نسخه محدود آنالوگ Pockets لذت بخش و خسته کننده است

زندگی یک گیمر رترو مملو از لذت و ناامیدی است. تعقیب احساس منحصر به فرد سال ها انتظار در حالی که شخصی یک بازی جدید برای شما ایجاد می کند کنسول قدیمی انتخابی در اوقات فراغت خود اما لذت، زمانی که فرود می آید، همه آن را ارزش آن را دارد. برعکس، تماشای کسی که برای یک بازی فوق‌العاده کمیاب که سال‌ها به دنبال آن بودید، پیشنهاد eBay شما را می‌زند، ناامیدکننده است. به نظر می رسد هیچ کس این یویو احساسات را بهتر از تیم آنالوگ درک نمی کند – سازندگان برخی از مطلوب ترین کنسول های مدرن یکپارچهسازی با سیستمعامل در اطراف.

وقتی می‌گویم آنالوگ این را می‌فهمد، منظورم این است که هنر القای هر دو انتهای آن طیف احساسی را کامل کرده است. وجود این شرکت نشان می‌دهد که احساسات عاشقان سبک قدیمی نسبت به تاریخچه بازی‌ها را درک می‌کند. اما تقریبا دو سال بعد انتشار از (لذت بخش) جیبی دستی، ما هنوز (ناامید) منتظر هستیم تا لوازم جانبی و کنسول های کلیدی به طور قابل اعتماد موجود باشد. در همین حال، این شرکت به تازگی از تعدادی نسخه محدود بسیار لذت بخش رونمایی کرده است. (در واقع در خرید یکی از آنها موفق باشید – خسته کننده.) آنها واقعاً این بازی یکپارچهسازی با سیستمعامل را تا یک سه راهی دارند، و طرفداران متوجه شده اند.

نسخه محدود آنالوگ Pockets لذت بخش و خسته کننده است
آنالوگ

وقتی جیب بود اعلام کرد، که موجی از خوشحالی را در سراسر جامعه بازی های یکپارچهسازی با سیستمعامل ایجاد کرد. این در اکتبر ۲۰۱۹ با تاریخ تخمینی اکران “۲۰۲۰” بود. خوانندگان چشم عقاب قبلاً متوجه این شرکت شده اند آن هدف گسترده را از دست داد تقریبا یک سال این یک ناامیدی جزئی است، اما فقط میل به چیزی را که احتمالاً پیچیده ترین و تصفیه شده ترین محصول آنالوگ است، تقویت می کند. تقریباً بلافاصله، شرکت سفارشات بازگشایی شد همراه با افزایش ملایم قیمت و – بسته به اینکه چقدر سریع بوده اید – یک فرصت دو ساله بالقوه برای ارسال.

از این ماه، بسیاری از این سفارش‌ها در نهایت انجام شده‌اند – اما نه بدون مگا رشته‌های گسترده Reddit از افرادی که وضعیت حمل و نقل، تعداد سفارش‌ها و مجموع روزهای پس از سفارش را مقایسه می‌کنند (تجهیزات برای خدمه بیش از ۶۰۰). درخشش اخیر در تاریکی (GITD) خود نسخه محدود کمی غوغا (یا در برخی موارد تحقیر) ایجاد کرد زیرا تعداد کمی از خوش‌شانس‌هایی که توانستند یکی از آن‌ها را ایمن کنند، دیدند که بلافاصله بدون هیچ انتظاری ارسال می‌شود – از جمله یک آنالوگ ارائه شده برای تصاویر در این داستان.

وقتی Analogue به سرعت رونمایی شد، همه چیز کمی متا شد سری دیگری از نسخه های محدوداین بار رنگ‌های شفافی که هر گیمینگ دستی لایق آن هستند. افرادی که روی جی تی‌دی جی‌تی‌دی پریده بودند با پشیمانی خریدار مواجه شدند، اگر می‌دانستند نسخه‌های دیگر در راه است، ترجیح می‌دهند یکی از آن‌ها را امتحان کنند. برخی از مردم فقط نسخه‌های محدود را می‌خرند، زیرا صرفاً یک جیبی می‌خواهند، و تعداد کمتری برای کسانی که فعالانه آنها را می‌خواستند باقی می‌گذارند. یک موقعیت بسیار ناامید کننده برای همه درگیر.

یک میم «دوست پسر حواس پرت» در زیر ردیت جیبی آنالوگ ایجاد شده است.
Reddit/MrFixter

Glow in the Dark Analogue Pocket با این حال فوق العاده به نظر می رسد (ما مطمئن هستیم که جیب های شفاف نیز چنین خواهند بود). و این نشانه دیگری از رویکرد تندرو آنالوگ به خلوص قدیمی است. The Pocket، اشاره ای واضح به Game Boy Pocket، که دارای یک نسخه محدود کم شناخته شده و بسیار کمیاب بود که در یک مسابقه بازی عرضه شد. حدس زدید، در تاریکی می درخشید – تنها کنسول رسمی نینتندو که تا کنون با مواد درخشان عرضه شده است. بی‌رحمانه، Game Boy Pocket نور پس‌زمینه نداشت، بنابراین لذت بردن از اثر در طول زمان بازی سخت بود.

نسخه آنالوگ، البته، کاملاً در تاریکی قابل پخش است و به طور مثبت تشویق می شود. “درخشش در تاریکی شگفت‌انگیز است – آخرین باری که دیدید یک دستگاه الکترونیکی مصرفی مناسب کاملاً در تاریکی می‌درخشد، چه زمانی بوده است؟” کریستوفر تابر، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت به Engadget گفت. و به گفته تابر، طراحی شامل ایجاد یک ماده کاملاً جدید است. ما چند ماه وقت صرف کردیم تا رنگ و بافت ستاره ای و گچی منحصر به فرد را بدست آوریم. چندین پلاستیک مختلف که اجازه می دهد فقط زمانی که درخشان است نشان داده شود – وقتی که درخشان نباشد، سبز و خالص کامل است. به نظر می رسد که شور و شوق Taber توسط طرفداران Pocket مطابقت دارد زیرا تمام واحدها در کمتر از دو دقیقه فروخته شدند. (اگرچه تابر مشخص نکرد که چه تعداد در دسترس هستند.)

جای تعجب نیست، و با ناراحتی، خوب، همه، تعداد زیادی از نسخه های GITD راه خود را پیدا کرده اند. به دست از فروشندگان.

اکنون که به نظر می رسد حمل و نقل واقعی Pockets بیشتر درگیر است، من پرسیدم که آیا برای تعطیلات موجودی وجود دارد یا خیر، که تابر تأیید کرد که وجود خواهد داشت. که فقط آن آداپتورهای کارتریج را ترک می کند، و این یک وضعیت کاملاً دیگر است، وضعیتی که از زمان عرضه کمی تغییر کرده است.

نسخه محدود آنالوگ Glow in the Dark Pocket در حال روشنایی در یک اتاق کاملاً تاریک تصویر شده است.
عکس جیمز ترو / Engadget

تمام نقطه‌ی فروش Pocket این بود که می‌توانست کارتریج‌های اصلی Game Boy (شامل عناوین Color و Advanced)، به‌علاوه چرخ‌های Atari Lynx و Game Gear را از طریق یک آداپتور پخش کند. بعداً، آداپتورهای TurboGrafx-16/PC Engine و NeoGeo Pocket نیز در دست توسعه هستند. هنگام عرضه، لوازم جانبی Game Gear آماده عرضه بود، اما انتظار طولانی برای بقیه وجود داشت.

آنالوگ در ابتدا ارتباط برقرار کرد آنها باید در سه ماهه سوم امسال در دسترس باشند، اما تابر گفت که آنها “هنوز در مسیر ارسال تا پایان سال هستند.” (FWIW، یک نسخه آرشیو شده از این صفحه حداقل تا یک روز قبل از درخواست تایید، گوگل سه ماهه سوم را نشان داد نسخه جدیدتر را کش کرد.) اما واقعی است تغییر دادن این است که Pocket می تواند بازی ها را از سیستم های بسیار بیشتری نسبت به زمان راه اندازی بازی کند، از جمله برخی از آن هایی که آداپتورهایی برای آنها وجود دارد.

Pocket آنقدر از بازی‌ها تقلید نمی‌کند که خود را دوباره برنامه‌ریزی می‌کند تا به سیستمی تبدیل شود که می‌خواهید بازی کنید. این کار را از طریق چیزی به نام Field Programmable Gate Arrays (FPGA) و به طور خاص «هسته‌هایی» که به زبان ساده، هر سیستمی را تقلید می‌کنند – این چیزی است که Pocket را از اکثر دستگاه‌های دستی دیگر که در نرم‌افزار شبیه‌سازی می‌شوند متمایز می‌کند.

از زمان راه‌اندازی هسته‌ها برای تعدادی از کنسول‌ها از جمله NES، SNES، Genesis/Megadrive، Neo Geo و TurboGrafx-16 در دسترس قرار گرفته‌اند. برای اجرای بازی‌های این سیستم‌ها، نیازی به آداپتور نیست، اما این به معنای جابه‌جایی در دنیای تاریک رام‌ها است. اینکه تا چه حد این اشتها را برای آداپتورها کاهش می دهد مشخص نیست (Atari Lynx و Neo Geo Pocket همچنان سیستم هایی با آداپتورهایی هستند که هسته های ایجاد شده توسط جامعه در دسترس نیستند).

جیب های شفاف نسخه محدود آنالوگ برای فروش گذاشته شدن امروز ساعت ۱۱ صبح شرقی

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/analogues-limited-edition-pockets-are-delightful-and-frustrating-140012471.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/analogues-limited-edition-pockets-are-delightful-and-frustrating-140012471.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *