نحوه تماشای کنفرانس مطبوعاتی CES 2024 سامسونگ با تمرکز بر “هوش مصنوعی برای همه”

تعطیلات تمام شد، اما یک سنت زمستانی باقی مانده است. CES بازگشته است و یک بار دیگر لاس وگاس را به پناهگاهی برای علاقمندان به فناوری تبدیل می کند. سامسونگ نگه می دارد کنفرانس مطبوعاتی سالانه CES آن در ۸ ژانویه ساعت ۲ بعد از ظهر PT / 5 بعد از ظهر به وقت شرقی، یک روز قبل از افتتاح رسمی نمایشگاه ها. Engadget ده ها کارمند در لاس وگاس روی زمین خواهد داشت و می توانید با تماشای پخش زنده از خانه دنبال کنید. در اتاق خبر جهانی سامسونگ سایت.

البته سامسونگ یک شرکت بزرگ است که تقریباً در هر ظرف کوکی دست خود را دارد، بنابراین ممکن است تعجب کنید که کنفرانس مطبوعاتی بر روی چه چیزی تمرکز خواهد کرد. و شما از قبل پاسخ را می دانید. این هوش مصنوعی است. این پرس با عنوان “AI for All: Connectivity in the Age of AI” نامگذاری شده است که توانسته است به نحوی این اصطلاح را دو بار تحت فشار قرار دهد.

آنچه ما انتظار داریم

این رویداد توسط معاون رئیس، مدیر عامل و رئیس بخش DX (Device Experience) سامسونگ، جونگ هی هان رهبری خواهد شد. سامسونگ در مورد مشخصات کاملاً سختگیرانه باقی مانده است و در عوض بر موضوع کلی “AI برای همه” تکیه می کند. شاید اطلاعات بیشتری در مورد این شرکت به دست آوریم چت بات آتی گاوس، که می تواند ایمیل بنویسد، کد بنویسد و خوب، بقیه چیزها را می دانید. با این حال، می تواند تصاویر با وضوح پایین را نیز ارتقاء دهد، که بسیار تمیز است.

مطابق با کره تایمز گاوس قرار است دستگاه های گلکسی اس ۲۴ آینده را راه اندازی کند، بنابراین نمایشگاه CES 2024 زمان بسیار خوبی برای رسمی کردن آن خواهد بود. انتظار می رود که خط S24 در اواسط ژانویه عرضه شود، بنابراین فقط در حدود یک هفته یا بیشتر.

البته، سامسونگ در درجه اول یک تولید کننده سخت افزار است، بنابراین عجیب خواهد بود اگر کل سخنرانی را صرف هوش مصنوعی کند. کنفرانس مطبوعاتی سال گذشته شرکت را پیدا کرد اعلام همه چیز از الف فر هوشمند با دوربین داخلی به تلویزیون های MicroLED و ۸K. در هر صورت، ما زمان زیادی برای انتظار نداریم.

ما در حال گزارش زنده از نمایشگاه CES 2024 در لاس وگاس از ۶ تا ۱۲ ژانویه هستیم. با آخرین اخبار این نمایش همراه باشید اینجا.

این مقاله ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/how-to-watch-samsungs-ces-2024-press-conference-focused-on-ai-for-all-190053615.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/how-to-watch-samsungs-ces-2024-press-conference-focused-on-ai-for-all-190053615.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *