نه، توسعه‌دهنده تایید می‌کند که مشکلات عملکرد Cities: Skylines 2 به خاطر دندان‌های شهروندان نیست

شهرها: Skylines 2 توسعه دهنده Colossal Order تصریح کرده است که مشکلات عملکرد فعلی بازی در رایانه شخصی نتیجه تلاش عنوان برای رندر کردن دندان شهروندان نیست.

پیش از انتشار بازی شبیه‌سازی در ۲۴ اکتبر، بیانیه مشترکی که توسط Colossal Order و ناشر Paradox Interactive منتشر شد، بیان کرد که در حالی که تیم “به‌طور خستگی‌ناپذیر برای ارائه بهترین تجربه ممکن تلاش می‌کرد، ما به معیاری که در نظر گرفته بودیم دست نیافته ایمبا این حال، اکنون تایید شده است که این به دلیل جزئیات دندانی نیست، بنابراین ما می توانیم آن را بجویم.

در بیانیه ای که امروز (۲۷ اکتبر) برای مطبوعات منتشر شد، Colossal Order نوشت: “ویژگی مسیر زندگی شهروندی به هندسه شهروند گره نمی خورد و بر شخصیت های عملکرد شخصیت ها تأثیر نمی گذارد. ما می دانیم که شخصیت ها نیاز به کار بیشتری دارند، همانطور که در حال حاضر هستند. LOD های خود را از دست داده اند [level of details] که برخی از بخش های عملکرد را تحت تاثیر قرار می دهد. ما در حال کار روی آوردن این موارد به بازی همراه با بهبودهای کلی LOD در تمام دارایی های بازی هستیم.

شخصیت ها دارای جزئیات زیادی هستند که اگرچه در حال حاضر غیر ضروری به نظر می رسند، اما در آینده پروژه مرتبط خواهند شد.

دیروز (۲۶ اکتبر) شهرها: Skylines 2 آن را دریافت کرد اولین پچ عملکرد در استیم، با برخی بهینه سازی های عمق میدان، رفع خرابی ها، لکنت های صاف شده و موارد دیگر. تیم نوشت: “در حالی که این به همه مسائلی که ما از آنها آگاه هستیم رسیدگی نمی کند، ما می خواستیم این پیشرفت ها را در اسرع وقت به شما ارائه دهیم.”

در بررسی TechRadar Gaming از شهرها: Skylines 2الی گولد به بازی پنج ستاره کامل داد. آنها نوشتند:شهرها: Skylines 2 جاه طلبی های بلندی دارد چندین سیستم به هم پیوسته گرد هم می آیند تا شما را متقاعد کنند که این فقط یک بازی شهرسازی نیست، بلکه راهی برای ساختن محله های پر جنب و جوش پر از داستان های کوچک و موضوعات در هم تنیده است. اینجا چیزهای زیادی برای دوست داشتن وجود دارد و اگر عاشق آن شوید، برای مدت طولانی درگیر خواهید شد.»

اگر می‌خواهید بازی‌های بیشتری مانند Cities: Skylines 2 انجام دهید، مطمئناً توصیه‌های درخشانی را در لیست ما پیدا خواهید کرد. بهترین بازی های شبیه سازی. شما همچنین می توانید خلاصه ما را بخوانید بهترین بازی های کامپیوتر برای عناوین حتی فوق العاده تر


منبع: https://www.techradar.com/gaming/pc-gaming/no-cities-skylines-2s-performance-issues-arent-because-of-the-citizens-teeth-developer-confirms

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *