نحوه تماشای بوکس آنلاین: هر مبارزه را پخش کنید

اگر در بوکس تازه کار هستید و می خواهید تمام مسابقات را از بزرگترین ستاره های این ورزش ببینید، ما می توانیم به شما کمک کنیم بهترین و ارزان ترین راه ها را برای تماشای آنلاین بوکس پیدا کنید. می تواند پیچیده شود. مبارزان با مروج های خاصی که به سایت های پخش جریانی خاصی گره خورده اند، گره خورده اند. روزهای دعوای جمعه شب در تلویزیون شبکه خیلی گذشته است.

اگر فقط می خواهید تماشا کنید اولین مبارزه جیک پل بدون PPV در مقابل آندره آگوست، می توانید اشتراک DAZN را در اینجا دریافت کنید.

دو راه اصلی برای پخش بوکس وجود دارد: مبارزات پرداخت به ازای مشاهده و مبارزات موجود در اشتراک ماهانه. وقتی یک مبارزه PPV است، هیچ راهی برای دور زدن آن هزینه وجود ندارد. برخی از سایت‌ها به مشترکین تخفیفی در قیمت PPV می‌دهند، اما وقتی هزینه اشتراک را در نظر می‌گیرید، در نهایت به همان قیمت تمام می‌شود. ما مطمئناً بهترین راه‌ها برای تماشای مسابقات بوکس PPV را در صورت وقوع به شما نشان خواهیم داد، اما در حال حاضر روی خدمات اشتراکی مختلفی تمرکز خواهیم کرد که به شما امکان دسترسی به مبارزات معمولی را می‌دهند.

متأسفانه، یک سایت پخش جریانی وجود ندارد که هر مسابقه بوکس را به شما ارائه دهد – هیچ بسته نوع بلیط NFL یکشنبه. اما اکثر مبارزات غیر PPV در تعداد کمی از سایت ها پخش می شوند. در حالی که هیچ کس نمی خواهد دو یا سه سرویس پخش بیشتر را به صورت حساب ماهانه خود اضافه کند، می توانید محتوای زیادی را از این سایت ها دریافت کنید. به عنوان مثال، برخی از آنها بهترین راه نیز هستند UFC را تماشا کنید، بنابراین اگر از طرفداران هر دو ورزش هستید، فقط یک قبض پرداخت می کنید. در اینجا بهترین اشتراک ها برای تماشای بوکس آنلاین وجود دارد.

مسابقات بوکس آتی

  • ۹ دسامبر: دوین هانی در مقابل رجیس پروگرایسون در DAZN PPV
  • ۹ دسامبر: روبی رامیرز در مقابل رافائل اسپینوزا در ESPN+
  • ۱۰ دسامبر: کریس بیلام-اسمیت در مقابل ماتئوس مسترناک روی طاووس
  • ۱۵ دسامبر: جیک پل در مقابل. آندره آگوست در DAZN
  • ۱۶ دسامبر: دیوید مورل در مقابل. Sena Agbeko Showtime است
  • ۱۶ دسامبر: جسی “بام” رودریگز در مقابل سانی ادواردز در DAZN
  • ۲۳ دسامبر: مگا نمایش عربستان سعودی شاهکار. AJ، Wilder، Hrgovic، Bivol، Opetaia، Dubois و موارد دیگر در DAZN PPV
  • ۲۶ دسامبر: Naoya Inoue در مقابل Naoya Inoue مارلون تاپالز در ESPN+

بوکس را در DAZN تماشا کنید

نحوه تماشای بوکس آنلاین: هر مبارزه را پخش کنید
DAZN

DAZN خانه جریان برای مبارزه است. این برنامه چندین بار در هفته مسابقات UFC و بوکس را پخش می کند و حتی رویدادهای PPV را میزبانی می کند. اگر از طرفداران جدی بوکس هستید، به اشتراک DAZN نیاز دارید. ۲۵ دلار در ماه یا ۲۲۵ دلار برای اشتراک سالانه است. وجود ندارد آزمایشی رایگان DAZN همین الان. هنگامی که آنها میزبان رویدادهای PPV هستند، مشترکین معمولاً تفاوت بین قیمت کامل PPV و هزینه اشتراک ۲۵ دلاری را پرداخت می کنند، بنابراین شما بیشتر از غیر مشترکین پرداخت نخواهید کرد. اگر در بریتانیا هستید، بسیاری از مبارزات که PPV در ایالات متحده هستند در اشتراک اصلی DAZN شما گنجانده شده است (احتمالاً به این دلیل که DAZN انتظار ندارد مردم برای دعواهای ۳ صبح پول اضافی پرداخت کنند). DAZN با شرکت‌های تبلیغاتی Golden Boy و Matchroom قرارداد دارد، بنابراین می‌توانید به زودی شاهد حضور مبارزانی مانند Ryan Garcia، Katie Taylor و Dmitry Bivol باشید که در DAZN حضور دارند.

بوکس را در ESPN Plus تماشا کنید

ESPN Plus

ESPN+ تقریباً هر هفته مسابقات بوکس را به عنوان بخشی از قرارداد انحصاری خود با بوکس Top Rank دارد. این مبارزات معمولا در روزهای جمعه و شنبه انجام می شود و در اشتراک اصلی ESPN + شما گنجانده شده است. اگر به دنبال خدمات ارزان قیمت هستید بوکس رتبه برتر را تماشا کنید، ESPN+ انتخاب شماست. این یکی از ارزان‌ترین خدمات اشتراک بوکس است که فقط ۱۰ دلار در ماه یا ۱۰۰ دلار در سال است. متاسفانه وجود ندارد ESPN+ آزمایشی رایگان در حال حاضر، اما همیشه می توانید آن را با آن جفت کنید دیزنی + و Hulu در باندل دیزنی، که فقط ۱۳ دلار در ماه است و اگر به هر سه سرویس استریم علاقه مند باشید، یک تن برای شما صرفه جویی خواهد کرد. همکاری ESPN+ با Top Rank به آن امکان دسترسی به برخی از بزرگترین مبارزان از جمله تایسون فیوری، واسیلی لوماچنکو، شکور استیونسون و بسیاری دیگر را می دهد.


بوکس را در Showtime تماشا کنید

زمان نمایش

زمان نمایش میزبان مبارزات PPV و مبارزاتی است که در یک اشتراک عمومی گنجانده شده است. با اشتراک ماهانه ۱۱ دلاری خود در Showtime، به همه مسابقات بوکس قهرمانی Showtime، معمولاً هر ماه یک زوج، دسترسی خواهید داشت. Showtime همچنین میزبان مسابقات PPV است، مانند مبارزه مگ دیویس-گارسیا، و هزینه اضافی برای شما خواهد داشت. وجود دارد آزمایشی رایگان Showtime در حال حاضر، بنابراین شما همیشه می توانید آن را با یک مبارزه خوب برای تست کردن سرویس زمان بگذارید. متاسفانه، Showtime اعلام کرده است که پوشش بوکس خود را در پایان سال ۲۰۲۳ پس از نزدیک به چهار دهه پخش این ورزش متوقف می کند.


بوکس را در FITE تماشا کنید

تصویر با اجازه صاحب حق چاپ استفاده می شود

مناسب یکی دیگر از سرویس های پخش است که یک بسته اشتراک برای مبارزات منظم و گزینه های ویژه PPV نیز ارائه می دهد. اگر از طرفداران تمام هنرهای رزمی و نه فقط بوکس هستید، FITE یک گزینه عالی است. MMA، کشتی، بوکس و حتی جوستینگ حرفه ای را پخش می کند. اگر مبارزه ای است که می خواهید، FITE آن را به شما می دهد. FITE یک پخش زنده مداوم دارد که رایگان است، اما فقط تکرارها و رویدادهای مطبوعاتی منتهی به دعوا را پخش می کند. اگر می‌خواهید به تمام محتوای آن دسترسی داشته باشید، به +FITE نیاز دارید. این هزینه ۸ دلار در ماه یا ۷۰ دلار در سال است که آن را به یکی از گزینه های پخش جریانی ارزان تر در این لیست تبدیل می کند.

Boxing on Peacock را تماشا کنید

طاووس

در دهه ۷۰ و ۸۰، NBC خانه بوکس در شبکه تلویزیونی بود. Peacock با قرارداد پخش جریانی که به تازگی اعلام شده است به این سنت ادامه می دهد. NBC Sports اعلام کرد که با BOXXER، یک شرکت تبلیغاتی بوکس در بریتانیا و ایرلند که مبارزات خود را در Sky Sports در بریتانیا پخش می کند، همکاری می کند NBC اکنون این مبارزات را در این سایت پخش خواهد کرد. طاووس در ایالات متحده، و برخی حتی به کانال اصلی شبکه NBC راه پیدا می کنند. Peacock در حال حاضر ۶ دلار در ماه برای طرح پایه یا ۱۲ دلار در ماه برای Premium هزینه دارد که تبلیغات را حذف می کند، به شما امکان می دهد محتوا را دانلود کنید و از طریق پخش زنده به کانال NBC محلی خود دسترسی پیدا می کنید. برخی از رویدادهای بوکس حتی ممکن است در جریان پخش شوند آزمایش رایگان طاووس ردیف خدمات

بوکس خارج از کشور را با VPN تماشا کنید

NordVPN

همه مبارزات در همه جای دنیا در دسترس نیستند. هنگامی که خدمات اشتراک سعی می کنند شما را از دعوا محروم کنند، همیشه می توانید سعی کنید اتصال اینترنت را در کشوری که دسترسی دارد جعل کنید. ما NordVPN را برای این کار توصیه می کنیم، زیرا همین است بهترین VPN برای پخش و بهترین VPN به طور کلی. در حال حاضر ۵۴ درصد تخفیف دارد که برای اشتراک دو ساله ۳٫۷۹ دلار در ماه می شود. در اینجا یک اخطار وجود دارد: برخی از سرویس های استریم بسیار مراقب VPN ها هستند و اگر فکر کنند از VPN استفاده می کنید، اتصال شما را مسدود می کنند. با این حال، همیشه ارزش یک عکس را دارد، و موارد دیگر نیز وجود دارد مزایای استفاده از VPN علاوه بر پخش جریانی

توصیه های سردبیران








منبع: https://www.digitaltrends.com/movies/how-to-stream-boxing-matches-online/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *