نویسنده Witcher می گوید نتفلیکس توصیه او را برای اقتباس از آن نادیده گرفته است و او قصد ندارد بازی Witcher 3 را بازی کند.

نویسنده Witcher می گوید نتفلیکس توصیه او را برای اقتباس از آن نادیده گرفته است و او قصد ندارد بازی Witcher 3 را بازی کند.

ویچر نویسنده Andrzej Sapkowski علاقه ای به بازی کردن بازی های CD Projekt Red ندارد.

طی مصاحبه اخیر در کامیک کان وین با وب سایت اتریشی Cerealkillerzنویسنده فانتزی – که یک نام تجاری جدید دارد ویچر کتاب در دست ساخت – مورد بحث در مورد محبوب است نتفلیکس اقتباسی از رمان های او و همچنین بازی های CD Projekt Red (از طریق PC Gamer).

وقتی از ساپکوفسکی پرسیده شد که آیا تا به حال درباره این سریال بازخوردی ارائه کرده است یا خیر، به اشتراک گذاشت که به نتفلیکس برای اقتباس از کتاب‌هایش توصیه کرده است، اما آنها به حرف او گوش ندادند.

او با خنده گفت: “شاید من به آنها ایده هایی دادم، اما آنها هرگز به من گوش نکردند.” او همچنین ظاهراً تصوری از شخصی در نتفلیکس داد و گفت: “این کیست؟ این یک نویسنده است، این هیچ کس نیست” و دست خود را به نشانه اخراج تکان داد.

همانطور که برای بازی ها، که تبدیل به یک سه گانه است که شامل بازی های بسیار موفق است The Witcher 3: Wild Hunt، ساپکوفسکی علیرغم محبوبیت آنها نزد طرفداران، اصلاً قصد ندارد آنها را بازی کند.

وقتی از او پرسیده شد که آیا تا به حال این بازی ها را بازی کرده است، او پاسخ داد: “هرگز. من زمانی برای این کار ندارم، و این برای من سرگرمی نیست. نه… من هرگز آن را بازی نکرده ام و قصد ندارم آن را بازی کنم.”

منصفانه است که فرض کنیم ساپکوفسکی علاقه ای به بازی بعدی ندارد ویچر بازی از CD Projekt Red که در حال حاضر در مراحل اولیه توسعه است. با اسم رمز “قطبی“، این پروژه در مارس ۲۰۲۲ اعلام شد و جدا از برخی آثار هنری رسمی، ما چیزهای زیادی در مورد آن می دانیم غیر از این که بازی “حماسه جدیدی” را برای این مجموعه آغاز خواهد کرد.

CD Projekt Red نیز اخیرا اعلام کرد که پس از هشت سال، یک ویرایشگر رسمی مود در حال حاضر برای نسخه رایانه شخصی در حال کار است ویچر ۳.

اگر با نزدیک شدن به فصل تعطیلات به دنبال بهترین تخفیف های بازی هستید، ما را بررسی کنید معاملات بازی جمعه سیاه راهنما، همراه با انتخاب های ما برای بهترین ها معاملات بازی ویدیویی جمعه سیاه که دارای چند پیشنهاد عالی است.


منبع: https://www.techradar.com/gaming/consoles-pc/witcher-author-says-netflix-ignored-his-advice-for-its-adaptation-and-he-doesnt-intend-to-play-witcher-3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *