نشت وان پلاس ۱۲ به ارتقای باتری و تنظیمات دوربین اشاره دارد

اگر مشتاقانه منتظر ورود وان پلاس ۱۲پس نباید بیشتر از این منتظر بمانید: انتظار می‌رود گوشی تا قبل از پایان سال پوشش داده شود، و ما اکنون اطلاعات لو رفته بیشتری در مورد آنچه که در راه است دریافت کرده‌ایم.

تیتر معروف ایستگاه چت دیجیتال (از طریق GSMArena) خاطرنشان می کند که تلفن در رگولاتور مربوطه چین ظاهر شده است و ظاهراً تأیید می کند که دستگاه با شارژ سیمی ۱۰۰ واتی عرضه می شود – مطابق با وان پلاس ۱۱.

با این حال، به نظر می رسد بهبودهایی وجود خواهد داشت: شارژ بی سیم ۵۰ واتی اضافه می شود، در حالی که گفته می شود ظرفیت باتری از ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت در وان پلاس ۱۱ به ۵۴۰۰ میلی آمپر ساعت در وان پلاس ۱۲ افزایش می یابد. امیدواریم این به معنای عمر باتری بهتر باشد. . هم.

این مشخصات در واقع دارند قبلا ذکر شده استاز آنجایی که این تلفن به طور گسترده فاش شده است – اما هرچه در آستانه عرضه بیشتر به آنها اشاره شود، مطمئن‌تر می‌شویم که این اطلاعات غیررسمی دقیق هستند.

کیفیت دوربین

تنظیمات دوربین پشتی OnePlus 12 نیز این هفته با انتشار پستی Li Jie Louis، رئیس OnePlus در چین منتشر شده است. چند نمونه عکس به رسانه های اجتماعی (از طریق ۹to5Google). ما هیچ اطلاعاتی در مورد مشخصات به دست نمی‌آوریم، اما این تصاویر خوب به نظر می‌رسند – به‌ویژه نحوه برخورد با سایه‌ها.

یه پست دیگه خود OnePlus تأیید می کند که OnePlus 12 با سنسور دوربین Sony Lytia جدید عرضه می شود، اگرچه جزئیات بیشتری ارائه نشده است. تصور می شود که این حسگر به نوعی نسبت به حسگر موجود ارتقا یافته باشد OnePlus Open تاشو

در ما بررسی OnePlus Openما در مورد “دوربین های عالی” که با خود حمل می کند صحبت کردیم – بهترین دوربین هایی که در یک تلفن تاشو دیده ایم، اگرچه در عوض باید یک برآمدگی نسبتا بزرگ دوربین را تحمل کنید.

همه باید قبل از پایان سال ۲۰۲۳ فاش شوند و انتظار می‌رود در اوایل سال ۲۰۲۴ راه اندازی بین‌المللی در خارج از چین انجام شود. به احتمال بسیار زیاد تا قبل از آن شاهد افشای اطلاعات و تیزرهای رسمی بیشتری از OnePlus خواهیم بود.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/phones/oneplus-phones/oneplus-12-leaks-point-to-upgrades-for-the-battery-and-camera-setup

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *