نحوه تماشای آنلاین سوپر لیگ بانوان به صورت رایگان

سوپرلیگ زنان همچنان به محبوبیت خود ادامه می دهد و به راحتی می توان دلیل آن را فهمید. خیلی زیاد هستند رقابت های شدید، بازیکنان ستاره و داستان های جذاب که هر هفته پخش می شوند. و می توانید برخی از بزرگترین برنامه ها را بدون هزینه کردن تماشا کنید.

اگر علاقه مند به تماشای رایگان سوپرلیگ بانوان از هر کجای دنیا هستید، ما تمام اطلاعات مورد نیاز شما را در اختیار داریم.

سوپرلیگ بانوان چیست؟

سوپرلیگ زنان (WSL) بالاترین سطح فوتبال زنان در انگلستان است. در سال ۲۰۱۰ تاسیس شد و توسط اتحادیه فوتبال اداره می شود و ۱۲ تیم حرفه ای در آن حضور دارند. چلسی پس از کسب ششمین عنوان قهرمانی خود در سال گذشته، قهرمان فعلی WSL است.

نحوه تماشای سوپر لیگ بانوان به صورت رایگان

Sky Sports حق نمایش دو بازی در هفته را دارد، اما رایگان نیست. این خبر ناامید کننده ای برای طرفداران بدون اشتراک است، اما خبر خوب این است که وجود دارد جایگزین های رایگان در ارائه.

بی‌بی‌سی یک بازی از هر دور مسابقات را پخش خواهد کرد که پخش رایگان آن در دسترس است آی پلیر بی بی سی.

و بهتر می شود، زیرا هر بازی که در BBC یا Sky Sports نمایش داده نمی شود، برای تماشای رایگان در FA Player در دسترس خواهد بود. تنها کاری که باید انجام دهید این است که در آن ثبت نام کنید www.faplayer.tv یا از طریق برنامه برای دسترسی کامل به مسابقات زنده.

FA Player در سطح بین المللی در دسترس است، بنابراین هر کسی می تواند WSL را با این پلت فرم پخش رایگان تماشا کند. این را نمی توان در مورد iPlayer BBC نیز گفت. اگر بخواهید از خارج از بریتانیا وصل شوید، این سرویس محبوب دسترسی شما را مسدود می کند، بنابراین اگر می خواهید WSL را در iPlayer BBC از خارج تماشا کنید، باید از یک VPN.

VPN ها می توانند موقعیت دیجیتالی شما را مخفی کنند و شما را به یک سرور امن در بریتانیا متصل کنند، به این معنی که می توانید از هر کجای دنیا به iPlayer BBC دسترسی داشته باشید. فرآیند در واقع بسیار ساده است:

  1. برای یک VPN سازگار با جریان ثبت نام کنید (مانند ExpressVPN)

  2. برنامه را در دستگاه مورد نظر خود بارگیری کنید (بهترین VPN ها برنامه هایی برای Windows، Mac، iOS، Android، Linux و موارد دیگر دارند)

  3. برنامه را باز کنید و به سروری در بریتانیا متصل شوید

  4. بازدید کنید آی پلیر بی بی سی

  5. سوپر لیگ زنان را در iPlayer BBC تماشا کنید

ExpressVPN (اشتراک ۱ ساله + ۳ ماه رایگان)

۸۲٫۸۲ پوند فقط در ExpressVPN (با ضمانت بازگشت پول)



را بهترین VPN ها برای پخش رایگان نیستند، اما تمایل دارند آزمایش های رایگان یا ضمانت بازگشت پول را ارائه دهند. با استفاده حداکثری از این پیشنهادات، می‌توانید بدون پرداخت پول، انسداد BBC iPlayer را رفع کنید. این یک راه حل بلند مدت نیست، اما به شما زمان می دهد تا قبل از بازیابی سرمایه خود، چندین برنامه WSL را در iPlayer BBC تماشا کنید.

بهترین VPN برای iPlayer BBC چیست؟

ExpressVPN بهترین سرویس برای رفع انسداد iPlayer BBC است. جایگزین های مناسبی مانند NordVPN و Surfshark وجود دارد، اما ExpressVPN پیشتاز است. این سرویس پرسرعت به دلایل مختلفی بهترین انتخاب برای پخش جریانی است:

  • سرورها در ۹۴ کشور از جمله انگلستان

  • برنامه کاربردی آسان در همه دستگاه های اصلی از جمله آیفون، اندروید، ویندوز، مک و غیره موجود است

  • سیاست عدم ورود به سیستم را جدی بگیرید تا داده های شما همیشه ایمن باشند

  • سرعت اتصال سریع بدون دریچه گاز

  • حداکثر پنج اتصال همزمان

  • با ضمانت برگشت ۳۰ روزه پول

اشتراک یک ساله برای ExpressVPN به قیمت ۸۲٫۸۲ پوند به فروش می رسد و شامل سه ماه اضافی به صورت رایگان — ۴۹ درصد تخفیف برای مدت زمان محدود است. این طرح با تخفیف شدید همچنین شامل یک سال پشتیبان گیری رایگان ابری نامحدود و ۳۰ روز ضمانت بازگشت پول است.

سوپرلیگ زنان را از هر کجای دنیا با ExpressVPN تماشا کنید.

موضوعات
جریان
ورزش ها
نحوه تماشا

برای معاملات Mashable ثبت نام کنید
محصولات و پیشنهادات عالی، روزانه به صندوق پستی شما ارسال می شود.





با ثبت نام با ما موافقت می کنید شرایط استفاده و سیاست حفظ حریم خصوصی.

از ثبت نام شما سپاسگزاریم!


منبع: https://mashable.com/uk/deals/womens-super-league-live-stream-for-free

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *