نسخه جدید دیسکورد موبایل با بهبود قابلیت‌های پیام‌رسانی منتشر شد

دیسکورد (Discord) از طراحی مجدد نسخه موبایل خود رونمایی کرد که کاربران از مدت‌ها قبل منتظر آن بوده‌اند. نسخه جدید دیسکورد نسبت به برنامه دسکتاپ آن تغییرات زیادی به‌همراه دارد و با ارائه قابلیت‌هایی از جمله پیام‌های گروهی و فردی، روی قابلیت‌های پیام‌رسانی و اشتراک‌گذاری با دوستان تمرکز کرده است.

تغییرات نسخه جدید دیسکورد موبایل

براساس گزارش ورج، اکنون به محض بازکردن برنامه دیسکورد، یک نوار ناوبری برای شما ظاهر خواهد شد که گزینه‌هایی از جمله سرورها، پیام‌ها، نوتیفکیشن و «شما» (You) (برای ویرایش پروفایل و تنظیمات) در آن وجود دارد. همچنین عملکرد جدید جستجوی پیام‌های شخصی نیز به این برنامه اضافه شده است تا کاربران بتوانند تمام پیام‌ها، فایل‌های ارسال‌شده و موارد دیگر را جستجو کنند.

حالت تاریک دیگر قابلیت جدید نسخه موبایل Discord است که سرانجام تحت عنوان «Midnight» ارائه شده است. علاوه‌براین، دیسکورد اکنون هنگام آپلود چندین تصویر آن‌ها را به‌صورت گالری نمایش می‌دهد.

از اضافه‌‌شدن ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدید دیسکورد که بگذریم، نسخه جدید این برنامه همچنین دارای مجموعه‌ای از بهبودهای عملکردی است. از جمله این تغییرات می‌توان به کاهش ۵۵ درصدی زمان راه‌اندازی در اندروید و کاهش ۴۳ درصدی در iOS اشاره کرد. همچنین برنامه در هنگام اولین بارگیری خود چهار برابر داده کمتری مصرف می‌کند و پیام‌های جدید را برای دسترسی سریع‌تر در پس‌زمینه ذخیره می‌کند.

«فرانچسکو پولیزی»، مدیر محصول گروه دیسکورد در پست وبلاگ مربوط به این به‌روزرسانی گفت:

«با گذشت زمان، کارهایی که Discord می‌تواند انجام دهد خیلی سریع در حال افزایش است. بااین‌حال، این اپلیکیشن تمام آن‌ها را در نسخه کوچک‌تری نسبت به برنامه دسکتاپ ارائه می‌کند. جهان نیز به همین صورت تغییر کرده است – زمانی که افراد بیشتری از Discord استفاده کنند، کمبودهای موجود در آن بیشتر آشکار می‌شود.»

اپلیکیشن موبایل جدید Discord یک پیشرفت بزرگ در قابلیت استفاده و عملکردهای آن محسوب می‌شود. رابط اصلاح‌شده، سیستم ناوبری پیشرفته و عملکرد بهبودیافته این نسخه باعث می‌شود تا کاربران راحت‌تر از همیشه با دوستان خود در ارتباط باشند. نسخه جدید برنامه موبایل دیسکورد هم‌اکنون برای اندروید و iOS عرضه شده است.


منبع: https://digiato.com/app/discord-redesigns-app-on-ios-and-android

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *