نقد «بتمن کوچولو مبارک»: «فصل احمقانه شدن است

به دنبال چیزی احمقانه و فوق العاده برای این فصل تعطیلات هستید؟ سپس بررسی کنید بتمن کوچولو مبارکفیلم جدیدی در پرایم ویدیو که باند گاتهام دی سی را با چند سفر تفریحی خانوادگی دوستانه ترکیب می کند.

مایک راث، که تیتراژ کارتون شامل کمپ لازلو، نمایش منظم، و جزیره کمپ تابستانی، این پیشنهاد ناخوشایند را درباره دمیان پسر ۸ ساله بتمن و اولین بازی ابرقهرمانی او کارگردانی می کند. ترکیب عناصر کلاسیک تعطیلات مانند تنها در خانه و چطوری گرنیچ کریسمس را دزدید، بتمن کوچولو مبارک یک خوراکی شیرین است که کمی هم ظالمانه است.

چه بتمن کوچولو مبارک در باره؟

بتمن غمگین را فراموش کنید شب تاریک سه گانه یا بروس آسیب دیده روانی هارلی کوین یا مراقب قاتل سریالی بتمن. در این تکرار مضحک، شخصیت نمادین بازنشسته می‌شود و گاتهام را با موفقیت و به تنهایی از جنایت‌آلود به شاداب تبدیل کرده است. امروزه او خود را وقف پدر و مادر شدن پسرش دامیان وین (با صداپیشگی یوناس کیبراب) کرده است. و برای انعکاس این سبک زندگی خنک تر، بروس وین حال و هوای چوب بری با ریش پرپشت (بر خلاف ریش افسرده)، پیراهن چهارخانه و صدای لوک ویلسون دارد.

کریسمس به وین مانور می رسد، همراه با یک جشن تعطیلات که توسط آلفرد پنی ورث (جیمز کرامول) فداکار (و کمی فرسوده) برگزار می شود. اما وقتی یک تماس غافلگیرکننده با بت-فون برقرار می‌شود، بروس مجبور می‌شود از این کار خارج شود و پسرش را در شب کریسمس پشت سر بگذارد. دامیان رویای عجله کردن با پدرش را در سر می پروراند و هدیه اولین کمربند کاربردی او را مصمم می کند تا ثابت کند که آماده است. بنابراین، هنگامی که یک جفت سارق به خانه‌ای به سبک راهزنان مرطوب حمله می‌کنند، او وارد عمل می‌شود، با پوشیدن کتی از یک کیسه کاغذی و شنل که واقعاً یک پتوی تغییر کاربری است.

با این حال، یک بار جوکر (جستجوی اسطوره ایدیوید هورنسبی) به صورت کامل به گرینچ می رود، دامیان کت و شلواری را از بت غار می رباید و با افرادی مانند پویسون آیوی (ترز مک لافلین)، بن (کریس سالیوان)، و پنگوئن (برایان جورج) دست و پنجه نرم می کند. اما آیا او می تواند به تنهایی روز را نجات دهد؟ یا اینکه خانواده خفاش باید برای نجات کریسمس به نیروها بپیوندد؟

بتمن کوچولو مبارک یک ماجراجویی مسخره با خوشحالی است.

نقد «بتمن کوچولو مبارک»: «فصل احمقانه شدن است

اعتبار: Amazon Prime Video

اگر فقط DCEU می تواند رها شود و این نوع سرگرمی داشته باشد! برادران وارنر به برنامه‌های تلویزیونی خود اجازه داده است تا با برنامه‌هایی مانند کمدی‌های هرج‌ومرج، آزادانه فرصت‌های مخوف کتابخانه دی‌سی را بررسی کنند. گشت عذاب، بدون عذرخواهی پیچ خورده هارلی کوینو بالسی صلح طلب. اما فیلم‌های آن‌ها تمایل دارند بین این‌قدر جدی بودن یا طرفداران‌محور بودن درگیر شوند. راندن. (فریاد بزن سوسک آبی برای شکستن یک خط بد!) بتمن کوچولو مبارک هیچ جا به اندازه نمایش های TV-MA که در بالا ذکر شد نیست، اما از آنجایی که نیازی به پیوند ملایم با یک داستان بزرگ نیست، می تواند با شخصیت هایی که قبلاً آمده اند سرگرمی بیشتری داشته باشد.

تعداد زیادی تخم مرغ عید پاک برای طرفداران دی سی وجود دارد، مانند خالکوبی تالیا روی سینه برهنه بروس و گربه خانواده وین که سلنا نام دارد. با این حال، پاک‌شناسان ممکن است بدون هیچ دلیل آشکاری به جز لذت دیدن او در لباسی با مضمون مقدس، به همکاری پویسون آیوی با جوکر تمسخر کنند. با این حال، دیدن این شخصیت‌ها که معمولاً به‌عنوان تبه‌کاران کابوس‌آمیز به تصویر کشیده می‌شوند، باعث خوشحالی است. آنها ترسناک نیستند، زیرا در حالی که تمام انرژی خود را صرف دزدی هدایا و آزار و اذیت یک کودک می کنند، همچنین پر سر و صدا و رنگارنگ و مضحک هستند. قتل عام انجام شده کارتونی است، در حالی که لحظات خشونت بالقوه نگران کننده – مانند دامیان در حال ساختن یک شعله افکن DIY – در خارج از صفحه نمایش به تصویر کشیده می شود. به زبان ساده، بچه‌ها ممکن است ارتباط برقرار نکنند، اما بزرگ‌ترها به اصل موضوع پی خواهند برد.

بتمن کوچولو مبارک داستان شیرین پدر و پسری است


اعتبار: Amazon Prime Video

بتمن اغلب با آسیبی که او را یتیم کرده است تعریف می شود. او با جرم و جنایت مبارزه می کند تا هیچ پسر دیگری نبیند که مرواریدهای مادرش مانند خون تازه در کوچه جنایت سقوط کند. در اینجا، به آن داستان منشأ تاریک اشاره شده است، اما به آرامی، به طوری که بچه های حساس را ترسانده نشود. یک نسخه هوش مصنوعی از بتمن (معروف به BatDad) به عنوان یک راهنما برای دامیان در حالی که او در حین انجام کارهایش به سرعت در حال حرکت است، عمل می کند. این وسیله به یک ابزار پیوند بعید تبدیل می‌شود، زیرا مانع خالق/الهام خود را ندارد، و حقایق احساسی را بیان می‌کند که انگار فقط منطق هستند. در پایان، دامیان کمی بالغ می‌شود، زیرا او نیز رشد می‌کند تا بفهمد که چرا پدر خودش اینقدر محافظه‌کار است. مسئله این نیست که بروس به پسر اعتماد ندارد، بلکه سعی دارد معصومیت کودکانه دامیان را حفظ کند. با این حال، بچه‌ها سریع‌تر از آنچه والدین آماده هستند بزرگ می‌شوند، بنابراین بروس نیز باید یاد بگیرد.

در میان سکانس‌های اکشن پرهیجان، لحظات دل‌انگیز، و آواز «جنگل بلز، بوی بتمن» بتمن کوچولو مبارک سواری غلتکی است که مطمئناً والدین و بخشهای آنها را خوشحال می کند.

نحوه تماشا: بتمن کوچولو مبارک در پرایم ویدیو در ۸ دسامبر نمایش داده می شود.


منبع: https://mashable.com/article/merry-little-batman-review

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *