نویسنده Red Dead Redemption به استودیوی دن هاوسر یکی از بنیانگذاران Rockstar می پیوندد

مایکل آنسورث، نویسنده سریال Red Dead Redemption، به عنوان مدیر داستان و مدیریت خلاقانه، به استودیوی Absurd Ventures، بنیانگذار Rockstar، Dan Houser پیوست.

Absurd Ventures بود به طور رسمی در ماه ژوئن رونمایی شداولین پروژه بازی های ویدیویی مطرح هاوسر پس از آن راک استار در حال ترک – به دنبال یک “وقفه طولانی” – در سال ۲۰۲۰٫

Absurd خود را به عنوان استودیویی معرفی می‌کند که بر روی «ساخت جهان‌های روایی، خلق شخصیت‌ها و نوشتن داستان‌ها برای انواع ژانرها» متمرکز است که رسانه‌های مختلفی را در بر می‌گیرد – با این که استودیو به طور خاص از لایو اکشن، انیمیشن، بازی‌های ویدیویی و سایر موارد تعاملی استفاده می‌کند. محتوا، کتاب‌ها، رمان‌های گرافیکی، پادکست‌های متن‌شده و موارد دیگر.


تریلر Absurd Ventures.

مانند توسط BeGeek مشاهده شدمعاون سابق راکستار در زمینه نویسندگی مایکل آنسورث – که در نویسندگی هر دو بازی Red Dead Redemption همکاری داشته و در گفتگو با بازی هایی مانند LA Noire، GTA 4 و GTA 5 مشارکت داشته است – در اکتبر به Asburd پیوست. اوت امسال از Rockstar خارج شد پس از ۱۶ سال حضور در شرکت

Unsworth تنها کهنه سرباز Rockstar نیست که به Houser در Absurd Ventures پیوسته است. نویسنده و تهیه کننده سابق لازلو جونز – که در سال ۲۰۲۰ سازنده GTA را ترک کرد – از ژوئن ۲۰۲۱ با Absurd بوده و در آنجا به عنوان تهیه کننده اجرایی فعالیت می کند.

هنوز هیچ صحبتی در مورد اینکه Absurd روی چه چیزی کار می کند وجود ندارد، اما وب سایت استودیو یک دسته از مزخرفات انتزاعی برای بررسی و تامل در حالی که منتظر جزئیات بیشتر هستیم.


منبع: https://www.eurogamer.net/red-dead-redemption-writer-joins-rockstar-co-founders-absurd-ventures-studio

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *