نسخه بتا PS5 به بهبود صدای کنترلر DualSense و تعاملات اشتراک‌گذاری صفحه اضافه می‌کند – PlayStation.Blog

از آنجایی که سال جدید با نسخه‌های شگفت‌انگیز بازی‌های PS5 مانند The Last of Us Part II Remastered، Tekken 8 و Helldivers 2، همراه با FINAL FANTASY VII Rebirth در اواخر این ماه شروع می‌شود، ما خوشحالیم که یک PS5 دیگر را عرضه کنیم. نرم افزار سیستم بتا امروز با تعدادی بهبود کیفیت زندگی و ویژگی های جدید.

در حالی که دسترسی بتا به شرکت‌کنندگان دعوت‌شده در کشورهای منتخب محدود است*، ما قصد داریم در ماه‌های آینده این به‌روزرسانی را در سطح جهانی منتشر کنیم. اگر برای شرکت در نسخه بتا انتخاب شده باشید، امروز زمانی که برای دانلود در دسترس باشد، یک دعوت نامه ایمیلی دریافت خواهید کرد. برخی از ویژگی های موجود در مرحله بتا ممکن است به نسخه نهایی راه پیدا نکنند یا تغییرات قابل توجهی را مشاهده کنند.

بیایید به ویژگی های جدید اضافه شده بپریم:

کنترلر بی سیم DualSense داخلی میکروفون و بهبود صدای بلندگو

ما نرم افزار دستگاه کنترلرهای بی سیم DualSense و DualSense Edge را به روز کرده ایم تا ویژگی های صوتی آنها را بهبود بخشیم.

  • بهبود بلندگوهای کنترلر بلندگوهای کنترلر اکنون می توانند صدایی با حجم بالاتر تولید کنند و به شما امکان می دهند صداهای داخل بازی و صدای چت صوتی را با وضوح بیشتری بشنوید.
  • حذف نویز بهبود یافته کیفیت ورودی میکروفون در این کنترل‌کننده‌ها به لطف یک مدل جدید یادگیری ماشین هوش مصنوعی بهبود یافته است. نویز پس‌زمینه ناشی از فشار دادن دکمه‌ها و صدای بازی کاهش می‌یابد و در نتیجه تجربه چت صوتی بهتری ایجاد می‌شود. نرم‌افزار سیستم را بتا نصب کنید و نرم‌افزار دستگاه کنترل‌کننده را به‌روزرسانی کنید تا هنگام استفاده از میکروفون کنترل، از وضوح بیشتر صدای چت صوتی خود لذت ببرید.
  • با این به‌روزرسانی، ممکن است احساس کنید که صداهایی که از بلندگوی کنترلر شما می‌آیند بلندتر به نظر می‌رسند. می توانید کنترل کننده صدای بلندگو را از مرکز کنترل تنظیم کنید.

نسخه بتا PS5 به بهبود صدای کنترلر DualSense و تعاملات اشتراک‌گذاری صفحه اضافه می‌کند – PlayStation.Blog

تعاملات روی صفحه را به اشتراک بگذارید

بازیکنانی که Share Screen را در حالت تمام صفحه تماشا می کنند اکنون می توانند برای تعامل با گیم پلی میزبان از نشانگرها و واکنش های ایموجی استفاده کنید.

  • بینندگان می توانند یک اشاره گر را به اطراف حرکت دهند، یک پینگ ارسال کنند یا یک خط روی صفحه اشتراک گذاری شده بکشند، به آنها اجازه می دهد تا اشیا یا مناطق خاصی را برجسته کنند تا پخش کننده میزبان را با دقت بیشتری هدایت کنند.
  • بینندگان می‌توانند واکنش‌های مبتنی بر ایموجی را به صفحه میزبان ارسال کنند تا به صورت بصری اقدامات بازی را تشویق و جشن بگیرند.
  • توجه: این ویژگی به طور پیش‌فرض در دسترس است، اما می‌تواند توسط میزبان در تنظیمات اشتراک‌گذاری صفحه غیرفعال شود. برای استفاده از این ویژگی در طول دوره بتا، هم میزبان و هم بیننده باید در نسخه بتا شرکت کنند.

اسکرین شات رابط کاربری PS5 که نشانگرها و واکنش ایموجی را در صفحه بازی The Last of Us Part II Remastered نشان می دهد.

روشنایی نشانگر برق PS5 را تنظیم کنید

اکنون می توانید روشنایی نشانگر قدرت کنسول PS5 خود را تنظیم کنید.

  • رفتن به [Settings] > [System] > [Beep and Light]و سپس انتخاب کنید [Brightness].

اسکرین شات رابط کاربری PS5 که گزینه های روشنایی نشانگر قدرت کنسول PS5 را نشان می دهد

یک تشکر صمیمانه از جامعه ما برای ارائه بازخورد ارزشمند و حمایت از برنامه های بتا ما. ما از شنیدن نظرات شما هیجان زده ایم!

*دسترسی بتا PS5 برای شرکت کنندگان منتخب در ایالات متحده، کانادا، ژاپن، بریتانیا، آلمان و فرانسه (همان کشورهایی که آخرین نسخه بتا نرم افزار سیستم ما بود) در دسترس خواهد بود.


منبع: https://blog.playstation.com/2024/02/06/ps5-beta-adds-dualsense-controller-sound-enhancements-and-share-screen-interactions/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *