نحوه شارژ زنگ ویدیویی حلقه

چندین نسل از زنگ درب تصویری Ring یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها برای نظارت بر ایوان جلو، درب پشتی و هر جا دیگری است که می‌توانید یکی از این دستگاه‌های نظارتی را قرار دهید.

دشواری

آسان




مدت زمان

۱۰ دقیقه

آنچه شما نیاز دارید

  • پیچ گوشتی

  • کابل Micro USB

  • آجر برق USB-A (توصیه می شود)

  • برنامه همراه زنگ (برای بررسی سطح باتری پس از شارژ مجدد)

نصب سریع و آسان برای استفاده، تعدادی از محصولات زنگ ویدیویی حلقه همراه با باتری های داخلی برای صاحبان خانه هایی که نمی خواهند دستگاه را به صورت فیزیکی به خانه خود وصل کنند. سیستم زنگ درب موجود. با این حال، مانند بسیاری از باتری‌ها، برای فعال نگه داشتن زنگ ویدیویی خود، باید گهگاهی سلول را دوباره شارژ کنید.

خوشبختانه، فرآیند انجام این کار به آسانی تنظیم زنگ در است (اگر نه ساده تر).

حلقه

نحوه جدا کردن باتری زنگ ویدیویی حلقه (نسل اول) یا زنگ ویدیویی حلقه (۲۰۲۰)

اگر صاحب یکی از زنگ‌های درهای نسل اول Ring یا طراحی مجدد ۲۰۲۰ از طرح کلاسیک هستید، برای شارژ باتری باید کل قاب زنگ در را جدا کنید.

با استفاده از پیچ گوشتی سر فیلیپس، پیچ های امنیتی پایین صفحه را بردارید. هنگامی که پیچ ها بیرون آمدند، به سادگی زنگ در را بالا ببرید و از پایه نصب خارج کنید.

تصویر با اجازه صاحب حق چاپ استفاده می شود

نحوه جدا کردن باتری زنگ ویدیوی حلقه ۲، ۳، ۳+ یا ۴

برخلاف مدل‌های Ring Video Doorbell (نسل اول) و Ring Video Doorbell (2020)، بقیه زنگ‌های درب با باتری در ترکیب فعلی رینگ همه دارای باتری قابل جابجایی هستند بنابراین زمانی که زمان شارژ مجدد فرا می رسد، نیازی به برداشتن کل زنگ در نخواهید داشت.

مرحله ۱: با استفاده از یک پیچ گوشتی سر فیلیپس، پیچ های امنیتی را در پایین صفحه جلوی زنگ در باز کنید. هنگامی که هر دو پیچ بیرون آمدند، هر دو برجستگی صفحه را بگیرید، فشار دهید و به آرامی صفحه را بردارید.

گام ۲: در حالی که باتری اکنون در معرض دید قرار گرفته است، به سادگی روی زبانه رهاسازی نقره ای فشار دهید تا بسته را خارج کنید.

تصویر با اجازه صاحب حق چاپ استفاده می شود

چگونه باتری زنگ ویدیویی حلقه خود را شارژ کنیم

مشابه سایر بسته های باتری قابل شارژ، متعلق به شما زنگ تصویری را بزنید با استفاده از کابل Micro USB شارژ می شود. در حالی که زنگ در با یکی در جعبه آمد، گاهی اوقات ممکن است ناپدید شوند – اما نگران نباشید.

کابل‌های Micro USB یکی از رایج‌ترین سیم‌های A-to-B برای دستگاه‌های تلفن همراه و سایر سخت‌افزارهای خانه هوشمند هستند، بنابراین احتمال زیادی وجود دارد که یک کابل یدکی در اطراف خود داشته باشید که بدون مشکل به زنگ شما برسد.

و اگر واقعاً تنها سیمی را که داشتید از دست داده اید، همیشه می توانید جایگزینی را مستقیماً از رینگ خریداری کنید.

مرحله ۱: با باتری (یا کل زنگ در با باتری متصل) و کابل در دست، انتهای کوچک کابل Micro USB را به ورودی باتری زنگ در حلقه متصل کنید تا آن را شارژ کنید.

گام ۲: به گزارش رینگحدود شش تا هشت ساعت طول می کشد تا باتری زنگ در تمام شده شارژ شود.

در حالی که همیشه می‌توانید انتهای USB-A کابل شارژ خود را به لپ‌تاپ، سیستم بازی یا دستگاه دیگری که دارای ورودی USB است وصل کنید، با اتصال کابل USB خود به یک آجر برق اختصاصی، سریع‌ترین زمان‌های شارژ را خواهید داشت. به پریز دیواری وصل کنید

مرحله ۳: وقتی شارژ باتری تمام شد، چراغ نشانگر روی سلول به رنگ سبز روشن در می‌آید. سیم را از برق بکشید و باتری را دوباره به مجموعه صفحه وصل کنید.

برای زنگ‌های زنگ در نسل اول و حلقه ۲۰۲۰، باید کل قاب زنگ در را دوباره به پایه نصب وصل کنید.

تصویر با اجازه صاحب حق چاپ استفاده می شود

چگونه سطح باتری زنگ ویدیوی حلقه خود را بررسی کنیم

هنگامی که زنگ ویدیوی Ring شما شارژ شد و دوباره آنلاین شد، باید چند بار به صورت فیزیکی زنگ را به صدا درآورید تا وضعیت شارژ باتری خود را در برنامه Ring به‌روزرسانی کنید.

پس از انجام این کار، می‌توانید از برنامه Ring Companion استفاده کنید تا مطمئن شوید ظرفیت باتری در جایی است که باید باشد.

مرحله ۱: برنامه Ring را در تلفن یا رایانه لوحی خود راه اندازی کنید (در دسترس برای iOS و دستگاه های اندرویدی). سپس، در صفحه اصلی، را انتخاب کنید نماد سه نوار در گوشه سمت راست بالای صفحه نمایش.

گام ۲: انتخاب کنید دستگاه ها، سپس مدل زنگ باتری را که می خواهید بررسی کنید انتخاب کنید. در صفحه بعدی، را انتخاب کنید تنظیمات برق.

مرحله ۳: سطح شارژ زنگ ویدیوی حلقه شما در زیر نمایش داده می شود وضعیت باتری. اطمینان حاصل کنید که باتری کاملاً شارژ شده است، برنامه را ببندید، و شما آماده هستید.

باتری دوم و ایستگاه شارژ را در نظر بگیرید

از آنجایی که ممکن است تا هشت ساعت طول بکشد تا باتری حلقه شما شارژ شود، بسیاری از دارندگان تصمیم به خرید یک باتری پشتیبان می‌گیرند. این به آن‌ها اجازه می‌دهد تا زمانی که باتری اصلی در حال شارژ شدن است، از باتری پشتیبان با زنگ ویدیوی خود استفاده کنند و مطمئن شوید که هیچ زمان از کار افتادگی برای دوربین شما وجود ندارد. یک مجرد بسته باتری آزادسازی سریع هزینه ۳۵ دلار است، و شما حتی می توانید یک ایستگاه شارژ حلقه برای ۳۰ دلار

ایستگاه شارژ یک ایده عالی برای خانه هایی با بیش از یک محصول Ring است، زیرا می تواند دو باتری را به طور همزمان از طریق یک کابل USB شارژ کند. به سادگی باتری خود را در یکی از دو درگاه شارژ قرار دهید، سپس زمانی که نشانگر LED نشان داد باتری پر شده اید، بعداً برگردید. اگر مرتب دستگاه‌های Ring خود را شارژ می‌کنید، به آن نگاهی بیندازید.

چه چیزی باتری زنگ ویدیوی حلقه من را خالی می کند؟

زنگ‌های ویدیویی حلقه از بسته‌های باتری لیتیوم یونی استفاده می‌کنند، یک نوع سلول بسیار رایج که در انواع دستگاه‌های داخلی و خارجی یافت می‌شود. در حالی که شارژ کامل باتری باید چندین ماه بدون سرویس دوام بیاورد، چند چیز وجود دارد که می تواند بر سلامت کلی باتری تأثیر بگذارد.

افراط در دما یکی از دلایل اصلی تخلیه سریع باتری، به ویژه سرما هستند. در واقع، در طول ماه های زمستان، ممکن است متوجه شوید که باید باتری زنگ در خود را بیشتر شارژ کنید.

عامل دیگر میزان فعالیتی است که زنگ خانه شما به صورت روزانه ثبت می کند. زنگ درب فعالی که دائماً با حرکتی که در داخل و اطراف ملک شما اتفاق می‌افتد فعال می‌شود، بیش از یک زنگ در در یک محیط نسبتاً بدون حرکت غیرفعال خواهد بود.

اگر می‌خواهید دقیقاً ببینید چه ویژگی‌هایی بر سلامت باتری زنگ در شما تأثیر می‌گذارند، می‌توانید برخی از قابلیت‌های زنگ ویدیوی زنگ در را تحت نظارت و تنظیم کنید. قابلیت استفاده از نیرو برگه در برنامه حلقه (واقع در تنظیمات برق).

توصیه های سردبیران







خوشبختانه، فرآیند انجام این کار به آسانی تنظیم زنگ در است (اگر نه ساده تر).


منبع: https://www.digitaltrends.com/home/how-to-charge-ring-doorbell/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *