نمایش AI Seinfeld سخت تر از فرانک کوستانزا در فستیووس اجرا می شود

جریان Nothing Forever توسط هوش مصنوعی Twitch زمانی که در ماه فوریه راه اندازی شد. با این حال، این اینترنت است، بنابراین طولی نکشید که قهرمان شبیه به سینفلد استریم شروع به پخش کردن کرد. منجر به ممنوعیت پلت فرم استریم می شود. اکنون بازگشته است، اما برخی از اشکالات جدی را تجربه می کند که می تواند به طور کامل به این شرکت پایان دهد.

از ۲۷ اکتبر شروع شد، زمانی که که شخصیت‌ها دیگر صحبت نمی‌کنند، در عوض ساعت‌ها در سکوت مطلق ایستاده‌اند، پس از آن، یک مرد نارنجی عجیب ظاهر شد که در سکوت در آپارتمان گشت می زد. در ۳۰ اکتبر همه چیز حتی عجیب تر شد رسانه های ۴۰۴ جیسون کوبلر از دو شخصیت اصلی که بارها و بارها به یکدیگر راه می‌روند. این روزها ادامه داشت.

این کار ادامه دارد، با شخصیت هایی که برای مدت طولانی ساکت می نشینند، گاهی به یکدیگر خیره می شوند، گاهی فقط به دیوارها یا در جای خود راه می روند. هر از چند گاهی برای چند ساعت دست های خود را تکان می دهند. این اشکالات عجیب و غریب، بدون تعجب، تعداد بینندگان را افزایش داده اند. از زمان نوشتن این استریم، صدها تماشاگر همزمان به خود می بالد، که بسیار بیشتر از ماه گذشته پس از کاهش درخشش پس از بازگشت است.

سازندگان جریان، Mismatch Media، به سوالات مربوط به خطاهای متعدد و گاهی خنده دار پاسخ نداده اند. پس از حادثه ضد ترانس، تغییرات بزرگی در استریم ایجاد کرد، برخی از شخصیت‌ها را عوض کرد و بخش‌های روتین استندآپ را کنار گذاشت. عدم تطابق همچنین «سیستم های تعدیل محتوای ثانویه را به عنوان افزونگی» پیاده سازی کرد.

علیرغم اینکه این استریم عمدتاً مبتنی بر هوش مصنوعی است، احتمالاً هنوز به مقدار کافی نگهداری نیاز دارد و شاید سازندگان تمایلی به ادامه آن نداشته باشند. این استریم از دسامبر به طور مداوم در حال اجرا است، اما چه کسی می‌داند که بخش «ابدیت» Nothing Forever تا چه زمانی ادامه خواهد داشت. شایان ذکر است که جریان همیشه باگ نیست، زیرا هر چند وقت یکبار شخصیت ها در یک مکالمه معمولی (ish) شرکت می کنند.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/ai-seinfeld-show-bugging-harder-175822559.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/ai-seinfeld-show-bugging-harder-175822559.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *