نسخه بتای باز Skull and Bones اعلام شد که شما را تا زمان انتشار ادامه خواهد داد

یوبی سافت نسخه بتای باز را برای Skull and Bones اعلام کرد.

بازی دزدان دریایی این استودیو که مدت‌ها در حال کار است، توسعه بسیار مشکلی داشته است که منجر به تاخیرهای متعددی در چند سال گذشته شده است. با این حال، اکنون به نظر می رسد که جمجمه و استخوان ها واقعاً، در واقع، بالاخره اتفاق می افتد.

پس از یک نسخه بتای بسته در ماه گذشته، استودیو اکنون این کار را انجام داده است بتای باز را اعلام کرد، که بین ۸ تا ۱۲ فوریه برای ما در بریتانیا، در رایانه های شخصی (Ubisoft Connect و Epic Games Store)، PS5 و Xbox Series X/S اجرا می شود. پیش بارگذاری ها از ۶ فوریه آغاز می شود.


نسخه بتای باز Skull and Bones اعلام شد که شما را تا زمان انتشار ادامه خواهد دادتریلر Skull and Bones: Endgame & Year 1 Roadmap


تریلر Skull and Bones: Endgame & Year 1 Roadmap

یوبی سافت اعلام کرد: «آماده باشید لنگر را بالا ببرید و توانایی خود را آزمایش کنید. “جزیره سرخ، سواحل آفریقا، دریاهای باز و همچنین هند شرقی را در طول این بتا باز کاوش کنید تا با جناح‌های مختلف حاضر در بازی روبرو شوید و به صورت مسالمت‌آمیز با آنها روبرو شوید یا در مبارزه با آنها مقابله کنید.”

کسانی که در نسخه بتا شرکت می کنند، می توانند قراردادهای کمپین را تا ماموریتی به نام “نابودی موش” تکمیل کنند. همانطور که در بالا ذکر شد، این فرصت برای کاوش بخش‌هایی از دنیای جمجمه و استخوان‌ها در خارج از این قفل پیشرفت قرارداد وجود خواهد داشت، اگرچه پیشرفت در رتبه بریگاند (رتبه ۶ رتبه ۱) محدود می‌شود.

“اما از مسیر شکست خورده خارج شوید و ماجراجویی دزدان دریایی خود را بسازید! هنگامی که به رتبه بریگاند رسیدید، رتبه Infamy شما در آن سطح باقی خواهد ماند، اما شما آزاد هستید که تا پایان مدت به بازی کردن در حد دلخواه خود ادامه دهید. Ubisoft گفت. “شما غارت های زیادی برای شکار، نقره برای به دست آوردن، و فعالیت هایی برای تکمیل خواهید داشت. از Logbook و مجله خود در برگه نقشه برای پین کردن و ردیابی فعالیت ها به طور کامل استفاده کنید!”

سایر فعالیت ها شامل قراردادهای جانبی، قراردادهای قابل تکرار، قراردادهای جایزه و رویدادهای جهانی است. اگر مایلید نسخه بتا را اجرا کنید، در اینجا نحوه تنظیم همه چیز آمده است:

  • اگر در Ubisoft Connect یا Epic Games Store بازی می‌کنید، می‌توانید به طور مستقیم از لانچر خود در بخش «بازی‌های رایگان» به Open Beta دسترسی داشته باشید.
  • اگر روی Xbox Series X/S یا PS5 بازی می‌کنید، می‌توانید با جستجوی «Skull and Bones» در فروشگاه کنسول خود یا با انتخاب پلتفرم صحیح در صفحه بتای باز Skull and Bones، ساختنی را برای نصب پیدا کنید.

اگر می‌خواهید روز را ببینید و در رایانه‌تان حرکت کنید، در زیر الزامات رایانه‌ای برای نسخه بتا Skull and Bones آمده است.


مشخصات باز کردن جمجمه و استخوان برای رایانه شخصی بتا
اعتبار تصویر: یوبی سافت

کسانی که شرکت می کنند همچنین می توانند مجموعه ای از جوایز انحصاری را برای استفاده در راه اندازی Skull and Bones باز کنند، از جمله لوازم آرایشی کشتی و یک لمور حیوان خانگی معروف به کوکی.

علاوه بر این، هر پیشرفتی که در طول بتا به دست آمده باشد، به انتشار کامل بازی منتقل می شود (که ۱۶ فوریه است).


تصویر تبلیغاتی جوایز بتا باز جمجمه و استخوان
اعتبار تصویر: یوبی سافت

یوبی سافت همچنین ویدئویی را منتشر کرده است که در آن نقشه راه Skull and Bones برای سال اول را شرح می دهد. این شاهد نبردهای غم انگیز ارباب دزدان دریایی و رویدادهای زمان محدودی است که به بازی معرفی می شوند. در ویدیوی بالا می توانید بیشتر بشنوید.

برای یک خلاصه کامل از سایر بازی‌های منتشر شده در سال جاری، حتما بازی Eurogamer را بررسی کنید. برنامه انتشار بازی های ویدیویی ۲۰۲۴.


منبع: https://www.eurogamer.net/skull-and-bones-open-beta-announced-to-tide-you-over-until-release?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *