نشت نشان می‌دهد که Persona 6 به «پلتفرم‌های چندگانه» می‌آید

Persona 6 برای چندین پلتفرم از جمله Xbox و Switch/Switch 2 عرضه خواهد شد.

این طبق گفته‌های خودی‌های صنعت، Nate the Hate و Midori است، که هر کدام اکنون ادعا کرده‌اند که قسمت بعدی سری RPG مورد علاقه طرفداران Atlus برای پلتفرم‌های بیشتری عرضه خواهد شد.


نشت نشان می‌دهد که Persona 6 به «پلتفرم‌های چندگانه» می‌آیدPersona 4 Arena Ultimax به ما آموخت که چگونه در زندگی واقعی بجنگیم! – گیم پلی PERSONA 4 ARENA ULTIMAX


Persona 4 Arena Ultimax به ما آموخت که چگونه در زندگی واقعی بجنگیم! – گیم پلی PERSONA 4 ARENA ULTIMAX.

Nate the Hate گفت: «طبق اطلاعاتی که شنیده‌ام، به نظر می‌رسد که Persona 6 برای Xbox عرضه خواهد شد. بنابراین طرفداران Persona باید منتظر چیزی باشند.

من ۱۰۰% مطمئن نیستم که آیا این بازی مانند روز و تاریخ با نسخه پلی استیشن است یا خیر، اما با توجه به نحوه روز و روز بازی های Persona با نسخه های چند پلتفرم در این مرحله، ممکن است یک بازی امن باشد. فرض بر این است که Persona 6 ایکس باکس و پلی استیشن روز و روز خواهد بود.

“این خواهد بود واقعا اگر مایکروسافت بتواند آن را در Game Pass ایمن کند، کار بزرگی است.”

فاش کننده مشهور میدوری سپس وارد تاپیک X/Twitter شد تا تأیید کند که اطلاعات نیت “درست” است و افزود: “و [it’s coming to] پلتفرم های متعدد نیز.»

چیزی که مشخص نیست این است چه زمانی دنباله بسیار موردانتظار منتشر خواهد شد – ما گمان می کنیم که توسعه آن در سال ۲۰۲۱ یا حوالی آن آغاز شده است، یعنی زمانی که متوجه شدیم Atlus برای این پروژه استخدام می کند – یا اینکه آیا یک قهرمان زن در آن حضور خواهد داشت.

در پیش نمایش Xbox Partner در اوایل این ماه، Atlus مجوز توسعه را برای بازسازی اعلام کرداز جمله پایان نامه بسیار درخواست شده The Answer.

Persona 3 Reload که اوایل امسال منتشر شد، بود مورد انتقاد قرار می گیرد که همه موارد اضافی را درج نمی کند از نسخه های مختلف گذشته بازی برای ارائه یک تجربه کامل. اکنون، در مصاحبه ای جدید، کازوهیسا وادا، تهیه کننده عمومی سریال به اشتراک گذاشته است که چگونه این بازخورد الهام بخش توسعه گسترش است.

بعدی از Atlus خواهد بود استعاره: ReFantazio در اواخر امسال، که گیم پلی اجتماعی پرسونا را به یک محیط فانتزی بالا منتقل می کند.


منبع: https://www.eurogamer.net/persona-6-will-be-coming-to-multiple-platforms-leak-suggests?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *