نشت لحظه آخری سامسونگ گلکسی اس ۲۴ از یک ارتقای بالقوه حیاتی صفحه نمایش خبر می دهد

با وجود قریب الوقوع بودن سامسونگ گلکسی اس ۲۴تاریخ عرضه پیش‌بینی‌شده ۱۷ ژانویه، افشاگران به اشتراک‌گذاری اطلاعات جدید در مورد ارتقای احتمالی که طرفداران می‌توانند از گوشی جدید و برادران با صفحه نمایش بزرگ‌تر آن انتظار داشته باشند، ادامه می‌دهند. سامسونگ گلکسی اس ۲۴ پلاس و سامسونگ گلکسی اس ۴ اولترا.

آخرین نکته از یک تاجر شایعه سریالی می آید جهان یخی، که ادعا می کند سامسونگ سرعت پاسخ لمسی صفحه نمایش دستگاه های پرچمدار بعدی خود را “بیش از ۱۰٪” نسبت به نسل های قبلی خود افزایش داده است. به عبارت دیگر، هر سه گوشی گلکسی S24 ظاهراً تجربه اسکرول نرم‌تر و سریع‌تری را نسبت به آنها ارائه خواهند کرد. گلکسی اس ۲۳ همتایان

ما قبلاً هر دو را شنیده ایم گلکسی اس ۲۴ و گلکسی اس ۲۴ پلاس ممکن است بتوانند به صورت پویا نرخ تازه سازی خود را بین ۱ هرتز و ۱۲۰ هرتز تنظیم کنند.همانطور که Galaxy S23 Ultra می تواند. اما به نظر می رسد این افزایش سرعت پاسخ لمسی صفحه نمایش شایعه شده ارتقاء جداگانه ای است که در کل محدوده Galaxy S24 اعمال می شود.

بیشتر ببین

گلکسی اس ۲۳ در حال حاضر یک تجربه اسکرول چشمگیر را ارائه می دهد – ما صفحه نمایش تلفن را به عنوان “صاف و فوق العاده پاسخگو” توصیف کردیم. بررسی Samsung Galaxy S23 – اما افزایش ۱۰ درصدی سرعت پاسخگویی برای کسانی که با روان بودن رابط کاربری One UI سامسونگ مشکل دارند، به عنوان یک بهبود خوشایند (و بالقوه حیاتی) خواهد بود.

هر سه گوشی گلکسی S24 نمایشگر Dynamic AMOLED 2X قبلی خود را حفظ خواهند کرد، اما هر کدام شایعه شده است که دستگاه گلکسی اس ۲۴ از حداکثر روشنایی ۲۵۰۰ نیت بهره می برد این بار هم به این ترتیب، به نظر می رسد پرچمداران بعدی سامسونگ برخی از بهترین نمایشگرهای موبایل را داشته باشند – اگر نه را بهترین نمایشگرهای موبایل – که تا به حال دیده ایم.

برای مرجع، اپل آیفون ۱۵ پرو مکس – مسلما بهترین گوشی سال ۲۰۲۳ – از صفحه نمایش ۶٫۷ اینچی Super Retina XDR OLED با نرخ نوسازی پویا ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۲۰۰۰ نیت استفاده می کند.

تصویر ۱ از ۵

نشت لحظه آخری سامسونگ گلکسی اس ۲۴ از یک ارتقای بالقوه حیاتی صفحه نمایش خبر می دهد

رندر غیر رسمی از Samsung Galaxy S24 (اعتبار تصویر: @OnLeaks / SmartPrix)
تصویر ۲ از ۵

رندر غیر رسمی از Samsung Galaxy S24 Plus

رندر غیر رسمی از Samsung Galaxy S24 Plus (اعتبار تصویر: @OnLeaks / @GizNext)
تصویر ۳ از ۵

رندر غیر رسمی از Samsung Galaxy S24 Plus

رندر غیر رسمی از Samsung Galaxy S24 Plus (اعتبار تصویر: @OnLeaks / @GizNext)
تصویر ۴ از ۵

رندر غیر رسمی از Samsung Galaxy S24 Ultra

رندر غیر رسمی از Samsung Galaxy S24 Ultra (اعتبار تصویر: @OnLeaks / @SmartPrix)
تصویر ۵ از ۵

رندر غیر رسمی از Samsung Galaxy S24 Ultra

رندر غیر رسمی از Samsung Galaxy S24 Ultra (اعتبار تصویر: @OnLeaks / @SmartPrix)

در مورد سایر ارتقاءهایی که انتظار داریم از سری گلکسی S24 شاهد باشیم، یک نسخه جدید جامع است مشخصات گلکسی اس ۲۴ فاش شد ظاهراً مشخصات چیپست، دوربین، باتری و ذخیره سازی گوشی ها را تایید کرده است.

از نظر طراحی، به نظر می‌رسد که گلکسی اس ۲۴ اولترا برای قاب تیتانیومی به سبک آیفون ۱۵ پرو ساخته شده است، در حالی که گلکسی اس ۲۴ و اس ۲۴ پلاس استاندارد می‌توانند حاشیه‌های کوچک‌تر و لبه‌های صاف‌تری داشته باشند.

به طور طبیعی، تمام این اطلاعات در این مرحله حدس و گمان باقی می ماند – اما ما زمان زیادی برای منتظر جزئیات رسمی نداریم. اولین امسال Galaxy Unpacked این رویداد قرار است در تاریخ ۱۷ ژانویه در ساعت ۱۰ صبح PT / 13:00 ET / 6 بعد از ظهر به وقت گرینویچ، یا ساعت ۵ صبح AEDT در ۱۸ ژانویه آغاز شود، و ما در سن خوزه در زمین خواهیم بود تا همه اعلامیه های Galaxy S24 را در صورت وقوع پوشش دهیم.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/phones/samsung-galaxy-phones/last-minute-samsung-galaxy-s24-leak-teases-potentially-crucial-display-upgrade

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *