نحوه گزارش مشکلات در جاده در برنامه Google Maps

نحوه گزارش مشکلات در جاده در برنامه Google Maps

برای گزارش تصادف خودرو، بسته شدن جاده، خودروی متوقف شده یا هر حادثه جاده ای دیگری در Google Maps، کارهایی که باید انجام دهید این است:

  1. اگر قبلاً این کار را نکرده اید، Google Maps را روی تلفن خود راه اندازی کنید. اما به یاد داشته باشید، ایمنی باید اولویت اول شما باشد – اگر در حال رانندگی هستید، یا جلو بروید یا از یک مسافر بخواهید گزارش را برای شما تهیه کند.
  2. آدرس مقصد خود را در بالا وارد کنید.
  3. روی دکمه Start در پایین ضربه بزنید تا وارد حالت ناوبری شوید.
  4. نماد حباب چت را با علامت مثبت در سمت راست صفحه انتخاب کنید تا پانل افزودن گزارش باز شود. همچنین، زمان تخمینی را در پایین فشار دهید و افزودن گزارش را از منو انتخاب کنید.
  5. در پانل افزودن گزارش، نوع مشکل جاده‌ای را که با آن مواجه شده‌اید انتخاب کنید: تصادف، دوربین سرعت موبایل، ازدحام، عملیات جاده‌ای، بسته شدن خط، وسیله نقلیه متوقف شده یا شی در جاده.
  6. (اختیاری) برای لغو گزارش، قبل از اینکه تایمر کوتاه تمام شود، Undo را بزنید.

اکنون گزارش شما باید در برنامه وارد شود. با این حال، اگر در ماشین تنها هستید و تعامل با تلفن خود ایمن یا قانونی نیست، اما قبلاً Google Maps را در حالت ناوبری باز کرده اید، می توانید همچنین از دستیار گوگل استفاده کنید برای ثبت گزارش به سادگی روی نماد میکروفون در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید یا کلمه بیدار “Hey Google” را بگویید. سپس چیزی شبیه به «گزارش خرابی» یا «گزارش ازدحام» بگویید.


منبع: https://www.slashgear.com/1496681/report-problems-on-the-road-google-maps-app/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *