نحوه دسترسی به آمار بسته بندی شده TikTok 2023

نحوه دسترسی به آمار بسته بندی شده TikTok 2023

حالا شما فایل JSON خود را دارید، آماده هستید. مرورگر خود را راه اندازی کنید، به برای TikTok پیچیده شده است سایت و انتخاب فایل را انتخاب کنید تا مدیر فایل دستگاهتان باز شود. فایل JSON داده TikTok خود را از آنجا پیدا کنید و آن را در وب سایت آپلود کنید.

وب سایت پس از بارگذاری اطلاعات شما را پردازش می کند. وقتی آماده شد، این گزینه را خواهید داشت که به حساب Spotify خود وارد شوید تا بتوانید در حین پخش آمار خود به موسیقی گوش دهید. به عنوان یک نکته جانبی، فقط در صورتی نمونه‌ها را پخش می‌کند که حساب Spotify Premium نداشته باشید. پس از ورود به سیستم به عقب برگردید (شما باید فایل JSON خود را دوباره آپلود کنید). بعد از اینکه پردازش اطلاعات TikTok شما تمام شد، روی Show me کلیک کنید! برای شروع انیمیشن

خواهید دید که چه مدت در TikTok صرف کرده‌اید، میانگین جلسات شما چقدر طول می‌کشد، چقدر با نظرات تعامل می‌کنید، چه تعداد ویدیو تماشا کرده‌اید، و بسیاری از حقایق جالب دیگر درباره رفتار و شخصیت TikTok شما. همچنین شما را با مدت زمانی که در برنامه صرف کرده اید اذیت می کند.

پس از پایان انیمیشن، فهرستی طولانی از آماری که می توانید در آن مرور کنید، به شما نمایش داده می شود. متأسفانه، نمی‌توانید انیمیشن را بدون ضبط صفحه به اشتراک بگذارید. اما، می‌توانید به پایین بروید و از دکمه اشتراک‌گذاری برای اشتراک‌گذاری یک قطعه تصویر از آمار خود استفاده کنید.


منبع: https://www.slashgear.com/1477505/how-to-get-2023-tiktok-wrapped-stats/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *