نسل دوم AirPods Pro در حال حاضر ارزان تر از همیشه هستند

اگر در حال شمارش معکوس برای فرار زمستانی خود هستید و می خواهید آرامش خالص آن را تضمین کنید، یک خبر خوب وجود دارد: نسل دوم AirPods Pro اپل با حذف نویز فعال از ۲۴۹ دلار به ۱۸۹ دلار کاهش یافته است. تخفیف ۲۴ درصدی ایرپادها را در آمازون به پایین ترین سطح خود می رساند (یا یک دلار بیشتر در هدف).

AirPods Pro اپل یکی از آنهاست بهترین هدفون های بی سیم برای سال ۲۰۲۴، به ویژه برای استفاده با دستگاه های iOS. هدفون‌های نسل دوم به‌طور فریبنده‌ای شبیه به مدل‌های گذشته هستند، اما در کلاس خودشان قرار دارند. ۸۸ در بررسی ما. آنها قابلیت حذف نویز عالی دارند، اما این حالت شفافیت صدای طبیعی آنها بود که واقعاً ما را تحت تأثیر قرار داد. کیفیت صدای کلی AirPods Pro نیز غنی‌تر است و حتی در ولوم‌های پایین‌تر نیز خروجی بهتری دارد. به‌علاوه، این هدفون‌ها شش ساعت با حذف نویز روشن یا هفت ساعت بدون آن دوام می‌آورند و تا ۳۰ ساعت با کیس شارژ استفاده می‌کنند.

همچنین می توانید از نسل دوم AirPods Pro اپل با Vision Pro آینده این شرکت استفاده کنید. ما ویژگی‌های جدید هدست واقعیت ترکیبی، از مدیتیشن گرفته تا صفحه کلید شناور را امتحان کردیم، همه آنها را می‌توانید در مورد اینجا بخوانید. Vision Pro در حال حاضر است برای پیش سفارش موجود استبرای نسخه ۲۵۶ گیگابایتی از ۳۴۹۹ دلار شروع می شود.

دنبال کردن @EngadgetDeals در توییتر و در خبرنامه Engadget Deals مشترک شوید برای آخرین معاملات فنی و مشاوره خرید.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/the-second-gen-airpods-pro-are-cheaper-than-ever-right-now-141537544.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/the-second-gen-airpods-pro-are-cheaper-than-ever-right-now-141537544.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *