نحوه شارژ کنترلرهای Oculus/Meta Quest

نحوه شارژ کنترلرهای Oculus/Meta Quest

همه کنترل‌کننده‌های Quest که تاکنون منتشر شده‌اند به طور پیش‌فرض از باتری‌های AA استاندارد استفاده می‌کنند، بنابراین تنها کاری که باید انجام دهید این است که آنها را تعویض کنید. با این حال، هر دو Quest 2 و ۳ دارای پایه های شارژ رسمی هستند که می توانید آنها را جداگانه خریداری کنید.

  1. برای تعویض باتری ها، یکی از کنترلرها را وارونه نگه دارید و نشانگر دسته L یا R رو به بالا باشد، سپس با دقت فشار دهید تا قفل آن باز شود و درپوش محفظه باتری را بیرون بکشید.
  2. دو باتری AA را در داخل محفظه بردارید و آنها را جایگزین کنید – یا با یک جفت AA تازه یا با یک جفت باتری AA قابل شارژ. اگر باتری های خارج شده قابل شارژ هستند، آنها را در شارژر خود قرار دهید.
  3. درپوش محفظه باتری را دوباره روی آن قرار دهید و این کار را با کنترلر دیگر تکرار کنید.
  4. برای راه‌اندازی پایه شارژ، درپوش‌های باتری هر دو کنترل‌کننده را باز کرده و باتری‌ها را خارج کنید.
  5. باتری‌های جدید را از کیت پایه شارژ نصب کنید، مطمئن شوید که کنتاکت‌های جانبی رو به سمت باز محفظه هستند، سپس روی درپوش‌های محفظه باتری جدید بلغزانید.
  6. داک شارژ را به منبع برق وصل کنید، سپس کنترلرها را در پایه های مربوطه خود قرار دهید و مطمئن شوید که جهت شارژ به درستی قرار گرفته اند.

اگر تصمیم دارید مسیر باتری قابل شارژ را انتخاب کنید، ارزش آن را دارد که دو مجموعه باتری (در مجموع هشت عدد) تهیه کنید. به این ترتیب می‌توانید از یک مجموعه در حالی که دیگری شارژ می‌شود استفاده کنید، سپس برای ادامه بازی، سوئیچ و شارژ کنید.


منبع: https://www.slashgear.com/1480723/how-to-approve-app-purchases-iphone-ask-to-buy-guide/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *