپی‌ها تقریباً یکسان هستند. من از این استفاده کردم قالب CapCutاما اگر می خواهید از الگوی دقیقی که قبلاً دیده اید استفاده کنید، به سادگی به آنها بروید ویدیوی TikTok از آنها در حال انجام این روند و بالای نام کاربری آنها می گوید “‘CapCut | Try AI Expand Template’.” روی آن دکمه کلیک کنید و سپس روی “Use template in CapCut” کلیک کنید.

نحوه انجام فیلتر گسترش هوش مصنوعی در TikTok

اعتبار: اسکرین شات / TikTok / CapCut

مرحله ۲: از الگو در CapCut استفاده کنید

هنگامی که در قالب CapCut در قالب انتخابی خود قرار گرفتید، روی دکمه آبی “استفاده از الگو” کلیک کنید. یک درخواست مجوز ظاهر می‌شود و اگر با آن موافق هستید، روی «Allow» کلیک کنید و به CapCut اجازه دهید به همه عکس‌هایتان دسترسی داشته باشد.


اعتبار: اسکرین شات / CapCut

مرحله ۳: عکس های خود را آپلود کنید

برای آپلود باید شش عکس را انتخاب کنید که می‌خواهید بسط داده شوند.


اعتبار: اسکرین شات / CapCut

مرحله ۴: ویدیوی خود را پیش نمایش کنید

پس از اینکه از انتخاب عکس خود راضی شدید، روی “پیش نمایش” در سمت راست پایین ویدیو کلیک کنید. این نیز به طور خودکار یک کپی از ویدیوی شما را در تلفن شما دانلود می کند.


اعتبار: اسکرین شات / TikTok / CapCut

مرحله ۵: از CapCut به TikTok بروید

اکنون روی «افزودن صدا در TikTok» در بالا سمت راست کلیک کنید. به طور خودکار ویدیو را به TikTok صادر می کند و صدای پرطرفدار را اضافه می کند. ویدیو را همانطور که معمولاً انجام می دهید ویرایش کنید و آن را در برنامه پست کنید. ویولا! شما یک ویدیو تصویری بسیار عجیب و غریب ساخته اید.


اعتبار: اسکرین شات / TikTok / CapCut

اکثر کسانی که این روند را ارسال کردند، در مورد “وحشتناک بودن” آن نظر دادند و من نمی توانم با آن موافق نباشم. از این گذشته، یکی از پرکاربردترین نسخه‌های پرطرفدار الگوها عبارت است از “este efecto de ia no te dejara dormir” یا “این فیلتر هوش مصنوعی به شما اجازه نمی‌دهد بخوابید.”

موضوعات
TikTok


منبع: https://mashable.com/article/ai-expand-filer-tiktok

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *