نحوه بارگیری و گوش دادن به کتابهای صوتی در Spotify

رسماً، پاسخ این است… نه واقعاً. به طور غیر رسمی، راه هایی وجود دارد که می توانید کتاب های صوتی رایگان را در این پلتفرم پیدا کنید، اما آنها بسیار محدود خواهند بود.

راه اصلی گوش دادن به عناوین موجود در کاتالوگ رسمی کتاب صوتی Spotify از طریق اشتراک Premium سازگار است که باید هر ماه هزینه آن را بپردازید. به طور مشابه، اگر عناوین را با استفاده از هاب ژانر کتاب صوتی Spotify جستجو کنید، احتمالاً گزینه‌های بیشتری را برای خرید خواهید دید. برای اینکه شانسی پیدا کنید که عناوین کتاب‌هایی را که می‌توانید به صورت رایگان دریافت کنید، پیدا کنید، باید از طریق عملکرد جستجوی پخش‌کننده وب Spotify به اطراف نگاه کنید. کتاب‌های صوتی که به‌جای دکمه خرید دارای دکمه دریافت هستند، به معنای خبر خوبی هستند – می‌توانید کتاب صوتی انتخابی را به صورت رایگان به کتابخانه خود اضافه کنید.

بر اساس آزمایش، یافتن یک کتاب صوتی Spotify که دارای گزینه دلخواه Get باشد نادر است و به زمان و تلاش زیادی برای غربال کردن نتایج جستجو نیاز دارد. اگر کاملاً آماده دریافت Spotify Premium یا خرید کتاب‌های صوتی جداگانه نیستید، می‌توانید یک نوع هک را امتحان کنید.

اگر «کتاب‌های صوتی رایگان» را با استفاده از نوار جستجو جستجو کنید و برگه لیست‌های پخش را در بالای صفحه انتخاب کنید، می‌توانید مجموعه‌هایی را که توسط کاربران خوش‌نیت Spotify از آهنگ‌های صوتی جمع‌آوری شده‌اند مشاهده کنید – که با عناوینی که در زیر Spotify ظاهر می‌شوند متفاوت هستند. ژانر کتاب های صوتی — برای عناوین مختلف کتاب که می توانید بدون پرداخت هزینه اضافی به آنها گوش دهید. برخی از این آهنگ‌های صوتی ممکن است به فایل‌های فصل کوتاه‌تر تقسیم شوند، اما بیشتر آنها باید بدون توجه به نوع حساب شما برای گوش دادن در دسترس باشند. برای دانلود این آهنگ‌های صوتی برای گوش دادن آفلاین، به یک اشتراک Premium نیاز دارید.


منبع: https://www.slashgear.com/1484536/how-to-download-audiobooks-spotify-guide/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *