نشت بسته بندی Google Pixel 8a به تغییر طراحی احتمالی اشاره دارد

نشت بسته بندی Google Pixel 8a به تغییر طراحی احتمالی اشاره دارد

یک نشت بسته بندی Google Pixel 8a در X (از طریق کاربر @chunvn8888) که به نظر می رسد تغییرات طراحی را برای بودجه آینده نشان می دهد پیکسل ۸.

این پست با عنوان «مردم ویتنامی دوباره پیکسل را فاش کردند»، حاوی تصویری است – ظاهراً از یک منبع گروه خصوصی فیس بوک – به نظر می رسد که بخشی از یک فروشگاه تلفن مستقر در ویتنام است که محصولات Google Pixel را خریداری و می فروشد.

جزئیات زیادی از گوشی ارائه نشده است، اما اگر دقیق باشد، این Pixel 8a دارای طراحی گردتر و منحنی تر است که یادآور گوگل پیکسل ۵که می تواند باعث تفرقه شود، در حالی که به نظر می رسد دوربین در پشت دستگاه قالب گیری شده است و مانند پیکسل ۷a به قاب متصل نیست.

بیشتر ببین

شماره مدل Pixel 8a به عنوان G6GPR ذکر شده است و این نشت یک رنگ مشکی مورد انتظار را به ما نشان می دهد، در حالی که نشت قبلی همچنین به نسخه آبی پیکسل ۸a اشاره می کند.

با توجه به جعبه، سرعت شارژ سریعتر ۲۷ وات ممکن است به این مدل اضافه شده باشد که با مدل پایه پیکسل ۸ مطابقت داشته باشد و نسبت به مدل قبلی بهبود یابد. پیکسل ۷aشارژ ۱۸ واتی مانند اکثر دستگاه‌های Google Pixel، می‌توانید انتظار داشته باشید که همانطور که در تصویر جعبه لو رفته نشان داده شده است، دارای دوشاخه شارژ نباشد.

مشخصات در حال حاضر ناشناخته است اما اگر Pixel 8a از Pixel 7a پیروی کند گوگل پیکسل ۶a روندهایی که احتمالاً همان تراشه Google Tensor G3 را مانند بقیه سری ۸ خواهد داشت و باید پشتیبانی کند هفت سال به روز رسانی آن را تا سال ۲۰۳۱ می برد.

تاریخ عرضه و قیمت پیکسل ۸a در حال حاضر مشخص نیست، اما احتمالاً در Google I/O بعدی که احتمالاً در ماه می یا ژوئن سال جاری برگزار می‌شود، اعلام خواهد شد.

انتظار می‌رود قیمت Pixel 8a حدود ۴۹۹ دلار باشد، این قیمت بر اساس قیمت راه‌اندازی Pixel 7a 499 دلار / ۴۴۹ پوند / ۷۴۹ دلار استرالیا و همچنین قیمت فعلی پیکسل ۸ ۶۹۹ پوند / ۶۹۹ دلار / ۱۱۹۹ دلار استرالیا است. .

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/phones/google-pixel-8a-packaging-leak-points-to-a-potential-design-change

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *