نمایش بعدی State of Play سونی حول محور Final Fantasy VII Rebirth خواهد بود

طرفداران فاینال فانتزی ممکن است بخواهند برای بازی بعدی سونی وقت بگذارند. قبل از آخرین آن ویترین به پایان رسیداین شرکت اعلام کرد که جزئیات جدید گیم پلی و "خبر هیجان انگیز [fans] نمی خواهم از دست بدهم" در باره Final Fantasy VII Rebirth در رویداد بعدی خود همچنین وعده نگاهی گسترده به دنباله آینده را داد بازسازی FFVIIکه هست در حال ورود به PS5 در ۲۹ فوریه ۲۰۲۴٫

بازی اکشن نقش‌آفرینی از جایی شروع می‌شود که اولین عنوان در سه‌گانه برنامه‌ریزی‌شده متوقف شده است، و بازیکنان همچنان عمدتاً Cloud Strife را کنترل می‌کنند که در رویدادهای بازی اول به گروه اکو تروریستی Avalanche پیوسته است. Zack Fair که در عنوان اول تنها در یک صحنه فلاش بک حضور داشت، انتظار می رود این بار نقش بزرگ تری ایفا کند. در حالی که بازی های جدید بر اساس بازی های قدیمی ساخته شده اند فاینال فانتزی VIIآنها دارای عناصر بازسازی شده، مفاهیم جدید و بسط (شاید حتی تغییرات) در خط داستانی و توسعه شخصیت عنوان اصلی هستند.

سونی نگاهی اجمالی به طرفداران ارائه کرده است تجدید حیات مدتی است که از طریق تریلرها استفاده می شود، اما به نظر می رسد که ویترین ایده بسیار بهتری از آنچه می توانند انتظار داشته باشند به آنها می دهد. رویداد بعدی State of Play این شرکت در تاریخ ۶ فوریه در ساعت ۶:۳۰ بعد از ظهر به وقت شرقی برگزار خواهد شد.

این مقاله ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/sonys-next-state-of-play-showcase-will-revolve-around-final-fantasy-vii-rebirth-070020430.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/sonys-next-state-of-play-showcase-will-revolve-around-final-fantasy-vii-rebirth-070020430.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *