نحوه تماشای پخش زنده فوتبال فلوریدا و میسوری بدون کابل

آیا نمی دانید چگونه در این فصل فوتبال دانشگاهی را تماشا کنید؟ در اینجا بهترین گزینه های شما وجود دارد:


مقرون به صرفه ترین

Sling TV طرح نارنجی

۲۰ دلار برای ماه اول، سپس ۴۰ دلار در ماه
(۲۰ دلار صرفه جویی کنید)
لوگوی زنجیر

بهترین برای یک بازی

FuboTV

آزمایشی رایگان ۷ روزه، سپس ۵۴٫۹۹ دلار در ماه به مدت ۲ ماه
(۴۰ دلار صرفه جویی کنید)
لوگوی FuboTV

را میسوری تیم های فوتبال فلوریدا و فلوریدا قرار است در یک مسابقه کنفرانس جنوب شرقی در روز شنبه، ۱۸ نوامبر ۲۰۲۳، در استادیوم مموریال در کلمبیا، میسوری با هم دیدار کنند. بازی قرار است ساعت ۷:۳۰ بعد از ظهر به وقت شرقی / ۶:۳۰ بعد از ظهر CT شروع شود.

Mizzou، رتبه ۱۱ در نظرسنجی آسوشیتدپرس، در مجموع ۸-۲ و ۴-۲ در SEC وارد مسابقه می شود. اخیراً، Mizzou تنسی را ۳۶-۷ در ۱۱ نوامبر شکست داد فلوریدا گیتورز در مجموع ۵-۵ و در SEC 3-4 وارد مسابقه شد. در ۱۱ نوامبر، LSU 52-35 فلوریدا را شکست داد. با ورود به شنبه، سری بازی های تمام دوران میسوری و فلوریدا با نتیجه ۶-۶ مساوی شد.

الی درینکویتس سرمربی فوتبال میسوری است. بیلی ناپیر سرمربی فوتبال فلوریدا گیتورز است.

زمان و شبکه شروع فوتبال Mizzou در مقابل UF Gators

بازی فوتبال فلوریدا گیتورز در مقابل کالج میتزو قرار است در ساعت ۷:۳۰ بعدازظهر ET/6:30 بعد از ظهر CT روز شنبه ۱۸ نوامبر از طریق ESPN پخش شود. پخش کنندگان ESPN برای این بازی برنامه ریزی شده اند. جو تسیتوره (بازی به بازی)، جسی پالمر (تحلیلگر)، و کیتی جورج (خبرنگار حاشیه).

با کاوش در گزینه‌های پخش زنده آنلاین موجود در FuboTV و Sling، می‌توانید از بازی فوتبال کالج بدون تلویزیون کابلی یا ماهواره‌ای لذت ببرید.

بهترین خدمات پخش برای بازی فوتبال Mizzou vs. Florida

برای تماشای فوتبال کالج بدون تلویزیون کابلی یا ماهواره ای، یافتن یک سرویس پخش جریانی کلیدی است. برای بازی فوتبال فلوریدا گیتورز و میتزو در روز شنبه، این گزینه‌های پخش جریانی بهترین گزینه برای شما هستند.

مقرون به صرفه ترین: Sling TV

طرح نارنجی زنجیر

۲۰ دلار برای ماه اول، سپس ۴۰ دلار در ماه



Sling TV بسته ای از ۴۶ کانال را با قیمت ۵۵ دلار در ماه ارائه می دهد که بیشتر نیازهای شما را به عنوان یک طرفدار فوتبال کالج برآورده می کند و شامل پوشش ESPN درگیری های مهم مانند بازی فوتبال UF Gators در مقابل Mizzou می شود. ثبت نام کنید تا از نرخ تخفیف ماه اول ۲۷٫۵۰ دلار برخوردار شوید.

اگر منحصراً به دنبال بازی فوتبال Mizzou در مقابل فلوریدا هستید، برنامه Orange را با هزینه ماه اول ۲۰ دلار و قیمت معمولی ۴۰ دلار در ماه پس از آن انتخاب کنید.

کانال های ورزشی Sling TV شامل ABC، ACC Network، Big Ten Network، ESPN، ESPN2، ESPN3، ESPNews، ESPNU، Fox، FS1، FS2، NBC، NFL Network، Pac-12 Network و SEC Network می باشد.

بهترین بازی برای تک بازی: FuboTV

FuboTV

آزمایشی رایگان ۷ روزه، سپس ۵۴٫۹۹ دلار در ماه به مدت ۲ ماه



طرفداران فوتبال کالج می‌توانند ESPN را در بین کانال‌های خود داشته باشند و بازی فوتبال UF Gators vs Mizzou را با FuboTV تماشا کنند، که با یک آزمایش هفت روزه بدون هزینه از کاربران جدید استقبال می‌کند و دسترسی به بیش از ۲۵۰ کانال و پخش جریانی چند صفحه‌ای را دارد. تا ۱۰ دستگاه پس از دوره آزمایشی رایگان، فقط ۵۴٫۹۹ دلار در ماه برای دو ماه اول قبل از افزایش به نرخ معمولی ۷۴٫۹۹ دلار در ماه است.

کانال های ورزشی FuboTV شامل ABC، ACC Network، Big Ten Network، CBS، CBS Sports Network، ESPN، ESPN2، ESPNews، Fox، FS1، FS2، Golf Network، Marquee Sports Network، Monumental Sports، NBC، NBCSN، NFL Network، Pac است. -۱۲ شبکه و شبکه SEC.


منبع: https://mashable.com/article/how-to-watch-florida-gators-vs-missouri-livestream

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *