نقشه راه Prince of Persia: The Lost Crown شامل حالت های boss rush و permadeath، DLC داستانی است.

یوبی سافت یک را به اشتراک گذاشته است نقشه راه پس از راه اندازی برای احیای سری تحسین‌شده‌اش Prince of Persia: The Lost Crown، که وعده می‌دهد حالت‌هایی مانند حالت permadeath، حالت boss rush و DLC داستانی را در چهار به‌روزرسانی از چهارشنبه ۲۰ مارس آینده معرفی کند.

آپدیت رایگان هفته آینده که رسماً با عنوان Warrior’s Path نامگذاری شد، شامل حالت permadeath فوق الذکر در کنار حالت اسپیدران و چهار لباس جدید برای شخصیت اصلی بازی Lost Crown سارگون است. به‌روزرسانی رایگان دیگری در «بهار» با عنوان Boss Attack دنبال می‌شود که حالت Boss rush و لباس‌های Sargon بیشتری را معرفی می‌کند.

به‌نظر می‌رسد که افزوده‌ها در به‌روزرسانی رایگان تابستانی The Lost Crown که به نام Divine Trials شناخته می‌شود، کمی خوش‌رنگ‌تر می‌شوند و یوبی‌سافت نویدبخش چالش‌های مبارزه، پازل و پلتفرم جدید، در کنار مجموعه‌ای از طلسم‌های جدید، لباس‌های اضافی برای Sargon، «و بیشتر» است.

تریلر داستانی Prince of Persia: The Lost Crown.در یوتیوب تماشا کنید

که ما را به آپدیت نهایی Prince of Persia: The Lost Crown می رساند – حداقل تا آنجا که به نقشه راه آن مربوط می شود – به شکل DLC داستان پولی. یوبی سافت هنوز هیچ جزئیاتی در مورد این مورد به اشتراک نگذاشته است، اما قرار است «آخر در سال ۲۰۲۴» وارد شود، که احتمالاً به معنای پس از به‌روزرسانی تابستانی است.


نقشه راه Prince of Persia: The Lost Crown شامل حالت های boss rush و permadeath، DLC داستانی است.
اعتبار تصویر: یوبی سافت

فاش شدن نقشه راه امروز با تخفیف ۴۰ درصدی The Lost Crown در تمام پلتفرم ها به مدت محدود همراه است. این بدان معناست که در حال حاضر می‌توانید نسخه استاندارد را با قیمت ۲۶٫۹۹ پوند به جای ۴۴٫۹۹ پوند معمولی خریداری کنید، در حالی که نسخه Deluxe – که در طلسم پرندگان پرندگان و لباس جاودانه برای Sargon قرار دارد – ۲۹٫۹۹ پوند به جای ۴۹٫۹۹ پوند است.

و Prince of Persia: The Lost Crown ارزش بررسی را دارد. کریستین دونلان از یوروگیمر به آن چهار ستاره از پنج ستاره داد در ژانویه، آن را یک “لذت واقعی” و یک بازی “که هم در ژانر و هم در میراث خاص خود لذت می برد، مبارزه و اکتشاف فوق العاده را ارائه می دهد” نامید.


منبع: https://www.eurogamer.net/prince-of-persia-the-lost-crown-roadmap-includes-boss-rush-permadeath-story-dlc?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *