نمایشگاه شریک مستقیم نینتندو برای فردا معرفی شد

نینتندو یک Direct Partner Showcase را معرفی کرده است که بر روی بازی های شخص ثالث تمرکز خواهد کرد.

این نمایشگاه فردا – ۲۱ فوریه – ساعت ۲ بعد از ظهر به وقت انگلستان به صورت زنده پخش می شود. برای تماشای درخواستی از طریق در دسترس خواهد بود یوتیوب.

به گفته نینتندو، این نمایشگاه «حدود ۲۵ دقیقه» ادامه خواهد داشت و بازی‌هایی که در نیمه اول سال جاری از سوی شرکای انتشار و توسعه این شرکت عرضه خواهند شد.

اخبار: نظر ما در مورد راه اندازی چند پلتفرمی ایکس باکس مایکروسافت چیست؟در یوتیوب تماشا کنید

در حالی که به طور خاص گفته نشده است، این احتمال وجود دارد که ما بشنویم کدام یک از آنها چهار بازی ایکس باکس به کنسول نینتندو سوییچ می آیند در طول نمایش شایعات قبلی از سوی تعدادی از صاحبان صنعت پیشنهاد شده بود Hi-Fi Rush یکی از این عناوین خواهد بود.

در اوایل سال جاری، داده‌کاوی‌ها نیز کشف کردند طرح تی شرت استفاده نشده با امضای قرمز و سفید نینتندو در Hi-Fi Rush، که نوشته شده بود: “از همه جا بیرون شو! همانطور که مت در آن زمان گفت، این شعار بسیار مناسب قابلیت های بازی قابل حمل سوییچ است. یک تی شرت دیگر نیز به رنگ آبی پلی استیشن یافت شد.

مطمئناً ما شما را با هر آنچه که نیاز دارید به دنبال نمایشگاه مستقیم شریک نینتندو فردا به‌روزرسانی خواهیم کرد. گوش به زنگ باشید.

در جای دیگری از اخبار نینتندو، دیروز سهام این شرکت اندکی کاهش یافت از بالاترین رکورد هفته گذشته این کاهش به دنبال گزارش هایی است که شرکت در داخل انتظارات خود را به تعویق انداخته است سوئیچ ۲ در حالی که ظاهراً این دستگاه در سال ۲۰۲۵ راه اندازی می شود.

یک گزارش صنعت بازی‌های ویدیویی که ماه گذشته منتشر شد نشان داد که صدها توسعه‌دهنده در حال حاضر هستند کار بر روی پروژه هایی که قرار است روی سوییچ ۲ راه اندازی شوند.


منبع: https://www.eurogamer.net/nintendo-direct-partner-showcase-announced-for-tomorrow?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *