برای یک گوشی تاشو ۱۷۰۰ دلاری، OnePlus Open یک نقص بزرگ دارد

کریستین رومرو چان / روندهای دیجیتال

OnePlus اخیراً کارهای جالب زیادی انجام داده است. این شرکت اولین تبلت خود را با نام The وان پلاس پددر اوایل سال جاری، و اولین گوشی تاشو خود را به بازار عرضه کرد OnePlus Open.

اگر چه گوشی های تاشو همچنان یک جایگاه کوچک در بازار کلی گوشی های هوشمند هستند، اخیراً محبوبیت آنها افزایش یافته است. و چند دلیل وجود دارد که چرا یک فرد تاشو می‌خواهد: صفحه‌نمایش راحت‌تر در مواقعی که به آن نیاز دارید و صفحه‌نمایش کوچک در زمانی که نیاز ندارید، انجام چند کار آسان‌تر و موارد دیگر.

بعلاوه، با یک تاشو، می‌توانید از تماشای هندزفری لذت ببرید، زیرا می‌تواند بدون نیاز به لوازم جانبی خود را بالا ببرد. که من را به نقصی می رساند که در OnePlus Open و “Flexion Hinge” جدید آن متوجه شدم. در مقایسه با رقابت، به اندازه کافی پایدار نیست.

لولا فلکشن چیست؟

کریستین رومرو چان / روندهای دیجیتال

یکی از مهم ترین قسمت های هر گوشی تاشو لولا است. به هر حال، بدون آن، تا نمی شود. این یک ضرورت برای این نوع گوشی های هوشمند است.

برای OnePlus Open، OnePlus لولای Flexion را ایجاد کرد. این بر اساس یک معماری تک ستونی ساخته شده است، که OnePlus ادعا می کند به آن اجازه می دهد تا بین تمام اجزای داخل آن یکپارچگی بهتری داشته باشد (حدود ۶۹ قسمت در مقایسه با ۱۰۰-plus در سایر تاشوها وجود دارد). قطعات کمتر همچنین به معنای وزن کمتر است، به همین دلیل است که OnePlus Open یکی از سبک‌ترین تاشوهای موجود با وزن ۲۳۹ گرم است.

OnePlus همچنین می گوید که این باعث می شود که لولا در مقایسه با رقبا که معمولاً از ستون فقرات سه قسمتی استفاده می کنند “محکم تر” باشد. در زمان من با OnePlus Open، متوجه شدم که لولای فلکسیون باز کردن تاشو کاملاً صاف را آسان‌تر می‌کند، چیزی که من کمی با آن مشکل داشتم. Google Pixel Fold. وقتی یک تاشو را باز می‌کنید، می‌خواهید ۱۸۰ درجه صاف باشد، نه ۱۷۷ درجه (بده یا بگیر). این یک مزیت بزرگ به نفع OnePlus Open است.

چرا این لولا یک شمشیر دو لبه است

کریستین رومرو چان / روندهای دیجیتال

در حالی که باز کردن یک تاشو کاملاً مسطح عالی است، اما من متوجه چیز دیگری در مورد لولای باز فلکسیون OnePlus شدم که کمی آزاردهنده‌تر است.

اگر آن را با زاویه مات باز کنید (حدود ۱۳۵ درجه یا بیشتر)، لولا به اندازه کافی محکم نیست که آن را باز نگه دارد. من آن را به این صورت باز کردم، در حالی که روی تختم نشسته بودم روی پتوها قرار گرفتم تا مقداری Disney+ را پخش کنم (بخشی از روال عادی من) و به جای آن لولا به حالت کاملا باز می رفت. دست کم آزاردهنده بود.

وقتی OnePlus Open را در حالت تاشو از یک نقطه خاص (حدود ۱۳۵ درجه) می‌گذرانید، واقعاً نیروی زیادی لازم نیست تا آن را به صورت صاف باز کند. در مقایسه با دستگاه های دیگر مانند Google Pixel Foldلولای OnePlus Open فقط شل تر به نظر می رسد و به اندازه کافی محکم و پایدار نیست تا در زاویه دید راحت باز بماند.

یک گزینه جایگزین استفاده از OnePlus Open در حالت چادری به جای مشاهده ویدیو یا ارجاع مطالب در حین انجام کار دیگری است، که فقط از صفحه پوشش استفاده می کند. اما اگر می‌خواهید با سه برنامه در حالی که نیمه باز است از نمای تقسیمی استفاده کنید، باید با آن سر و کار داشته باشید یا از سردرد خود خلاص شوید و فقط از آن به طور کامل باز استفاده کنید.

OnePlus (تقریبا) همه چیز را درست انجام داد

کریستین رومرو چان / روندهای دیجیتال

در بیشتر موارد، من واقعاً از OnePlus Open لذت بردم. این یک صفحه نمایش تاشو عالی است که صفحه نمایش پوششی با اندازه قابل استفاده، صفحه نمایش داخلی ضد تابش نور زیبا، عملکرد قدرتمند، دوربین های چشمگیر و چندوظیفه بصری را ارائه می دهد.

OnePlus مطمئناً با طراحی Flexion Hinge انتخاب های جالبی داشت. من دوست دارم که چگونه باز کردن دستگاه را بسیار آسان می کند، که این یک نقص Pixel Fold است. اما از سوی دیگر، عدم توانایی باز نگه داشتن آن از یک نقطه خاص، چیزی نیست که من در مورد یک تاشو با قیمت ۱۷۰۰ دلار انتظار داشته باشم. این به طور کامل تجربه OnePlus Open را از بین نمی برد، اما این کاملاً چیزی است که OnePlus باید در صورت و زمانی که OnePlus Open 2 دریافت کنیم، به آن رسیدگی کند.

توصیه های سردبیران







بعلاوه، با یک تاشو، می‌توانید از تماشای هندزفری لذت ببرید، زیرا می‌تواند بدون نیاز به لوازم جانبی خود را بالا ببرد. که من را به نقصی می رساند که در OnePlus Open و “Flexion Hinge” جدید آن متوجه شدم. در مقایسه با رقابت، به اندازه کافی پایدار نیست.


منبع: https://www.digitaltrends.com/mobile/oneplus-open-folding-phone-has-one-big-flaw-hinge/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *