نمایش پنج خودروی الکتریکی جدید کیا در CES 2024 را تماشا کنید

بیا دیگه این شرکت برای اولین بار در پنج سال گذشته به CES بازگشته است و این شرکت قرار است با میزبانی یک کنفرانس مطبوعاتی در مرکز صحنه یک جادو قرار گیرد. شما می توانید تمام اعلامیه های کیا CES را در ۸ ژانویه ساعت ۱۸ به وقت شرقی تماشا کنید بازدید از وب سایت آن.

انتظار چه چیزی

این شرکت می‌گوید به علاقه‌مندان پیشنهاد می‌کند نگاهی دقیق‌تر به چندین مدل مفهومی خود از جمله EV3 و EV4 و همچنین EV9 و EV6 GT داشته باشند. کیا همچنین وعده نگاهی به اولین به اصطلاح خود را می دهد "پلت فرم فراتر از وسیله نقلیه" (PBV) که برای تولید انبوه در سال ۲۰۲۵ برنامه ریزی شده است.

کیا PBV را به عنوان یک محلول حرکتی توصیف می کند که ترکیب می شود "خودروهای الکتریکی مناسب با راه‌حل‌های نرم‌افزاری پیشرفته که درها را به روی کسب‌وکارها و شیوه‌های زندگی جدید باز می‌کنند." برای این منظور، خودروساز از طریق برخی از فناوری های PBV صحبت خواهد کرد، "استراتژی خودرو تعریف شده توسط نرم افزار آن" و طرح های مشارکتی

این برند در سال گذشته برخی از جاه طلبی های خود در زمینه خودروهای الکتریکی را به نمایش گذاشته است. به عنوان مثال، ما تست راندیم مفهوم EV9که دارای هفت صندلی و فضای بار بزرگ می باشد. در ماه اکتبر، کیا جزئیات بیشتری در مورد این خودرو ارائه کرد EV3، EV4 و EV5 قبل از ارائه نگاه دقیق تر در دو مورد اول ماه بعد. به نظر می رسد زمان زیادی نمی گذرد تا مردم بتوانند پشت فرمان حداقل یکی از این وسایل نقلیه بنشینند.

ما در حال گزارش زنده از نمایشگاه CES 2024 در لاس وگاس از ۶ تا ۱۲ ژانویه هستیم. با آخرین اخبار این نمایش همراه باشید اینجا.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/watch-kia-show-off-five-new-evs-at-ces-2024-230047828.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/watch-kia-show-off-five-new-evs-at-ces-2024-230047828.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *