نحوه تماشای بسکتبال ایندیانا مقابل آبرن بدون کابل

آیا نمی دانید که چگونه بسکتبال کالج را در این فصل تماشا کنید؟ در اینجا بهترین گزینه های شما وجود دارد:


مقرون به صرفه ترین

Sling TV طرح نارنجی

۲۰ دلار برای ماه اول، سپس ۴۰ دلار در ماه
(۲۰ دلار صرفه جویی کنید)
لوگوی زنجیر

بهترین برای یک بازی

طرح FuboTV Pro

آزمایشی رایگان ۷ روزه، سپس ۵۴٫۹۹ دلار در ماه به مدت ۲ ماه
(۴۰ دلار صرفه جویی کنید)
لوگوی FuboTV

تیم‌های بسکتبال مردان ایندیانا هوزیرز و اوبرن قرار است در روز شنبه، ۹ دسامبر ۲۰۲۳، در مراسم Hoopsgiving تعطیلات ۲۰۲۳ با هم دیدار کنند. ورزشگاه ایالتی فارم در آتلانتا بازی قرار است ساعت ۲ بعد از ظهر به وقت شرقی / ۱۳ بعد از ظهر CT شروع شود.

ایندیانا در مجموع با نتیجه ۷-۱ وارد مسابقه می شود. اخیرا، IU Hoosiers در روز سه شنبه ۷۸-۷۵ میشیگان را شکست داد. آبورن در مجموع ۵-۲ وارد مسابقه می شود. روز یکشنبه، آپالاش ایالت با نتیجه ۶۹ بر ۶۴ آبورن را شکست داد.

با ورود به شنبه، ایندیانا با نتیجه ۱-۰ مقابل آبورن در سری تمام وقت پیشتاز است. را آی یو هوزیرز آبرن را شکست داد ۱۰۷-۹۰ در تنها دیدار قبلی در ۱۴ مارس ۱۹۸۷، در جریان دور دوم مسابقات NCAA در مسیر ایندیانا به مسابقات قهرمانی ملی ۱۹۸۷٫

مایک وودسون سرمربی بسکتبال مردان ایندیانا هوزیرز است. بروس پرل سرمربی بسکتبال مردان آبرن است.

زمان و شبکه بازی بسکتبال ایندیانا مقابل آبرن

بازی بسکتبال مردان ایندیانا هوزیرز و آبرن قرار است در ساعت ۲ بعدازظهر ET/13 بعد از ظهر CT روز شنبه ۹ دسامبر از ESPN2 پخش شود. پخش کنندگان ESPN2 برای این بازی برنامه ریزی شده اند دیو اوبراین (بازی به بازی) و جیمی دایکز (تحلیلگر).

می‌توانید بازی بسکتبال اوبرن و ایندیانا را تماشا کنید و لذت پخش جریانی را با FuboTV و Sling، حتی بدون اتصال کابلی یا ماهواره‌ای، کشف کنید.

بهترین خدمات پخش برای بازی بسکتبال اوبرن در مقابل آی یو هوزیرز

از آنجایی که تلویزیون کابلی و ماهواره‌ای دیگر ضروری نیست، خدمات پخش جریانی برای ارائه پوشش مستقیم مسابقات بسکتبال کالج مانند بازی بسکتبال مردان ایندیانا هوزیرز در مقابل آبرن افزایش می‌یابد. در اینجا بهترین گزینه های پخش است.

مقرون به صرفه ترین: Sling TV

طرح نارنجی زنجیر

۲۰ دلار برای ماه اول، سپس ۴۰ دلار در ماه



Sling TV بسته ای از ۴۶ کانال را با قیمت ۵۵ دلار در ماه ارائه می دهد که بیشتر نیازهای شما را به عنوان یک طرفدار بسکتبال کالج برآورده می کند، و شامل پوشش ESPN2 درگیری هایی مانند بازی بسکتبال مردان ایندیانا هوزیرز در مقابل آبرن است. برای بهره مندی از نرخ ماه اول ۲۷٫۵۰ دلار ثبت نام کنید.

از طریق طرح نارنجی اسلینگ تی وی، در درگیری آی یو هوزیرز با تیم بسکتبال مردان آبرن منطقه شوید. این طرح شامل ESPN2 می‌شود که تضمین می‌کند یک دقیقه از مسابقه روز شنبه را از دست ندهید. طرح نارنجی پس از ۲۰ دلار ویژه ماه اول فقط ۴۰ دلار در ماه هزینه دارد.

کانال های ورزشی Sling TV شامل ABC، ACC Network، Big Ten Network، ESPN، ESPN2، ESPN3، ESPNews، ESPNU، Fox، FS1، FS2، NBC، NFL Network، Pac-12 Network و SEC Network می باشد.

بهترین بازی برای تک بازی: FuboTV

طرح FuboTV Pro

آزمایشی رایگان ۷ روزه، سپس ۵۴٫۹۹ دلار در ماه به مدت ۲ ماه



شما نمی خواهید بازی ایندیانا هوزیرز در مقابل بسکتبال مردان آبورن را در ESPN2 از دست بدهید. استفاده آزمایشی رایگان هفت روزه FuboTV به کاربران جدید امکان دسترسی به این بازی و موارد دیگر را در بیش از ۲۵۰ کانال می دهد و یک امتیاز این است که می توانید FuboTV را در حداکثر ۱۰ دستگاه پخش کنید. پس از دوره آزمایشی رایگان، می‌توانید با طرح FuboTV Pro، از ۵۴٫۹۹ دلار در ماه به مدت دو ماه، سپس ۷۴٫۹۹ دلار در ماه، ادامه دهید.

کانال های ورزشی FuboTV شامل ABC، ACC Network، Big Ten Network، CBS، CBS Sports Network، ESPN، ESPN2، ESPNews، Fox، FS1، FS2، Golf Network، Marquee Sports Network، Monumental Sports، NBC، NBCSN، NFL Network، Pac است. -۱۲ شبکه و شبکه SEC.


منبع: https://mashable.com/article/how-to-watch-indiana-vs-auburn-basketball-livestream

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *