«نوپیا» بخش زیست بوم اجتماعی اتم است/ضرورت توجه به الگوهای کوچک برای رسیدن به موفقیت‌های بزرگ

«نوپیا» بخش زیست بوم اجتماعی اتم است/ضرورت توجه به الگوهای کوچک برای رسیدن به موفقیت‌های بزرگ

مدیرعامل ستاد پیشرفت جامع منطقه‌ای گفت: نوپیا بخشی از زیست بوم نوآوری اجتماعی است که تلاش کرده با همراهی اتم و برای پشبرد اهداف کشور بخشی از فعالان و دغدغه مندان این حوزه را کنار یکدیگر قرار دهد.

به گزارش ایسنا، دکتر محمد محسن دوباشی امروز پنج شنبه ۱۸ آبان در نخستین اجتماع سالانه اتم و گردهمایی الگوها و تجربه های موفق، در سخنانی به فلسفه تشکیل اتم اشاره کرد و گفت: ما همواره مشاهده میکردیم که در مواجهه با مشکلات در اجتماع، هیچ حرکتی برای حل این مشکلات و آسیب ها صورت نمی‌گرفت. ضمن اینکه اغلب، سیاهی‌ها در جامعه ما دیده می شوند و حتی در مواقعی با راه‌افتادن جریان سیاه نمایی آماری موفقیت‌های اجتماعی زیر دست و پا له می‌شد.

وی در ادامه با بیان اینکه در جامعه همه دنبال موفقیت های بزرگ هستند،گفت: نمی توان مسئله ای که در طول سال ها اتفاق افتاده است را یکباره با موفقیت های بزرگ رفع کرد.

مدیرعامل ستاد پیشرفت جامع منطقه‌ای افزود: ما سال ۹۷ شروع کردیم الگوهای موفق در کشور را با تکیه بر سه شاخص مهم حل مسئله با شیوه نواورانه و حل موضوع با کمک مردم و فن اوری های اجتماعی شناسایی کردیم و این سه امر به شاخص تشکیل اتم تبدیل شدند.

وی تاکید کرد: ما برای شناسایی الگوهای موفق در کشور به استان ها و حتی روستاها مراجعه کردیم این مسیر سخت بود اما توانستیم و موفق شدیم. به طوریکه هر کسی که الگوی موفق بود ثبت نام کرد.

دوباشی یادآور شد: ما ابتدای کار خود سراغ اتم های تهران نرفتیم چون این شهر به دلایل دسترسی به منابع، دارای انبوهی از الگوها است،  ابتدا کار خودمان را از شهرستان ها شروع کردیم. خوشبختانه در این مسیر حمایت خوبی از سوی وزارت جوانان هم صورت گرفت.

وی خاطر نشان کرد: امروز یکی از بزرگترین و مهم ترین روزهای تاریخ اتم است چرا که اتم‌ها ذره ذره در گوشه کنار کشور کار می‌کردند امروز این اتم ها کنار هم قرار گرفتند و وقتی اتم ها کنار هم قرار بگیرند کارهای بزرگی می توانند انجام بدهند و تحولاتی بزرگی در کشور رقم بزنند تا راه حل های جدیدی برای مشکلات موجود کشف شود.

این فعال حوزه کسب و کار تاکید کرد: ما از امروز شاهد خلق راکتور هستم و معتقدیم الگوی موفقیت های کوچک می‌تواند راه خود را از لابه لای همه مشکلات پیدا کند.

مدیرعامل ستاد پیشرفت جامع منطقه‌ای در پایان تاکید کرد: بخش نوپیا بخش زیست بوم اجتماعی اتم است که تلاش کرده است نهادها و بخش های مختلف را در کنار هم قرار بدهد. ما هم در اتم تلاش میکنیم پارامترهای کوچک کنار هم قرار بگیرد و در نهایت بتواند مسئله های بزرگ را از راه حل های خورد بدست می آورد.

انتهای پیام


منبع: https://www.isna.ir/news/1402081813217/%D9%86%D9%88%D9%BE%DB%8C%D8%A7-%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%B2%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D8%A8%D9%88%D9%85-%D8%A7%D8%AC%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B9%DB%8C-%D8%A7%D8%AA%D9%85-%D8%A7%D8%B3%D8%AA-%D8%B6%D8%B1%D9%88%D8%B1%D8%AA-%D8%AA%D9%88%D8%AC%D9%87-%D8%A8%D9%87-%D8%A7%D9%84%DA%AF%D9%88%D9%87%D8%A7%DB%8C-%DA%A9%D9%88%DA%86%DA%A9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *