نقشه راه OLED اپل: iPad Mini جدید، iPad Pro تاشو و موارد دیگر

اپل در حال برنامه ریزی برای عرضه حداقل ۹ دستگاه جدید با نمایشگرهای OLED در سراسر جهان است آی پد و خطوط تولید مک بوک، بر اساس پیش بینی به روز شده از شرکت تحقیقاتی امدیا که برنامه های شرکت را به تفصیل بیان می کند.

نقشه راه OLED اپل: iPad Mini جدید، iPad Pro تاشو و موارد دیگر
همانطور که به طور گسترده شایعه شده است، تلاش اپل برای انتقال به OLED ظاهراً با انتشار ۱۱ و ۱۳ اینچی جدید آغاز خواهد شد. آیپد پرو مدل های امسال Omdia ادعا می کند که نمایشگرها به ترتیب دارای رزولوشن ۲۳۸۸ در ۱۶۶۸ و ۲۸۸۰ در ۱۹۲۰ خواهند بود. این یک افزایش جزئی در ارتفاع و کاهش عرض برای مدل بزرگتر خواهد بود، در حالی که iPad Pro کوچکتر همان وضوح را حفظ می کند.

اپل در سال ۲۰۲۶ صفحه نمایش ۸٫۳ اینچی را عرضه خواهد کرد آیپد مینی و ۱۰٫۸ اینچی آیپد ایر مدل‌های دارای نمایشگر OLED، و همچنین مدل‌های مک‌بوک پرو OLED 14.2 و ۱۶٫۲ اینچی که برای جایگزینی واحدهای مینی LED فعلی طراحی شده‌اند. این شرکت همچنین در حال کار بر روی OLED 13.6 و ۱۵٫۳ اینچی است. مک بوک ایر مدل‌هایی که زودتر از سال ۲۰۲۷ عرضه نمی‌شوند. این دستگاه‌ها همچنان مانند مدل‌های فعلی فاقد فناوری ProMotion با نرخ تازه‌سازی ۶۰ هرتز هستند.

در سال ۲۰۲۷ یا بعد از آن، اپل ممکن است یک دستگاه تاشو ۲۰٫۳ اینچی معرفی کند OLED iPad Pro با ProMotion. گفته می شود این محصول هنوز در مرحله مفهومی است، اما به طور کلی با شایعات دیگر در مورد چنین دستگاهی همخوانی دارد. به طور کلی، این گزارش تا حد زیادی شایعات موجود در مورد برنامه های آتی اپل برای انتقال تقریباً تمام دستگاه های قابل حمل خود به فناوری OLED را تأیید می کند.

انجمن های مرتبط: آی پد، مک بوک ایر، مک بوک پرو


منبع: https://www.macrumors.com/2024/02/21/apple-oled-roadmap/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *