نحوه تماشای پرچین “قاتلان ماه گل” در خانه

تا زمانی که «Killers of the Flower Moon» در Apple TV+ نمایش داده شود، بهترین راه‌ها برای تماشا در اینجا آمده است:


بهترین برای اعضای اصلی

“Killers of the Flower Moon” را در آمازون پرایم ویدئو اجاره کنید

۱۷٫۷۴ دلار
(۲٫۲۵ دلار صرفه جویی کنید)
لوگوی Prime Video

بهترین برای کسانی که می توانند صبر کنند

‘Killers of the Flower Moon’ را در تاریخ بعدی در Apple TV+ پخش کنید

آزمایشی رایگان ۷ روزه، سپس ۹٫۹۹ دلار در ماه
لوگوی Apple TV+

یکی از برگزیدگان این فصل جوایز، اسکورسیزی است قاتلان ماه گل، اکنون برای تماشا در خانه در دسترس است. نه، هنوز تاریخ پخش برای Apple TV+ مشخص نشده است، اما به لطف خرده فروشان دیجیتال، علاقمندان اختصاصی فیلم می توانند فیلم را به صورت آنلاین اجاره یا خریداری کنند.

اگر ترجیح می‌دهید از تکان‌های ۳٫۵ ساعته از روی مبل خود لذت ببرید، ما شما را سرزنش نمی‌کنیم. در اینجا تمام جزئیات ریزدانه ای است که برای انجام این کار باید بدانید.

است قاتلان ماه گل ارزش دیدن داشتن؟

اغلب اوقات، فیلم‌هایی که بیش از حد تبلیغاتی می‌شوند، توانایی‌های بالقوه‌شان را برآورده نمی‌کنند (به بررسی ما مراجعه کنید پری دریایی کوچکمثلا). قاتلان ماه گل از آن فیلم ها نیست همانطور که کریستی پوچکو منتقد فیلم Mashable می گوید، “یک دستاورد شگفت انگیز و به راحتی یکی از بهترین فیلم های سال.”

مارتین اسکورسیزی او در خود می نویسد: فیلمی پرخاشگر و تزلزل ناپذیر درباره شرارت های آمریکایی بررسی از قاتلان ماه گل. با این حال، این برداشت قطعی از قتل‌های اوسیج نیست، و اسکورسیزی آن را می‌داند. فیلم درخشان او از بستن کتاب خودداری می‌کند و در عوض ما را جرأت می‌کند عمیق‌تر بخوانیم.»

نه تنها برای آشنایی با فیلمی که تقریباً مطمئناً یکی از رقبای اسکار خواهد بود، بلکه برای غوطه ور شدن در تاریخ دردناک فساد و برتری سفیدپوستان آمریکا، قطعا ارزش دیدن را دارد.

چیست قاتلان ماه گل بر اساس؟

قاتلان ماه گل بر اساس الف است کتاب غیرداستانی به همین نام توسط دیوید گرن داستان واقعی دهه ۱۹۲۰ را روایت می کند سلطنت ترور – رشته‌ای وحشیانه از جنایات و نقشه‌ها برای محروم کردن ملت اوسیج از ثروت نفتی‌شان. این جنایات موضوع تحقیقات FBI تازه تاسیس شد.

اگر می خواهید قبل از تماشای فیلم اقتباسی اسکورسیزی کتاب را بخوانید، می توانید آن را خریداری کنید کپی فیزیکی (۲۰٫۸۴ دلار)، کپی دیجیتال (۱۱٫۷۴ دلار)، یا کتاب صوتی (۵٫۹۵ دلار) در آمازون.

است قاتلان ماه گل در جریان؟

قاتلان ماه گل اولین بار در ۶ اکتبر در سینماهای منتخب اکران شد و در ۲۰ اکتبر به عنوان یک اکران گسترده در سینما گسترش یافت. قرار است در نهایت برای کسانی که ترجیح می‌دهند فیلم را در خانه تماشا کنند، در Apple TV+ پخش شود، اما تاریخ پخش رسمی هنوز اعلام نشده است. تا آن زمان، فیلم همچنان برای تماشای خانه در دسترس است ویدیو در صورت تقاضا خدماتی مانند Vudu و Amazon Prime Video.

نحوه تماشا قاتلان ماه گل در خانه

اگر نمی توانید منتظر انتشار رسمی پخش جریانی باشید قاتلان ماه گل، هنوز راه هایی برای تماشای آن در خانه وجود دارد. به لطف خدمات ویدیوی درخواستی، می‌توانید یک نسخه دیجیتالی از فیلم را اجاره کنید یا بخرید و یک شب فیلم را برای خود به نمایش بگذارید. اگر اجاره را انتخاب می‌کنید، فقط به یاد داشته باشید که اجاره‌ها ۳۰ روز به شما فرصت می‌دهند تا تماشا را شروع کنید و فقط ۴۸ ساعت برای پایان دادن پس از شروع. این فیلم سه ساعت و نیم طولانی است، بنابراین اگر به زمان بیشتری برای تماشا نیاز دارید، ممکن است به جای آن، آن را با چند دلار بیشتر بخرید.

در حال حاضر می توانید از خرده فروشان دیجیتال زیر اجاره یا خرید کنید. توجه داشته باشید که اعضای Prime 2.25 دلار تخفیف برای اجاره و خرید دریافت می کنند.

نحوه تماشا قاتلان ماه گل در Apple TV+ به صورت رایگان

قاتلان ماه گل قرار است در تاریخ دیگری در Apple TV+ پخش شود. پس اگر شما می توان صبر کنید تا فیلم را تماشا کنید، این باعث صرفه جویی در هزینه شما می شود. در حالی که +Apple TV رنج وحشتناکی را متحمل شد افزایش قیمت در ماه اکتبر (که هزینه ۶٫۹۹ دلار در ماه را به ۹٫۹۹ دلار در ماه رساند)، هنوز هم یکی از تنها پخش کننده هایی است که به مشتریان جدید و بازگشتی راه هایی برای پخش جریانی بدون هزینه ارائه می دهد. در زیر، ما برخی از راه‌های مورد علاقه خود را برای اشتراک رایگان Apple TV+ گردآوری کرده‌ایم.

بهترین در کل: ۳ ماه Apple TV+ را به صورت رایگان از طریق بهترین خرید (مشترکین جدید یا بازگشتی)


بهترین خرید و لوگوهای Apple TV+ در کنار یکدیگر

اعتبار: Best Buy / Apple TV+

Apple TV+ به مدت ۳ ماه

برای مشترکین جدید یا بازگشتی رایگان است



مشتریان جدید و بازگشتی Apple TV+ می‌توانند با ثبت‌نام از طریق Best Buy، سه ماه استریم رایگان کسب کنند. پس از پر کردن اطلاعات کارت اعتباری خود (نگران نباشید، هزینه ای از شما دریافت نمی شود) و پرداخت را همانطور که معمولا انجام می دهید ادامه دهید، Best Buy یک ایمیل به همراه یک تبلیغ دیجیتالی برای سه ماه Apple TV+ برای شما ارسال می کند. در ایمیل روی “Redeem now” کلیک کنید، اطلاعات Apple ID خود را وارد کنید و کد تبلیغاتی به طور خودکار قفل سه ماهه (به اضافه یک هفته اضافی) Apple TV+ را باز می کند. به راحتی می توانید تماشا کنید قاتلان ماه گل در این مدت هر چند بار که بخواهید، و همچنین بسیاری دیگر از فیلم ها و سریال های Apple TV+ (ما بسیار توصیه کوچک شدن، افلاطونیو تد لاسو). پس از پایان دوره آزمایشی، تا زمانی که آن را لغو نکنید، به‌طور خودکار ۹٫۹۹ دلار در ماه از شما کسر می‌شود.

توجه: مشترکین جدید همچنین می‌توانند با خرید سخت‌افزار جدید اپل (iPhone، iPad، Apple TV یا Mac)، سه ماه رایگان Apple TV+ را باز کنند. فقط مطمئن شوید که معامله را ظرف ۹۰ روز پس از خرید خود درخواست کنید.

بهترین برای مشتریان T-Mobile/Sprint: Apple TV+ را با انتخاب رایگان دریافت کنید تی موبایل و اسپرینت برنامه ها

Apple TV+

رایگان برای مشتریان منتخب T-Mobile (9.99 دلار در ماه پس انداز کنید)



Apple TV+

رایگان برای مشتریان منتخب Sprint (9.99 دلار در ماه پس انداز کنید)



مشتریان منتخب T-Mobile (و Sprint سابق) می توانند تا زمانی که حساب هایشان در وضعیت خوبی باقی بماند، به صورت رایگان در Apple TV+ ثبت نام کنند. دیگران می توانند شش یا ۱۲ ماه به صورت رایگان امتیاز بگیرند و در نهایت مجبور به پرداخت هزینه ۹٫۹۹ دلار در ماه شوند. طرح خود را بررسی کنید در تی موبایل یا اسپرینت وب سایت برای دیدن اینکه آیا واجد شرایط تبلیغات هستید یا خیر.

تا زمانی که حساب شما در وضعیت خوبی باشد، برنامه های زیر شامل Apple TV+ به صورت رایگان است:

  • Go5G بعدی

  • Go5G Plus

  • Magenta MAX

  • Magenta MAX خوش آمدید

  • سرخابی پلاس

  • Magenta Amplified

  • ONE تقویت شد

  • ONE Plus

برنامه های زیر شامل Apple TV+ برای ۱۲ ماه است:

  • Sprint MAX

برنامه های زیر شامل Apple TV + به مدت ۶ ماه است:

  • Go5G

  • ارغوانی

  • Sprint ONE

بهترین برای طرفداران اپل: آزمایشی رایگان یک ماهه Apple TV+ و سایر برنامه ها با یک اشتراک اپل وان

اپل وان

آزمایشی رایگان یک ماهه، سپس ۱۹٫۹۵ دلار در ماه



اپل وان – بسته شش اشتراک سرگرمی اپل (Apple TV+، Apple Music، Apple Arcade، Apple Fitness+، Apple News+ و iCloud+) – راه دیگری است که مشترکین جدید می توانند به صورت رایگان از Apple TV+ لذت ببرند. معمولاً ۱۹٫۹۵ دلار در ماه هزینه دارد، اما وقتی مشترک جدید هستید، اولین ماه اشتراک هر برنامه را به صورت رایگان دریافت می کنید. این شامل Apple TV+ می شود. فقط به یاد داشته باشید که پس از اتمام دوره آزمایشی، تا زمانی که آن را لغو نکنید، قیمت کامل از شما کسر خواهد شد.

سرراست ترین: آزمایشی ۷ روزه رایگان با اشتراک ماهانه Apple TV+

اشتراک ماهانه Apple TV+

آزمایشی رایگان ۷ روزه، سپس ۹٫۹۹ دلار در ماه



اگر فقط می خواهید تماشا کنید قاتلان ماه گل و در راه شاد باشید، می‌توانید به سادگی برای اشتراک ماهانه Apple TV+ در تاریخ انتشار جریان ثبت‌نام کنید و از آزمایش هفت روزه رایگان خود برای شروع کار لذت ببرید. قبل از پایان هفته، آن را لغو کنید تا از هر گونه اتهامی جلوگیری کنید یا اگر می‌خواهید نسخه‌های اصلی Apple TV+ را تماشا کنید، ۹٫۹۹ دلار در ماه بپردازید.

راه های دیگر برای تماشا قاتلان ماه گل

بهترین برای بقیه: اشتراک سالانه Apple TV+

برای هر کس دیگری که واجد شرایط گزینه‌های رایگان نیست، همچنان می‌توانید با متعهد شدن به یک سال پخش جریانی به جای پرداخت ماهانه، در هزینه اشتراک Apply TV+ صرفه‌جویی کنید. پرداخت ۹٫۹۹ دلار در ماه معادل ۱۱۹٫۸۸ دلار در طول سال است. پرداخت یک سال کامل برای شما فقط ۹۹ دلار هزینه دارد و ۱۷٪ صرفه جویی می کند. باید با باز کردن اشتراک‌های Apple در تنظیمات دستگاه، انتخاب Apple TV+ و انتخاب «مشاهده همه طرح‌ها»، اشتراک خود را به صورت دستی تغییر دهید. از آنجا، می توانید به جای طرح «در ماه»، طرح «در سال» را انتخاب کنید.


منبع: https://mashable.com/article/how-to-watch-killers-of-the-flower-moon

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *