نحوه تماشای آنلاین جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ به صورت رایگان

TL;DR: ExpressVPN بهترین سرویس برای رفع انسداد سایت های پخش رایگان است. جام آسیا ۲۰۲۳ را به صورت رایگان با ExpressVPN تماشا کنید.


جام جهانی کریکت مردان ICC اواخر امسال برگزار می‌شود، به این معنی که تیم‌های رقیب آماده‌سازی را افزایش خواهند داد. هر تیمی می‌خواهد قبل از برگزاری رویداد شاخص تقویم بین‌المللی کریکت، شتاب بیشتری به دست آورد، و جام آسیا ممکن است فرصت مناسبی برای انجام این کار باشد.

اگر می خواهید جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ را به صورت رایگان از هر کجای دنیا تماشا کنید، ما تمام اطلاعات مورد نیاز شما را در اختیار داریم.

جام ملت های آسیا چیست؟

آسیا کاپ یک تورنمنت بین المللی یک روزه و بین المللی کریکت بیست ۲۰ مردان است. این مسابقات هر دو سال یکبار به طور متناوب بین فرمت های ODI و T20I انجام می شود.

در سال ۲۰۲۳، ۱۳ مسابقه ODI در مسابقات شش تیمی برگزار می شود. دو تیم برتر هر گروه جواز حضور در دور دوم را خواهند داشت که در آن هر کدام سه بازی برگزار خواهند کرد. سپس، دو نفر برتر برای کسب عنوان در کلمبو به رقابت خواهند پرداخت.

جام ملت های آسیا در سال ۲۰۲۳ چه زمانی برگزار می شود؟

جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ شانزدهمین دوره این رقابت‌ها است که به میزبانی پاکستان و سریلانکا برگزار می‌شود. این مسابقات قرار است از تاریخ برگزار شود ۳۰ اوت به ۱۷ سپتامبر.

نحوه تماشای جام ملت های آسیا به صورت رایگان

فقط یک راه برای تماشای جام ملت‌های آسیا به صورت رایگان وجود دارد و آن هم به همراه یک شکار.

دیزنی + هاتستار اعلام کرده است که دسترسی رایگان به هر بازی از جام ملت‌های آسیا را از طریق اپلیکیشن Hotstar برای موبایل فراهم می‌کند. بنابراین اگر مایل به تماشای جام ملت‌های آسیا با گوشی هوشمند خود هستید، می‌توانید بدون هزینه کردن، جام آسیا را تماشا کنید. با این حال، باید چند مرحله اضافی را دنبال کنید، زیرا این سرویس پخش معمولاً در خارج از هند در دسترس نیست.

با VPN، می توانید آدرس IP واقعی خود را مخفی کنید و به یک سرور امن در کشور دیگری متصل شوید، به این معنی که می توانید از هر کجای دنیا به سایت هایی مانند Disney+ Hotstar دسترسی داشته باشید. این فرآیند واقعاً ساده است:

  1. مشترک شدن در یک VPN سازگار با جریان (مانند ExpressVPN)

  2. برنامه را در دستگاه مورد نظر خود بارگیری کنید (بهترین VPN ها برنامه هایی برای Windows، Mac، iOS، Android، Linux و موارد دیگر دارند)

  3. برنامه را باز کنید و به سروری در هند وصل شوید (از طریق سنگاپور)

  4. اتصال به Disney+ Hotstar (نسخه موبایل)

  5. جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ را از هر کجای دنیا تماشا کنید

ExpressVPN (اشتراک ۱ ساله + ۳ ماه رایگان)

۸۲٫۸۲ پوند فقط در ExpressVPN (با ضمانت بازگشت پول)



را بهترین VPN ها برای استریم رایگان نیستند، اما اکثر آنها آزمایشات رایگان یا ضمانت بازگشت پول را ارائه می دهند. با بهره مندی از این پیشنهادات، می توانید جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ را بدون هیچ هزینه ای تماشا کنید. بدیهی است که این یک راه حل بلند مدت نیست، اما زمان زیادی برای تماشای مسابقات به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهد.

بهترین VPN برای پخش چیست؟

وقتی صحبت از رفع انسداد سایت‌های پخش جریانی مانند Disney+ Hotstar می‌شود، غلبه بر ExpressVPN دشوار است. ExpressVPN به چند دلیل، بهترین انتخاب برای پخش است:

  • سرورها در ۹۴ کشور از جمله هند (از طریق سنگاپور)

  • برنامه کاربردی آسان در همه دستگاه های اصلی از جمله آیفون، اندروید، ویندوز، مک و غیره موجود است

  • سیاست عدم ورود به سیستم را جدی بگیرید تا اطلاعات شما ایمن باشد

  • سرعت اتصال سریع

  • حداکثر پنج اتصال همزمان

  • با ضمانت برگشت ۳۰ روزه پول

اشتراک یک ساله برای ExpressVPN به قیمت ۸۲٫۸۲ پوند به فروش می رسد و شامل سه ماه اضافی به صورت رایگان — ۴۹ درصد تخفیف برای مدت زمان محدود است. این طرح همچنین شامل یک سال پشتیبان‌گیری ابری نامحدود رایگان و ۳۰ روز ضمانت بازگشت پول است. می‌توانید از ضمانت بازگشت وجه برای تماشای جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ به صورت رایگان از هر کجای دنیا استفاده کنید.

جام آسیا ۲۰۲۳ را به صورت رایگان با ExpressVPN تماشا کنید.

موضوعات
جریان
ورزش ها

برای معاملات Mashable ثبت نام کنید
محصولات و پیشنهادات عالی، روزانه به صندوق پستی شما ارسال می شود.





با ثبت نام با ما موافقت می کنید شرایط استفاده و سیاست حفظ حریم خصوصی.

از ثبت نام شما سپاسگزاریم!


منبع: https://mashable.com/uk/deals/how-to-watch-asia-cup-live-stream-cricket-2023-for-free

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *