نحوه تماشای بسکتبال آریزونا مقابل ویسکانسین بدون کابل

آیا نمی دانید که چگونه بسکتبال کالج را در این فصل تماشا کنید؟ در اینجا بهترین گزینه های شما وجود دارد:


مقرون به صرفه ترین

Sling TV طرح نارنجی

۲۰ دلار برای ماه اول، سپس ۴۰ دلار در ماه
(۲۰ دلار صرفه جویی کنید)
لوگوی زنجیر

بهترین برای یک بازی

طرح FuboTV Pro

آزمایشی رایگان ۷ روزه، سپس ۵۴٫۹۹ دلار در ماه به مدت ۲ ماه
(۴۰ دلار صرفه جویی کنید)
لوگوی FuboTV

را گربه‌های وحشی آریزونا تیم‌های بسکتبال مردان و ویسکانسین بجرز قرار است در یک مسابقه غیر کنفرانسی در روز شنبه، ۹ دسامبر ۲۰۲۳، در مرکز مک‌کیل در توسان، آریزونا، با هم دیدار کنند. بازی قرار است ساعت ۲:۱۵ بعد از ظهر CT/1:15 بعد از ظهر MST آغاز شود.

آریزونا، رتبه ۱ در نظرسنجی آسوشیتدپرس، در مجموع ۷-۰ وارد مسابقه می شود. اخیرا، U of A در ۲ دسامبر ۸۲-۵۵ کلگیت را شکست داد. رتبه ۲۳ ویسکانسین بجرز در مجموع ۷-۲ وارد مسابقه شد. در ۵ دسامبر، ویسکانسین ۷۰-۵۷ ایالت میشیگان را شکست داد. با ورود به شنبه، ویسکانسین با نتیجه ۵-۲ در مقابل آریزونا پیشتاز است.

کالب عشق آریزونا با ۱۳٫۳ امتیاز در هر بازی در هفت مسابقه اول پیشتاز است و او با ۳۱ پاس منجر به گل پیشتاز این تیم است. ای جی استور با ۱۴٫۲ امتیاز در هر بازی پس از ۹ بازی، بهترین گلزن ویسکانسین بادجرز است.

تامی لوید سرمربی بسکتبال مردان آریزونا Wildcats است. گرگ گارد سرمربی بسکتبال مردان ویسکانسین بجرز است.

زمان و شبکه بازی بسکتبال آریزونا مقابل ویسکانسین

بازی بسکتبال مردان آریزونا Wildcats و Wisconsin Badgers قرار است در ساعت ۲:۱۵ بعد از ظهر CT/1:15 بعد از ظهر MST در روز شنبه، ۹ دسامبر از ESPN پخش شود. پخش کنندگان ESPN برای این بازی برنامه ریزی شده اند. دیو پاش (بازی به بازی) و جی بیلاس (تحلیلگر).

اگر تلویزیون کابلی یا ماهواره ای ندارید، پلتفرم های پخش زنده آنلاین مانند FuboTV و Sling جایگزین هایی برای لذت بردن از بازی ارائه می دهند.

بهترین خدمات پخش برای بازی بسکتبال U of A در مقابل ویسکانسین

اگر از تلویزیون کابلی و ماهواره ای خلاص شده اید، به یک پلت فرم استریم نیاز دارید. برای دیدن بازی روز شنبه آریزونا Wildcats مقابل Wisconsin Badgers بازی بسکتبال مردانه، در اینجا بهترین راه حل های پخش جریانی در دسترس شما هستند.

مقرون به صرفه ترین: Sling TV

طرح نارنجی زنجیر

۲۰ دلار برای ماه اول، سپس ۴۰ دلار در ماه



بسته ۵۵ دلاری Sling TV در ماه، ۴۶ کانال را فراهم می‌کند که نیازهای طرفداران بسکتبال کالج را برآورده می‌کند و شامل پوشش ESPN مسابقاتی مانند بازی بسکتبال مردانه Arizona Wildcats در مقابل Wisconsin Badgers است. تازه واردان Sling TV از نرخ ۲۷٫۵۰ دلار برای ماه اول برخوردار هستند.

اگر به دنبال تماشای بازی U of A vs. Wisconsin هستید، Orange Plan شامل ESPN است و با قیمت ۲۰ دلار برای ماه اول و به دنبال آن ۴۰ دلار ماهانه در دسترس است.

کانال های ورزشی Sling TV شامل ABC، ACC Network، Big Ten Network، ESPN، ESPN2، ESPN3، ESPNews، ESPNU، Fox، FS1، FS2، NBC، NFL Network، Pac-12 Network و SEC Network می باشد.

بهترین بازی برای تک بازی: FuboTV

طرح FuboTV Pro

آزمایشی رایگان ۷ روزه، سپس ۵۴٫۹۹ دلار در ماه به مدت ۲ ماه



می توانید FuboTV را به مدت هفت روز به صورت رایگان امتحان کنید و مجموعه گسترده بیش از ۲۵۰ کانال تلویزیونی زنده را بررسی کنید. اگر از طرفداران بسکتبال کالج هستید، بسته Pro برای دو ماه اول ماهیانه ۵۴٫۹۹ دلار هزینه دارد، با کانال هایی مانند ESPN برای تماشای بازی بسکتبال مردان ویسکانسین Badgers در مقابل Arizona Wildcats. پس از نرخ اولیه دو ماهه، قیمت معمولی سطح حرفه ای ۷۴٫۹۹ دلار در ماه است.

کانال های ورزشی FuboTV شامل ABC، ACC Network، Big Ten Network، CBS، CBS Sports Network، ESPN، ESPN2، ESPNews، Fox، FS1، FS2، Golf Network، Marquee Sports Network، Monumental Sports، NBC، NBCSN، NFL Network، Pac است. -۱۲ شبکه و شبکه SEC.


منبع: https://mashable.com/article/how-to-watch-arizona-vs-wisconsin-basketball-livestream

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *