نماد صرفه جویی Gen Z، اما روگ در مورد “هسته نوستالژی دوران کودکی” و آینده مد

ما در اما روگ هستیم سرزمین رویایی صرفه جویی در مرکز شهر منهتن، تجسم فیزیکی ستایش او از سبک ۳۰ سال گذشته. تعداد انگشت شماری از زنان جوان با لباس‌های بسیار زیبا در حالی که عروسک‌های پوسیکت و پسران بک استریت در پس‌زمینه بازی می‌کنند، قفسه‌های لباس را الک می‌کنند. سه راهی‌ها و زیورآلات مربوط به اوایل دهه ۲۰۰۰ دیوارها را تزئین می‌کنند و باعث می‌شوند که مغازه بیشتر شبیه اتاق خواب دوران کودکی «اما» باشد تا یک تجارت پررونق صرفه‌جویی.

اما یکی دو چیز در مورد ظاهر خوب می داند. او اینستاگرام و ویدیوهای TikTok سبک خیابانی نیویورک را جشن می‌گیرند و ظاهر غریبه‌ها، افراد مشهور و دیگر سازندگان را به‌طور یکسان برجسته می‌کنند. اما امروز، او یک چیز کاملاً جدید را امتحان می‌کند: غوطه‌ور شدن در آب‌های فناوری پوشیدنی.

اِما یکی از معدود سازندگانی است که برای آوردن متا به کار گرفته شده است “این دنیای توست” با نشان دادن اینکه چگونه دنیای مبهم (و گاهی گیج کننده) هوش مصنوعی و دنیای هوش مصنوعی به مردم مبارزه کنید متاورس می توان از IRL استفاده کرد. جدید این شرکت عینک هوشمند Ray-Ban Meta اولین قطعه فناوری پوشیدنی او هستند. سایه‌ها می‌توانند به صورت زنده پخش کنند، عکس‌ها و ویدیوها بگیرند، موسیقی پخش کنند، و از طریق هوش مصنوعی متا کمکی ارائه کنند، و او قبلاً چند کلیپ برای اینستاگرامش فیلم‌برداری کرده است.

در بین عکس ها، Mashable از اما در مورد دیدگاه او برای آینده و مد دیجیتال می پرسد.

Mashable: صرفه جویی می تواند یک شکل قابل دسترس از مد باشد. چگونه فناوری را در دسترس‌تر مد می‌بینید؟

اما روگ: همه چیز، از هر نظر. با Rogue، ما از ویدیوهای کوتاه Instagram Reels بسیار استفاده می کنیم. این به مدل کسب و کار ما تبدیل شده است. ما مصاحبه های کوتاهی با مشتریانی انجام می دهیم که به طور ارگانیک از طریق شفاهی به ما مراجعه می کنند یا اگر ما را آنلاین دیده باشند. اغلب اوقات، آنها لباس‌های مقرون به صرفه می‌پوشند، [so] فقط می‌توانیم آن را به صورت آنلاین به نمایش بگذاریم و به بینندگانمان نشان دهیم که، بله، شما می‌توانید لباسی شگفت‌انگیز بپوشید و همه چیز از صرفه‌جویی خواهد بود. این یک شکل عالی برای دسترسی به آن برای توده ها است.

خیلی وقت ها مردم از استایل می ترسند، درست است؟ ممکن است از ورود به آن دنیا بترسید. بنابراین وقتی می بینند که شخصی شبیه به آنها یا سنش شگفت انگیز به نظر می رسد، و متوجه می شوند که همه چیز صرفه جویی شده است، ممکن است نوری در سرشان جرقه بزند، “اوه، شاید بتوانم این کار را انجام دهم.” آن‌ها از آن لباس اسکرین‌شات می‌گیرند، سپس به محل صرفه‌جویی محلی‌شان می‌روند و می‌گویند: «باشه، من عاشق قیافه‌اش هستم، اجازه دهید سعی کنم دوباره آن را بسازم».

بنابراین این یکی از راه هایی است که ما آن را انجام می دهیم. هر روز یک ویدیو منتشر می کنیم. حجم و ثبات در بازی محتوا کلیدی است. این است روش ویکتوریا پاریس فریاد بزن [to] ویکتوریا من او را دوست دارم. او در روز افتتاحیه من با من فروخت.

فکر می کنم اولین باری که شما را آنلاین دیدم در کالب سیمپسون بود سری آپارتمان گردی. شما همکاری Pop-Tarts خود را به او نشان دادید.

اوه بله، همانجا! [points to a Pop-Tarts box in display case.] و رکورد جهانی گینس ما هم همین جاست. ما بزرگترین تاج و تخت پاپ تارت جهان را ساختیم، ۸ فوت!

الان تاج و تخت کجاست؟

در گاراژ والدینم در نیوجرسی. بسیاری از چیزهای من از آن حذف شده است، اما تاج و تخت باقی می ماند.

آیا اصلا اهل مد دیجیتال هستید؟ در دنیای دیجیتال چگونه لباس می پوشید؟

من آواتار بازی ندارم، اما آن را با چیزی می پوشم که هر روز نمی پوشم، زیرا شاید کمی ناراحت کننده باشد. من خودم را در اوج اما مناسب قرار می‌دهم: سکوهای بزرگ – من به تازگی اولین ریک را دریافت کردم [Owens] کفش‌هایی که بتوانم پاشنه‌های ریک دیوانه‌وار بسازم – ران بلند، یک دامن کوچک زیبا، شاید یک مینی کارگو؟ که ناز خواهد بود. یک آستین بلند مشبک و یک تاپ روی آن، یک کمربند بند دار. لوازم جانبی در همه جا. تعداد زیادی حلقه های فلزی، پیگتیل، با دو تار مو در جلو. و گرم کننده دست و پا.

من برای روزی که Rogue در متاورس وجود دارد و مشتریان در سرتاسر جهان می توانند وسایل ما را از آنجا خریداری کنند، بسیار هیجان زده هستم.

آیا در مورد باز کردن Rogue در متاورز صحبت کرده اید؟

من دوستی دارم که واقعاً به متاورز علاقه دارد. او مانند “اما، تو باید سوار شوی، زمین بخری و روگ بسازی!” من آنقدرها در آن عمیق نیستم. من هنوز زمین نخریدم چون یه جورایی عصبی هستم. اما من برای زمانی که می آید هیجان زده هستم.

مسئله این است که ما مخاطبان زیادی داریم. وقتی می گویند “در لندن یک سرکش بسازید!” یا “بیا یک سرکش در ایتالیا بساز!” یا از فلان بچه ای در آلمان DM بگیرم و آنها بگویند، “می توانی به این شهر کوچک وسط ناکجاآباد بیایی؟” بنابراین اگر Rogue در متاورز بود و در آنجا وجود داشت، برای این بچه‌ها خیلی جالب بود که دوست داشته باشند وارد آن شوند و از آن بازدید کنند. خیلی خوب می شد اگر بتوانیم آن را با تمام قطره های جدید خود به روز کنیم و سپس آنها بتوانند آواتارهای خود را با آنها بپوشانند.

Rogue در متاورس چگونه به نظر می رسد؟

نوستالژی دوران کودکی-هسته ی بارون. چاله های فوم، ترامپولین ها در همه جا، سرسره های غول پیکر در تشک های کرکی. به خاطر بسپارید خاطرات پرنسس ۲ وقتی آنها سرسره به پایین سر خورد؟ مسائل مثل این. هر کاری که در کودکی می خواستید در یک مکان انجام دهید. همه جا پدر و مادرت تو را یک جا نمی برند. دنیای دیزنی تمام بهترین قسمت های کودکی شما

از فکر کردن به دوران کودکی ام و فکر کردن به زمان هایی که هیچ نگرانی نداشتم بسیار خوشحال می شوم. من فکر می کنم همه می توانند به نوعی با آن ارتباط برقرار کنند. همانطور که بزرگتر می شوید، شگفت انگیز است، درست است؟ ما در حال رشد هستیم و هر روز بیشتر یاد می گیریم. اما شما صورتحساب هایی برای پرداخت دارید و مثل این است که “من نمی خواهم مالیات بپردازم!” مثل، بیا! در Rogue World هیچ مالیاتی وجود نخواهد داشت.

من دوست دارم یک باغ وحش در آنجا داشته باشم. می‌دانی، سوار فیل‌ها شو یا چیز دیگری. به معنای واقعی کلمه وحشیانه ترین تخیل شما. قصه ی بدون پایان یکی از فیلم های مورد علاقه من در تمام دوران است، بنابراین قرار است فالکور در آنجا باشد. شاید اتاق‌ها یا مناطق با مضمون متفاوت. یک اتاق وجود دارد [that] هر کسی می توانست وارد شود و این به رویای مورد علاقه آنها تبدیل می شد. من فکر می کنم خنک تر از یک اتاق مانند یک گنبد است. بسیاری از گنبدهای مختلف، بنابراین مانند سقف به نظر نمی رسد.

مانند “پنگوئن باشگاه”.

من بیشتر یک دختر وبکینز هستم.

من عاشق روشی هستم که Gen Z فناوری Y2K را تغییر داده و احیا کرده است. چرا نسل شما اینقدر به آن موارد و زیبایی شناسی کشیده شده است؟

آنها هرگز آن را تجربه نکردند. برای آن‌ها هیجان‌انگیز است، زیرا هرگز بخشی از روزمرگی آنها نبود، اما شاید شنیده‌اند که مادرشان در مورد آن صحبت می‌کند یا برادرشان درباره آن صحبت می‌کنند. شاید آن را در فیلم مورد علاقه خود دیده اند. آن قطعات فناوری زودگذر شده اند. [Gen Z] هرگز آن را تجربه نکردم اما [they’ll see it on] تابلوهای خلق و خوی آنلاین قدیمی یا صفحات زیبایی شناسی خاص در اینستاگرام. در موزیک ویدیوهای یوتیوب [from the 2000s] آنها تلفن های Sidekick را نگه داشتند. [Gen Z] هرگز آن تجربه را نداشتم آنها چیزی را تجربه می کنند که هرگز به آن دست نیافته اند، در حال انتقال به گذشته هستند.

شما به تابلوهای خلق و خو و اکانت های اینستاگرام که به یک زیبایی شناسی خاص اختصاص داده شده اند اشاره کردید. از کجا به صورت آنلاین الهام می گیرید؟

من صفحه کاوش اینستاگرام و Reels را برای الهام گرفتن و یافتن استعدادهای جدید بسیار دوست دارم – شاید برای یافتن مارک های نوظهور که می خواهیم در اینجا با آنها آشنا شویم. [at Rogue]. یا شخصی که می‌خواهیم با او همکاری کنیم یا طراح که می‌خواهم به او سفارش دهم تا در مجموعه جدیدم قطعه‌ای را برای من طراحی کند. اینستاگرام بخشی از زندگی روزمره من و همچنین برای ارتباط با مردم است. ارسال DM بهترین چیزی است که می توانیم به آن دسترسی داشته باشیم. من دیپلو را در استوریم پست کردم چون در کنسرتش بودم و او من را دوباره پست کرد و DM’d من را برگشت! و من اینطور گفتم: “عالی، به مغازه بروید و ما یک چک تناسب اندام دریافت می کنیم.” هیچ محدودیتی برای دسترسی ما وجود ندارد.

موضوعات
سازندگان


منبع: https://mashable.com/article/emma-rogue-meta-smart-glasses

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *