هیوندای تاکسی هوایی به روز شده S-A2 خود را در نمایشگاه CES 2024 به نمایش می گذارد

هیوندای کانسپت جدید تاکسی هوایی خود، S-A2 را برای اولین بار در CES 2024 در لاس وگاس خودروی برخاست و فرود عمودی الکتریکی (eVTOL) دنباله‌روی است مدل S-A1 در سال ۲۰۲۰ در همان رویداد معرفی شد. هیوندای هنوز هم S-A2 را به عنوان یک راه حل حمل و نقل روزانه برای مناطق شهری در نظر می گیرد، راه حلی که می تواند مسافران را از نقطه A به نقطه B بسیار سریعتر از زمانی که آنها سفر می کردند، ببرد. ماشین یا اتوبوس و باید با ترافیک دست و پنجه نرم می کرد.

S-A2 با رسیدن به ارتفاع ۱۵۰۰ فوتی سرعت ۱۲۰ مایل در ساعت دارد و برای پروازهای کوتاه بین ۲۵ تا ۴۰ مایلی طراحی شده است. این هواپیما دارای هشت روتور و یک معماری پیشرانه الکتریکی است که به گفته شرکت می تواند برخلاف هلیکوپترهای سنتی پر سر و صدا “به آرامی یک ماشین ظرفشویی” کار کند. در داخل خودرو صندلی هایی برای یک خلبان و چهار سرنشین تعبیه شده است و دارای نورپردازی است که نشانه های بصری مانند محل ورود و خروج را فراهم می کند. برای اهداف ایمنی، قطعات اضافی زیادی دارد، مانند پیشرانه و کنترل‌های پرواز، که در صورت خرابی قطعات اصلی، می‌توانند آن را کنترل کنند.

شرکت حمل و نقل هوایی هیوندای، سوپرنال، امیدوار است تا به سطوح ایمنی هوانوردی تجاری دست یابد و تا سال ۲۰۲۸ با خودروی eVTOL وارد بازار شود. ممکن است نسخه‌های آینده این کانسپت را در رویدادهای بعدی CES قبل از آن سال یا بعد از آن، ببینیم، اگر شرکت مجبور باشد. جدول زمانی آن را تنظیم کنید اگر و زمانی که سوپرنال وارد بازار شود، قصد دارد از قابلیت های تولید انبوه هیوندای برای تولید eVTOL های خود استفاده کند و از مقرون به صرفه بودن کسب و کارش مطمئن شود.

هیوندای تاکسی هوایی به روز شده S-A2 خود را در نمایشگاه CES 2024 به نمایش می گذارد
هیوندای

ما در حال گزارش زنده از نمایشگاه CES 2024 در لاس وگاس از ۶ تا ۱۲ ژانویه هستیم. با آخرین اخبار این نمایش همراه باشید اینجا.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/hyundai-shows-off-its-updated-s-a2-air-taxi-at-ces-2024-115516581.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/hyundai-shows-off-its-updated-s-a2-air-taxi-at-ces-2024-115516581.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *