نمایش MacRumors: مایک بل، مدیر اجرایی سابق اپل درباره AirPort، CarPlay و موارد دیگر صحبت می کند.

لوسید، معاون ارشد دیجیتال و مدیر اجرایی سابق اپل مایک بل در قسمت این هفته به ما می پیوندد نمایش MacRumors برای بحث در مورد آیفونایرپورت، ویژن پرو، CarPlayو بیشتر.

در کانال YouTube MacRumors مشترک شوید برای ویدیوهای بیشتر

مایک از سال ۱۹۹۱ تا ۲۰۰۷ در اپل کار کرد و نقش مهمی در توسعه محصولات سخت افزاری مانند آیفون ایفا کرد. آی مکفرودگاه و اپل تی ویو همچنین ویژگی های نرم افزاری مانند Boot Camp. پس از ترک اپل، او در پالم، اینتل و ریویان کار کرد و اکنون در خودروساز برقی لوکس لوسید رهبری دیجیتال را بر عهده دارد.

ما به موفقیت آیفون از زمان کار مایک برای ارائه مدل اصلی و جایگاه امروزی آن فکر می کنیم. ما همچنین به هدست ویژن پرو اپل نگاهی می اندازیم و در نظر می گیریم که آیا این هدست قابل اجرا خواهد بود یا خیر. مایک درباره AirPort، محصول مورد علاقه شخصی که او رهبری می‌کرد، احساسش نسبت به توقف آن و اینکه آیا اپل احتمالاً در آینده به خط تولید بازمی‌گردد، صحبت می‌کند.

ما در مورد روند و اهمیت ادغام Apple CarPlay در خودروهای Lucid و همچنین چالش‌های موجود در ارائه ویژگی‌های دیجیتال جدید به خودروهای الکتریکی صحبت می‌کنیم. همچنین درباره تجربه مایک از کار در اپل به عنوان یک تصمیم‌گیر ارشد در دهه‌های ۱۹۹۰ و ۲۰۰۰، چگونگی تغییر شرکت در دوره شکل‌گیری که در آن حضور داشت، شباهت‌های لوسید و اپل و موارد دیگر بحث می‌کنیم.

گوش دادن به نمایش MacRumors بر پادکست های اپل، Spotify، ابری، قالب های جیبی، کاسترو، پادکست گوگلیا برنامه پادکست دلخواه شما. شما همچنین می توانید فید RSS ما را کپی کنید مستقیماً به پخش کننده پادکست شما. نسخه ویدیویی این نمایش را تماشا کنید بر روی MacRumors کانال یوتیوب.

اگر قبلاً به آن گوش نداده اید قسمت قبلی نمایش MacRumorsبا سارا دیتسچی، YouTuber و خالق محتوا، درباره برخی از لوازم جانبی مورد علاقه اپل بحث ما را دنبال کنید.

نمایش MacRumors اکنون در X (توئیتر سابق) است. @macrumorshowپس حتما ما را دنبال کنید تا از پادکست مطلع شوید!

برای قسمت‌های بیشتر، در نمایش MacRumors مشترک شوید، جایی که ما در مورد برخی از اخبار موضوعی که در اینجا در حال پخش است صحبت می‌کنیم MacRumorsاغلب مهمانان هیجان انگیز مانند آی جاستین، جان رتینگر، اندرو ادواردز، کوین نتر، آرنولد کیم، بن سالینز، مارکوس کین، کریستوفر لاولی، فرانک مک شین، دیوید لوئیس، تایلر استالمن، جان پروسر، سام کهل، کوین نلسون، جان گروبر، فدریکو ویتیچی، لوک میانی، توماس فرانک، جاناتان موریسون، راس یانگ، ایان زلبوو رنی ریچی. شما همچنین می توانید به نمایش MacRumors تاپیک فروم برای ارتباط مستقیم با ما. به یاد داشته باشید که نمایش را رتبه بندی و مرور کنید و به ما بگویید که دوست دارید پادکست در آینده چه موضوعاتی را پوشش دهد.

برچسب ها: نمایش MacRumors


منبع: https://www.macrumors.com/2023/10/13/the-macrumors-show-former-apple-executive-mike-bell/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *