نمایش MacRumors: شایعات رویداد ماه مارس اپل و “بزرگترین” به روز رسانی iOS 18 تا کنون

در قسمت این هفته از نمایش MacRumorsما در مورد رویداد بالقوه اپل در ماه مارس صحبت می کنیم مدل های جدید آی پد و مک، iOS 18 به عنوان “بزرگترین” تا کنون آیفون به روز رسانی نرم افزار و اولین بررسی ها از هدست ویژن پرو

ما محصولات اصلی را که قرار است اپل در ماه مارس رونمایی کند، از جمله یک ۱۲٫۹ اینچی جدید بررسی می کنیم آیپد ایر مدل، بازطراحی شده آی پد نکات مثبت با نمایشگرهای OLED، و به روز شده مک بوک ایر مدل های دارای تراشه M3 و همچنین برخی از لوازم جانبی شایعه شده که قرار است همزمان وارد شوند، مانند یک صفحه کلید جادویی کاملاً جدید و “لپ تاپ مانند” برای آیپد پرو. ما در نظر می گیریم که آیا اپل یک رویداد کامل را انتخاب می کند یا یک سری انتشارات مطبوعاتی ساده برای اعلام این به روز رسانی ها. ما همچنین در مورد iOS 18 بحث می کنیم و در مورد برخی از طراحی های مجدد و بهبودهای احتمالی که می تواند برای به روز رسانی نرم افزار وجود داشته باشد، صحبت می کنیم.

پس از انتشار اولین بررسی ها در هدست ویژن پرو اپل، ما واکنش‌های مختلف به دستگاه را تشریح می‌کنیم، شکل فاکتور، تجربه کاربری و رویکرد منحصربه‌فردی که اپل برای کاهش تجربه سنتی هدست‌های واقعیت مجازی/AR در پیش گرفته است را بررسی می‌کنیم. ما به برخی از محدودیت‌هایی که در حال حاضر هدست‌ها با آن‌ها مواجه هستند، می‌پردازیم، مانند عدم وجود تجربه لمس مستقیم، شک و تردید ظاهری بازار نسبت به دستگاه، و اینکه کجا می‌تواند در مرحله بعدی قرار گیرد.

نمایش MacRumors اکنون است منحصرا بر کانال یوتیوب خودشبنابراین مطمئن شوید که مشترک شده اید تا از قسمت ها و کلیپ های جدید در آینده مطلع شوید:

شما همچنین می توانید به نمایش MacRumors گوش دهید پادکست های اپل، Spotify، ابرییا برنامه پادکست دلخواه شما. شما همچنین می توانید فید RSS ما را کپی کنید مستقیماً به پخش کننده پادکست شما.

اگر قبلاً به آن گوش نداده اید قسمت قبلی نمایش MacRumorsبرای بحث ما در مورد چهلمین سالگرد مکینتاشبرخی از آخرین جنجال برنامه‌های اطراف هدست ویژن پرو، و اخبار مربوط به پروژه خودروی اپل دوباره در دسترس است کاهش یافته است.

برای قسمت‌های جدید هر هفته در نمایش MacRumors مشترک شوید، جایی که ما در مورد برخی از اخبار مهم در اینجا بحث می‌کنیم. MacRumorsاغلب مهمانان جالبی مانند کوین نتر، جرد نلسون، پس هوداپ، لوک میانی، مایک بل، سارا دیتسچی، آی جاستین، جان رتینگر، اندرو ادواردز، آرنولد کیم، بن سالینز، مارکوس کین، کریستوفر لاولی، فرانک مک شین، دیوید لوئیس، تایلر استالمن، جان پروسر، سام کهل، کوین نلسون، جان گروبر، فدریکو ویتیچی، توماس فرانک، جاناتان موریسون، راس یانگ، ایان زلبوو رنی ریچی.

نمایش MacRumors در X است @MacRumorsShow، پس حتما ما را دنبال کنید تا از پادکست مطلع شوید. شما همچنین می توانید به نمایش MacRumors تاپیک فروم برای ارتباط مستقیم با ما. به یاد داشته باشید که پادکست را رتبه بندی و مرور کنید و به ما اطلاع دهید که دوست دارید در آینده چه موضوعات و مهمانانی را ببینید.

برچسب ها: نمایش MacRumors


منبع: https://www.macrumors.com/2024/02/02/the-macrumors-show-march-apple-event-rumors/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *