نسخه Formula E از Drive to Survive در ماه ژانویه به روکو خواهد رسید

طرفداران ورزش های موتوری که مشتاق اطلاعات جالب از پشت صحنه هستند، ممکن است بخواهند روز ۲ ژانویه را در تقویم ۲۰۲۴ خود دور بزنند. فصل سوم از نمایش واقعیت بدون فیلمنامه در آن تاریخ به کانال Roku خواهد رسید. این اولین بار است که این نمایش در خانه پخش جدید فرمول E در دسترس خواهد بود، در حالی که طرفداران در سراسر جهان می توانند آن را در .

قطع شده تنها ۱۱ روز قبل از شروع دهمین فصل موتوراسپرت با مکزیک E-Prix در ۱۳ ژانویه به Roku خواهد رسید. این مسابقه همچنین در Roku پخش خواهد شد زیرا پلتفرم وارد ورزش های زنده می شود.

آخرین فصل از قطع شده رویدادهای کمپین فرمول E 2022-23 را دنبال می کند، از جمله مسابقه عنوانی که فقط در آخر هفته تصمیم گیری شد. همراه با پیچ و خم ها و درام شخصی، فصل هشت قسمتی برخی از پیشرفت های فنی موتوراسپرت را نیز برجسته می کند. که رانندگان مجبور بودند .

در صورتی که به آنچه در آخرین کمپین فرمول E رخ داده است نیاز دارید (یا فقط می خواهید همه اکشن ها را دوباره تماشا کنید)، شایان ذکر است که هر مسابقه از ۹ فصل اول مسابقات اتومبیل رانی بر . هر مسابقه فصل ۱۰ روی آن پلتفرم نیز در دسترس خواهد بود، البته یک هفته پس از هر رویداد. همراه با Roku، مسابقات در این فصل به صورت زنده در Paramount+ و CBS پخش خواهند شد.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/formula-es-version-of-drive-to-survive-will-hit-roku-in-january-102516767.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/formula-es-version-of-drive-to-survive-will-hit-roku-in-january-102516767.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *