Paper Ventures صندوق ۲۵ میلیون دلاری بلاک چین VC را راه اندازی کرد

Paper Ventures صندوق ۲۵ میلیون دلاری بلاک چین VC را راه اندازی کرد


Paper Ventures یک صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر ۲۵ میلیون دلاری برای استارت آپ های بلاک چین راه اندازی کرده است.

تعجب آور است که بعد از چند سال آشفتگی در بین استارت آپ های بلاک چین و ارزهای دیجیتال، یک بازیکن جدید وارد عرصه سرمایه گذاری خطرپذیر بلاک چین شود. اما اکنون که هیاهوی این بخش از بین رفته است، ممکن است منطقی وجود داشته باشد که دیر برای تامین مالی پروژه ها بیاید.

Danish Chaudhry، Oliver Blakey و Ivailo Jordanov Paper Ventures را تأسیس کردند و تجربه گسترده‌ای در سرمایه‌گذاری Web3 و چشم‌اندازی برای تأثیر ماندگار بر پروژه‌های مراحل اولیه به ارمغان می‌آورند. وجود دارد اطلاعات بیشتر در اینجا.

بنیانگذاران که ریشه در سرمایه گذاری های Web3 دارند به سال ۲۰۱۰ بازمی گردد، سرمایه خود را ۲۵ میلیون دلار محدود کرده اند. این تصمیم نشان دهنده تمرکز استراتژیک آنها بر پروژه های مرحله اولیه است که در آن آنها معتقدند می توانند حداکثر ارزش را ارائه دهند. هدف اعضای موسس نه تنها تزریق سرمایه، بلکه پرورش فعال پروژه های شناسایی شده است.

Paper Ventures متعهد می شود که از تجربیات و شبکه های صنعتی گسترده بنیانگذاران خود برای ارائه پروژه های نمونه کارها با منابع و ارتباطات برای موفقیت استفاده کند. این صندوق ۲۵ میلیون دلاری با مشارکت صندوق‌های تامینی سنتی، دفاتر خانوادگی، صرافی‌ها، بنیان‌گذاران و سایر OGهای ارز دیجیتال با ارزش خالص جمع‌آوری شد.

طرح Paper Ventures

Blakey، یک حرفه‌ای سابق پوکر و یکی از بنیان‌گذاران Ascensive Assets، در بیانیه‌ای گفت: «مأموریت ما در Paper Ventures این است که در خط مقدم نوآوری باشیم و ایده‌های پیشگامانه‌ای را پرورش دهیم که مرزهای فناوری و مالی را دوباره تعریف می‌کنند. ما به قدرت دگرگون‌کننده بلاک چین اعتقاد داریم و متعهد به حمایت از کسانی هستیم که به اندازه ما به پتانسیل آن علاقه دارند.»

بنیان‌گذاران با پیمایش چرخه‌های مختلف بازار از سال ۲۰۱۰، حامیان اولیه پروژه‌های اکنون غالب مانند Frax Finance، SEI، Polygon، Injective، Polkadot، Moonbeam و Cosmos بوده‌اند. مجموعه آنها همچنین به پروژه های gameFi مانند Merit Circle/Beam، Illuvium و YGG گسترش می یابد.

Chaudhry، با سابقه ای در امور مالی سنتی، در بیانیه ای گفت: “با Paper Ventures، من هیجان زده هستم که روی ایده های پیشگامانه سرمایه گذاری کنم و همچنین از تجربیاتم برای ارتقای ذهن های درخشان پشت سر آنها استفاده کنم، و یک اکوسیستم مشترک را تقویت کنم که نوآوری را به سمت سوق می دهد. ارتفاعات بی سابقه.”

در بلک راک، چودری چندین سال در تیم سهام اروپایی بریتانیا بود (در آن زمان نزدیک به ۵۰۰ میلیارد دلار دارایی را مدیریت می کرد)، جایی که او همچنین به ساخت بسیاری از مدل های ریسک مورد استفاده در پلتفرم اختصاصی آنها به نام علاالدین کمک کرد. پس از چند بار خروج (استارت‌آپ‌هایی که او تأسیس کرد)، او صرافی Bitcoin.com را در سال ۲۰۱۸/۱۹ تأسیس و راه‌اندازی کرد، که متعاقباً به fmfw.io تغییر نام داد و آن را از صفر به ۱٫۵ میلیون کاربر در یک سال افزایش داد. مدت زمان کوتاهی.

جوردنوف، یک کارآفرین و یکی از اعضای موسس Altitude.fi و Deadalus Collective، سه بنیانگذار را تکمیل می کند. تیم Paper Ventures در مجموع تعهدی برای توانمندسازی کارآفرینان رویایی، تسریع فناوری‌های مخرب و کمک به موج بعدی تغییرات تأثیرگذار دارند.

جردنوف در قلب یک بومی مالی غیرمتمرکز است. پیش از این، او شریک ۷percent Ventures، یک صندوق لندنی با تمرکز بر فناوری عمیق بود. او همچنین در تیم موسس پروتکل DeFi Altitude.fi و یکی از بنیانگذاران Deadalus Collective، یک مجموعه بومی بلاک چین است که از بسیاری از پروتکل های موجود در بازار امروز پشتیبانی و پشتیبانی می کند.

در ایمیلی به GamesBeat، شرکا گفتند که در حال سرمایه‌گذاری در بازی‌ها هستند و معامله‌ای انجام داده‌اند که هنوز اعلام نشده است. اما این تنها تمرکز آنها نیست.

آنها گفتند که به همه بخش‌ها نگاه می‌کنند، زیرا می‌خواهند فرصت‌های تخم‌گذاری شده را در همه جا پیدا کنند و کبوتر نباشند. در مورد زمان‌بندی، آن‌ها گفتند: «ما هنوز در مراحل اولیه صنعت هستیم، که فرصت‌های بزرگ و نامتقارن را ارائه می‌کند و به عنوان سرمایه‌گذاران و مشارکت‌کنندگان با تجربه در این فضا، موقعیت خوبی داریم تا آنها را جذب کنیم و بازدهی قوی ایجاد کنیم و در عین حال به پیشبرد آن کمک کنیم. صنعت رو به جلو

من پرسیدم که آیا در این بخش بیش از حد سرمایه گذاری شده است؟

آنها می‌گویند: «بیشتر وجوه بسیار بزرگ هستند و باید چک‌های بزرگی بنویسند که همیشه برای بنیان‌گذارانی که تازه شروع به کار می‌کنند سودمند نیستند، یا بیشتر بر روی تحقق بازده سرمایه‌گذاری‌هایشان از سال‌های قبل متمرکز هستند». “بنابراین ما در حال پر کردن شکافی هستیم که در آن بودجه اولیه مرحله اولیه باید کمتر برای نوشتن یک چک برای پیگیری برای جلب رضایت LP و دریافت هزینه باشد، اما بیشتر در مورد کمک به بنیانگذاران برای ایجاد یک تجارت از همان ابتدا”.

آنها افزودند، “بله، ممکن است به نظر برسد که در چند سال گذشته سرمایه گذاری روی بذر بذر تمام شده است؛ اما اکثر سرمایه هایی که در این مسیر رفتند اکنون فقط به دنبال برداشت هستند. همانطور که در بالا، یک شکاف آشکار در چشم انداز تامین مالی باقی می ماند. “

این سه بنیانگذار از اوایل سال ۲۰۱۰ در این فضا فعالیت کرده اند و چرخه های متعددی را پشت سر گذاشته اند. اکنون آنها تلاش خود را با هم ترکیب می کنند. آنها با برخی از برجسته‌ترین پروژه‌ها در مراحل اولیه/ابتدا کار کرده‌اند و سرمایه‌گذاری کرده‌اند. برای نام بردن از چند مورد، سرمایه گذاری های آنها عبارتند از Frax Finance، SEI، YGG، Polygon / Matic، Injective، Polkadot، Cosmos، Merit Circle/Beam، Illuvium، Wintermute، Gensyn و Morpho.

عقیده GamesBeat وقتی صنعت بازی را پوشش می دهد “جایی که اشتیاق با تجارت روبرو می شود.” این یعنی چی؟ ما می خواهیم به شما بگوییم که اخبار چقدر برای شما اهمیت دارد — نه فقط به عنوان یک تصمیم گیرنده در یک استودیوی بازی، بلکه به عنوان یک طرفدار بازی. خواه مقالات ما را می خوانید، به پادکست های ما گوش می دهید یا ویدیوهای ما را تماشا می کنید، GamesBeat به شما کمک می کند تا در مورد صنعت بیاموزید و از تعامل با آن لذت ببرید. جلسات توجیهی ما را کشف کنید.


منبع: https://venturebeat.com/games/paper-ventures-launches-25m-blockchain-vc-fund/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *