نحوه تماشای کنفرانس خبری هیوندای CES 2024

خودروساز هیوندای یکی از شرکت‌هایی است که کنفرانس مطبوعاتی خود را در CES 2024 برگزار می‌کند. می‌توانید از ساعت ۴ بعد از ظهر به وقت ساعت ۸ ژانویه در مورد برخی از اهداف این برند اطلاعات بیشتری کسب کنید. می‌توانید پخش زنده را در این سایت تماشا کنید. کانال یوتیوب هیوندای.

انتظار چه چیزی

هیوندای قبلا نور انداختن در مورد آنچه که در CES 2024 بر روی آن تمرکز خواهد کرد. این خودروساز می گوید که طرحی را برای چشم انداز خود از اکوسیستم انرژی هیدروژنی به اشتراک خواهد گذاشت. در میان چیزهای دیگر، هیوندای جعبه ابزار هیدروژنی مدولار را معرفی خواهد کرد که می گوید به ایجاد یک زنجیره ارزش هیدروژن تمیز کمک می کند.

همچنین نگاهی فراتر از تحرک است تا با کمک “نوآوری های انسان محور” زندگی روزمره مردم را راحت تر کند. این شرکت متعهد شده است که برنامه‌هایی را در رابطه با نرم‌افزار و هوش مصنوعی مرتبط با موضوع خود یعنی «به هر طریقی آسان‌تر» به اشتراک بگذارد.

علاوه بر این، هیوندای موبیس (تامین کننده قطعات و خدمات هیوندای، جنسیس و کیا) می گوید ۲۰ قطعه جدید از فناوری تحرک را که آماده تولید انبوه هستند، رونمایی خواهد کرد. از جمله مواردی که ادعا می کند اولین صفحه نمایش چرخشی و چرخشی در خودرو در جهان است. علاوه بر این، این شرکت قصد دارد یک صفحه نمایش شفاف برای خودروهایی که از فناوری “عناصر نوری هولوگرافیک” استفاده می کند، به نمایش بگذارد.

ما در حال گزارش زنده از نمایشگاه CES 2024 در لاس وگاس از ۶ تا ۱۲ ژانویه هستیم. با آخرین اخبار این نمایش همراه باشید اینجا.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/how-to-watch-the-hyundai-ces-2024-press-conference-210053396.html?src=rss منتشر شد


منبع: https://www.engadget.com/how-to-watch-the-hyundai-ces-2024-press-conference-210053396.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *