نحوه تماشای فوتبال میشیگان مقابل مریلند به صورت زنده بدون کابل

آیا نمی دانید چگونه در این فصل فوتبال دانشگاهی را تماشا کنید؟ در اینجا بهترین گزینه های شما وجود دارد:


بهترین برای مقرون به صرفه بودن

Sling TV پلان آبی

۲۰ دلار برای ماه اول، سپس ۴۰ دلار در ماه
(۲۰ دلار صرفه جویی کنید)
نحوه تماشای فوتبال میشیگان مقابل مریلند به صورت زنده بدون کابل

بهترین برای یک بازی

طرح FuboTV Pro

آزمایشی رایگان ۷ روزه، سپس ۵۴٫۹۹ دلار در ماه به مدت ۲ ماه
(۴۰ دلار صرفه جویی کنید)
لوگوی FuboTV

را میشیگان تیم های فوتبال مریلند ترپس قرار است در یک مسابقه کنفرانس ده بزرگ در روز شنبه، ۱۸ نوامبر ۲۰۲۳، در استادیوم مریلند در کالج پارک، مریلند با هم دیدار کنند. این بازی قرار است در ظهر ET آغاز شود.

میشیگان، رتبه ۲ در نظرسنجی آسوشیتدپرس، در مجموع ۱۰-۰ و ۷-۰ در Big Ten وارد مسابقه می شود. اخیرا، میشیگان در ۱۱ نوامبر پن استیت را ۲۴-۱۵ شکست داد. مریلند در مجموع ۶-۴ و در ده بزرگ ۳-۴ وارد مسابقه می شود. در ۱۱ نوامبر، UMD نبراسکا را ۱۳-۱۰ شکست داد. با ورود به شنبه، میشیگان در سری تمام وقت ها با نتیجه ۱۰-۱ مقابل مریلند پیشتاز است.

جیم هاربا سرمربی فوتبال میشیگان است. مایکل لاکسلی سرمربی مریلند ترپس فوتبال است.

زمان و شبکه شروع فوتبال میشیگان مقابل مریلند

بازی فوتبال میشیگان و مریلند ترپس برای شروع ظهر به وقت محلی در FOX در روز شنبه، ۱۸ نوامبر برنامه ریزی شده است. پخش کننده های FOX برنامه ریزی شده اند. گاس جانسون (بازی به بازی)، جوئل کلات (تحلیلگر)، و جنی تافت (خبرنگار حاشیه).

بدون تلویزیون کابلی یا ماهواره‌ای، برخی از گزینه‌ها برای تماشای بازی فوتبال میشیگان مقابل مریلند ترپس از طریق پخش زنده آنلاین شامل FuboTV و Sling هستند.

بهترین خدمات پخش برای بازی فوتبال Michigan vs UMD Terps

برای تماشای فوتبال کالج بدون تلویزیون کابلی یا ماهواره ای باید یک سرویس پخش را انتخاب کنید. در اینجا بهترین خدمات پخش برای بازی فوتبال مریلند ترپس در مقابل میشیگان در FOX وجود دارد.

مقرون به صرفه ترین: Sling TV

طرح آبی اسلینگ

۲۰ دلار برای ماه اول، سپس ۴۰ دلار در ماه



FOX در Sling TV در بازارهای منتخب موجود است. اینها شامل آتلانتا، آستین، شیکاگو، دالاس/فورث ورث، دیترویت، گینزویل، هیوستون، لس آنجلس، میلواکی، مینیاپولیس، نیویورک، اورلاندو، فیلادلفیا، فینیکس، سانفرانسیسکو، سیاتل، تامپا، و واشنگتن دی سی هستند.

اگر در یکی از آن بازارها نیستید، دریافت Sling TV به شما کمکی نمی‌کند تا بازی فوتبال میشیگان و مریلند ترپس را تماشا کنید.

اگر در یکی از آن بازارها هستید، دریافت Sling TV برای بازی فوتبال میشیگان در مقابل UMD برای شما مفید است. شما به Blue Plan نیاز دارید که ۲۰ دلار برای ماه اول و ۴۰ دلار برای ماه های بعدی است.

کانال های ورزشی Sling TV شامل ABC، ACC Network، Big Ten Network، ESPN، ESPN2، ESPN3، ESPNews، ESPNU، FOX، FS1، FS2، NBC، NFL Network، Pac-12 Network و SEC Network می باشد.

بهترین بازی برای تک بازی: FuboTV

طرح FuboTV Pro

آزمایشی رایگان ۷ روزه، سپس ۵۴٫۹۹ دلار در ماه به مدت ۲ ماه



FuboTV بیش از ۲۵۰ کانال تلویزیون زنده را ارائه می دهد و امکان تماشای همزمان روی ۱۰ صفحه را دارد. می توانید FuboTV را با یک دوره آزمایشی رایگان هفت روزه امتحان کنید.

از وب سایت FuboTV دیدن کنید تا ببینید آیا کد پستی شما شامل پخش FOX است یا خیر. اگر خوش شانس هستید، می توانید FOX را با طرح FuboTV Pro دریافت کنید که دارای نرخ اولیه دو ماهه ۵۴٫۹۹ دلار در ماه و نرخ اشتراک معمولی ۷۴٫۹۹ دلار در ماه است.

کانال های ورزشی FuboTV شامل ABC، ACC Network، Big Ten Network، CBS، CBS Sports Network، ESPN، ESPN2، ESPNews، FOX، FS1، FS2، Golf Network، Marquee Sports Network، Monumental Sports، NBC، NBCSN، NFL Network، Pac است. -۱۲ شبکه و شبکه SEC.


منبع: https://mashable.com/article/how-to-watch-michigan-vs-maryland-football-livestream-without-cable

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *