نحوه دریافت Apple TV Plus در Amazon Fire Stick و شروع پخش

این آمازون فایر استیک یک راه آسان برای دسترسی به خدمات پخش، موسیقی و بازی های مورد علاقه خود از طریق یک برنامه مرکزی که در تلویزیون شما نمایش داده می شود، ارائه می دهد. این شامل Apple TV Plus نیز می شود که هر آنچه را که این سرویس پخش ارائه می دهد ارائه می دهد. به خواندن ادامه دهید تا تمام جزئیات را در مورد نحوه شروع، و تماشای چه چیزی شروع کنید.

Apple TV Plus سرویس پخش ویدیوی درخواستی اپل است و دسترسی به طیف وسیعی از فیلم‌ها و نمایش‌های تلویزیونی را فراهم می‌کند. اگر مطمئن نیستید که چگونه به Apple TV در Amazon Fire Stick دسترسی پیدا کنید، راهنمای ما نحوه شروع تماشای یکی از بهترین خدمات پخش در دستگاه شما

آیا Apple TV Plus هنوز روی Amazon Fire Stick است؟

بله، از نوامبر ۲۰۱۹، Apple TV Plus از طریق برنامه Apple TV در Amazon Fire Stick در دسترس است. از طریق برنامه، می‌توانید تمام محتوای اپل تی‌وی پلاس را مشاهده کنید، اگرچه لازم است اشتراک سرویس داشته باشید.

نحوه نصب Apple TV Plus در Amazon Fire Stick

راه اندازی Apple TV Plus در Amazon Fire Stick یک فرآیند ساده است.

  • در صفحه اصلی Fire Stick به «جستجو» بروید
  • «Apple TV Plus» را تایپ کنید
  • نتیجه صحیح را انتخاب کنید و سپس “دریافت”
  • برنامه شروع به دانلود می کند

قدم بعدی این است که با استفاده از Apple ID خود وارد شوید. می توانید نام کاربری و رمز عبور خود را مستقیماً در تلویزیون وارد کنید یا با استفاده از دستگاه تلفن همراه وارد شوید.

با این گزینه دوم، می توانید یک کد QR را با دوربین گوشی خود اسکن کنید یا یک کد الفبایی عددی را در صفحه وب وارد کنید. activate.apple.com.

اگر قبلاً Apple ID ندارید، می‌توانید در این مرحله آن را تنظیم کنید.

در برنامه Apple TV، بخشی را به طور خاص برای Apple TV Plus مشاهده خواهید کرد که تمام محتوایی را که می توانید با اشتراک Apple TV Plus به آنها دسترسی داشته باشید، به شما نشان می دهد. بسیاری از فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی که در جاهای دیگر برنامه می‌بینید، بخشی از Apple TV Plus نیستند و برای خرید یا اجاره هزینه اضافی دارند.

Apple TV Plus Roku است

(اعتبار تصویر: اپل)

چه چیزی را می توانم در Apple TV Plus با Amazon Fire Stick تماشا کنم؟

Apple TV Plus دارای یک کتابخانه پر از برنامه های اصلی است که فقط در آنجا موجود است. آنها یک کتابخانه فوق العاده دارند که شامل چیزی برای تقریباً همه است.

طرفداران علمی تخیلی از دیدن چندین IP جدید که منتظر یک ماراتن هستند خوشحال خواهند شد. داستان‌های شگفت‌انگیزی وجود دارد که بازسازی آنتولوژی کلاسیک است که توسط استیون اسپیلبرگ به همراه سیلو اقتباسی از رمان پشم تهیه شده است. یک مسابقه فضایی تاریخ جایگزین برای همه بشریت، و Monarch: Legacy of Monsters کاملاً جدید در آنجا حضور دارند.

تد لاسو برنده جوایز، حال و هوای صمیمانه‌ای را ارائه می‌کند که حول یک تیم فوتبال لیگ برتر انگلیس در حال مبارزه است و مربی جدیدی که برای شکل‌دهی به آن آورده شده، در Apple TV Plus نیز زندگی می‌کند.

اگر به چند گزینه در شب بعدی فیلم خود امیدوار هستید، گزینه های بسیار خوبی برای بررسی پیدا خواهید کرد. The Banker با بازی ساموئل ال جکسون و آنتونی مکی در نقش یک جفت کارآفرینی که در دهه ۱۹۶۰ برای ادغام مسکن می جنگند. تام هنکس دو فیلم نیز دارد، با تریلر جنگ جهانی دوم Greyhound که در آن سربازان و تدارکات را به نیروهای متفقین می‌رساند، و Finch داستانی پسا آخرالزمانی که در آن مردی در تلاش است تا خانه جدیدی برای خود، سگش و رباتش پیدا کند. یک شعله خورشیدی جهان را آنطور که او می شناسد از بین می برد.

هر چیزی که ممکن است در حال و هوای شما باشد، Apple TV Plus شما را با نمایش ها و فیلم های جدید پوشش می دهد، فقط منتظر تماشای شماست.

چه خدمات پخش دیگری در Amazon Fire Stick موجود است؟

علاوه بر اپل تی‌وی پلاس، سرویس‌های پخش جریانی دیگری نیز وجود دارد، از جمله:

اپل تی وی پلاس را با چه دستگاه های دیگری می توانم تماشا کنم؟

اگر آمازون Fire Stick ندارید اما می‌خواهید Apple TV Plus را تماشا کنید، سایر دستگاه‌هایی که می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید عبارتند از Apple TV Plus Roku است. شما همچنین می توانید تماشا کنید Apple TV Plus در Chromecast اگر پخش کننده رسانه انتخابی شما باشد. البته، Apple TV Plus در دستگاه های اپل از جمله iPad، iPhone و Mac و همچنین از طریق مرورگرهای وب دستگاه شما در دسترس است. برای کسانی که از طریق کنسول بازی وجود دارد Apple TV Plus در PS4 و همچنین کنسول های PS5 و Xbox موجود است.


منبع: https://www.techradar.com/news/apple-tv-plus-amazon-fire-stick

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *