نمایش تلویزیونی اکو مارول دارای تاریخ انتشار جدید، تریلر بی‌رحمانه، فیلم کوتاه Daredevil و امتیاز R شگفت‌انگیز است.

نمایش تلویزیونی اکو مارول دارای تاریخ انتشار جدید، تریلر بی‌رحمانه، فیلم کوتاه Daredevil و امتیاز R شگفت‌انگیز است.

اولین تریلر مارول استودیو اکو بالاخره از راه رسید – و تا حدودی شگفت‌انگیز، این اولین سریال با درجه R خواهد بود که در دنیای سینمایی مارول (MCU) ساخته می‌شود.

اکواولین تیزر، که می توانید در زیر تماشا کنید، فقط این را تایید نمی کند دیزنی پلاس این برنامه دارای رتبه TV-MA در ایالات متحده و رتبه ۱۸ به علاوه در سراسر جهان خواهد بود. در واقع، همچنین نشان می دهد که چشم شاهینی اسپین آف در تاریخ ۱۰ ژانویه ۲۰۲۴ به جای تاریخ انتشار ۲۹ نوامبر ۲۰۲۳ که قبلاً پیش بینی شده بود، راه اندازی می شود. اوه، و به دیزنی پلاس می آید و هولو در ایالت، بنابراین طرفداران می توانند نمایش را در هر یک از پلتفرم های استریم متعلق به دیزنی پخش کنند.

این اولین بار نیست که مارول وارد فضای مخاطب بزرگسال می شود. دکتر استرنج ۲ حاوی صحنه‌هایی بود که بینندگان جوان‌تر ممکن بود آن‌ها را ترسناک بدانند، در حالی که شوالیه ماهاولین بازی دیزنی پلاس به قلمروی بی‌خودی خشن و ترسناک سرگردان شد. زوج لوکی فصل ۲ سایه های ترسناکی دارد که در آن جریان دارد.

مارول اکوهر چند، اولین خواهد بود MCU این پروژه دارای رتبه بندی سنی است که تأیید می کند برای بچه ها نامناسب خواهد بود. در واقع، همانطور که تریلر نشان می دهد، پر از لحظات ماوراء خشونت است، با خون فراوان، افراد مختلف مورد اصابت گلوله قرار می گیرند – به خصوص در سر – و گاهی اوقات گردن شکسته می شود و صورت از شخصیت اصلی سریال و عموی جانشینش ویلسون کوبیده می شود. فیسک/کینگ پین.

در جای دیگر، بینندگانی که امیدوارند در تریلر یک دردویل (چارلی کاکس) را ببینند – مرد بدون ترس پیوندهای محکمی با اکو و کینگ پین در کمیک دارد، و همچنین دومی در کمیک نتفلیکس‘s دردویل سریال تلویزیونی – از حضور او خوشحال می شوم. این یک لحظه پلک زدن است که در ساعت ۱:۲۷ آن را از دست خواهید داد، اما لباس قرمز و زرد تیره Daredevil، که قبلا در She-Hulk: وکیل دادگستریدر طول این کلیپ بسیار کوتاه قابل مشاهده است زیرا اکو او را روی میز پرتاب می کند.

اکولحن غیرمنتظره خشونت آمیز او همچنین نشانه خوبی برای سریال تلویزیونی MCU خود Daredevil است. طرفداران نگران بودند که با توجه به تمایل مارول برای جذب مخاطبان در هر سنی، مارول فاز ۵ با عنوان نمایش Daredevil: Born Again – به طور کامل دارای رتبه R نیست. با این حال، اکو نشان می‌دهد که مارول وقتی معتقد است یکی از پروژه‌هایش باید بیشتر از آنچه قبلاً انجام شده، بزرگسال محور باشد، خودداری نمی‌کند. آن، در کنار دوباره متولد شدسرپرست جدید و کارگردانانمطمئناً ایمان ما را به سریال آینده Daredevil بازگردانده است.

بیشتر ببین

برای هر کسی که می‌خواهد خلاصه‌ای از چیست اکو در اینجا خلاصه داستان بسیار کوتاهی از دیزنی و مارول آمده است: “رویداد پخش جریانی پنج قسمتی مایا لوپز (آلاکوا کاکس) را در حالی که توسط امپراتوری جنایتکار ویلسون فیسک (وینسنت دونوفریو) تعقیب می‌شود، مورد توجه قرار می‌دهد. وقتی سفر او را به خانه می‌برد. او باید با خانواده و میراث خود مقابله کند.”

غیر معمول برای یک برنامه تلویزیونی مارول، اکو در حال انتشار به سبک نتفلیکس استاین بدان معناست که هر پنج قسمت آن در دیزنی پلاس و هولو – دو قسمت از جهان – قرار خواهند گرفت بهترین خدمات پخش – در اوایل ژانویه علاوه بر این، دیزنی و مارول تأیید کرده‌اند که فقط تا ۹ آوریل در Hulu قابل تماشا هستند، بنابراین مشترکین Hulu فقط سه ماه فرصت خواهند داشت تا آن را بررسی کنند.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/streaming/disney-plus/marvels-echo-tv-show-gets-a-new-release-date-brutal-trailer-and-surprising-r-rating

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *