نمایش MacRumors: مک بوک ایر جدید اپل با M3!

در قسمت این هفته از نمایش MacRumorsما در مورد اپل بحث می کنیم مک بوک ایر جدید مدل های دارای تراشه M3.

ما به بررسی ویژگی‌های ماشین‌های جدید می‌پردازیم و کاوش می‌کنیم ارتقاء می دهد مانند تراشه M3، میکروفون های بهبود یافته و پشتیبانی از صفحه نمایش خارجی همه کاره تر. ما بحث می کنیم مک بوک ایرپیکربندی ایده‌آل و تصمیمات کلیدی خرید، مقایسه ماشین‌های جدید با مک بوک پرو، و نگاهی به مسیر بعدی MacBook Air در میان گزارش‌ها از یک محصول قابل توجه به فناوری صفحه نمایش OLED ارتقا دهید در آینده. ما همچنین بقیه اعلامیه های شایعه شده اپل برای ماه مارس را مورد بحث قرار می دهیم که شامل مدل های جدید OLED iPad Proآ مداد اپل جدیدو الف صفحه کلید جادویی بازطراحی شده تجهیزات جانبی.

نمایش MacRumors در حال حاضر است کانال یوتیوب خودشبنابراین مطمئن شوید که مشترک شده اید تا از قسمت ها و کلیپ های جدید در آینده مطلع شوید:

شما همچنین می توانید به نمایش MacRumors گوش دهید پادکست های اپل، Spotify، ابرییا برنامه پادکست دلخواه شما. شما همچنین می توانید فید RSS ما را کپی کنید مستقیماً به پخش کننده پادکست شما.

اگر قبلاً به آن گوش نداده اید قسمت قبلی نمایش MacRumorsبا بحث ما در مورد تصمیم اپل برای لغو پروژه خودروهای الکتریکی که مدت ها شایعه شده بود، صحبت کنید.

برای قسمت‌های جدید هر هفته در نمایش MacRumors مشترک شوید، جایی که ما در مورد برخی از اخبار مهم در اینجا بحث می‌کنیم. MacRumorsاغلب مهمانان جالبی مانند برایان تانگ، کوین نلسون، کوین نتر، جرد نلسون، پس هوداپ، لوک میانی، مایک بل، سارا دیتسچی، آی جاستین، جان رتینگر، اندرو ادواردز، آرنولد کیم، بن سالینز، مارکوس کین، کریستوفر لاولی، فرانک مک شین، دیوید لوئیس، تایلر استالمن، جان پروسر، سام کهل، جان گروبر، فدریکو ویتیچی، توماس فرانک، جاناتان موریسون، راس یانگ، ایان زلبوو رنی ریچی.

نمایش MacRumors در X است @MacRumorsShow، پس حتما ما را دنبال کنید تا از پادکست مطلع شوید. شما همچنین می توانید به نمایش MacRumors تاپیک فروم برای ارتباط مستقیم با ما. به یاد داشته باشید که پادکست را رتبه بندی و مرور کنید و به ما اطلاع دهید که دوست دارید در آینده چه موضوعات و مهمانانی را ببینید.


منبع: https://www.macrumors.com/2024/03/08/the-macrumors-show-m3-macbook-air/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *