نکته حرفه ای: امسال بهترین معاملات اولیه سایبر دوشنبه در رده ۲۵ دلاری و کمتر است

بهترین معاملات اوایل سایبر دوشنبه زیر ۲۵ دلار


بهترین معامله دستگاه آمازون

اکو پاپ

۱۷٫۹۹ دلار در آمازون
(۲۲ دلار صرفه جویی کنید)
نکته حرفه ای: امسال بهترین معاملات اولیه سایبر دوشنبه در رده ۲۵ دلاری و کمتر است

بهترین معامله اپل

Apple AirTag

۲۳٫۹۹ دلار در آمازون
(۵٫۰۱ دلار صرفه جویی کنید)
Apple AirTag در پس زمینه سفید

بهترین معامله بازی

«LEGO Star Wars: The Skywalker Saga» نسخه لوکس

۲۰٫۹۹ دلار در نینتندو
(۴۰ دلار صرفه جویی کنید)
لگو دارت ویدر که یک شمشیر نوری در دست دارد

دوشنبه سایبری فروش برای همه، صرف نظر از بودجه، چیزی دارد. اگر به دنبال گزینه‌های ارزان قیمت هدیه یا جوراب‌های جوراب‌دار هستید، ما این فهرست را از برترین انتخاب‌های خود برای فروش زیر ۲۵ دلار مرور کرده‌ایم، کلیک کرده‌ایم، بررسی کرده‌ایم، فکر کرده‌ایم. در حالی که قیمت ها پایین است، کیفیت بالا است.

پاداش: بسیاری از محصولات مورد علاقه سال Mashable – از استشر کیف به عینک نور آبی و ایده های سرگرم کننده هدیه – به شدت برای تعطیلات خرید مشخص شده اند. بنابراین، با وجود اینکه معاملات درب منزل در تلویزیون‌ها و لوازم خانگی بیشترین توجه را به خود جلب می‌کند، خریداران باهوش می‌دانند که اکنون زمان پر کردن سبد خرید با محصولات مقرون‌به‌صرفه (و اکنون حتی بیشتر) است.

همانطور که برای هفته سایبر و تعطیلات آماده می‌شویم، در اینجا برخی از بهترین معاملات دوشنبه سایبری با قیمت کمتر از ۲۵ دلار وجود دارد که همه آنها در طول سالی که نبوده است، روی کیف پول قرار می‌گیرند.

کیسه های استاشر

کیسه استاشر، کاسه ۲ بسته

۲۱٫۵۹ دلار در آمازون (۵٫۴۰ دلار صرفه جویی کنید)



چرا ما آن را دوست داریم

گزارشگر ارشد خرید Mashable هیلی هنشل را آزمایش کرد تانک کوسه کیسه های قابل استفاده مجدد داستان موفقیت در برابر رقیب خود و Stasher به دلیل رنگ های سرگرم کننده، کیفیت و تمیز کردن آسان دوام ها را شکست دادند. همان رنگ های سرگرم کننده برای Cyber ​​Monday به فروش می رسد.

معاملات بیشتر Stasher Bag زیر ۲۵ دلار

چراغ رشد قابل حمل

چراغ رشد LED GooingTop

۲۱٫۵۹ دلار در آمازون (۱۳٫۴۰ دلار صرفه جویی کنید)



چرا ما آن را دوست داریم

گیاهان خود را در این زمستان با استفاده از چراغ رشد LED GooingTop. چراغ گیاهی دارای نور ملایم و یقه غازی است تا آن را با چیدمان گیاه شما سفارشی کنید. این برای گیاهان کوچک و شست های سبز با بودجه مناسب است.

محصول محبوب اپل

Apple AirTag

۲۳٫۹۹ دلار در آمازون (۵٫۰۱ دلار صرفه جویی کنید)



چرا ما آن را دوست داریم

ممکن است تصور کنید که معاملات Cyber ​​Monday کمتر از ۲۵ دلار عمدتاً محصولات خارج از برند را پوشش می دهد، اما اینطور نیست. علاوه بر دستگاه های آمازون، حتی می توانید محصولات اپل را نیز در این قیمت پیدا کنید. برای جمعه سیاه-Cyber ​​Monday، AirTag های همیشه پر تقاضا اپل با کمترین قیمت در ماه های اخیر هستند. ما قبلا Apple AirTag را نامگذاری کرده ایم بهترین ردیاب بلوتوثو این ایده خوبی است که قبل از اینکه در فرودگاه ها برای سفر در تعطیلات جرأت کنید، این وسایل را تهیه کنید.

یک جفت عینک نور آبی

عینک فلیکس گری

۲۴٫۹۹ دلار در بهترین خرید (۵ دلار صرفه جویی کنید)



چرا ما آن را دوست داریم

گزارشگر خرید سرب Mashable دیلن هاس دارای رتبه فلیکس گری مانند بهترین عینک نور آبی به طور کلی. عینک‌ها به خوبی ساخته شده‌اند، بدون رنگ – که در بین عینک‌های نور آبی نادر است – و بسیار شیک‌تر از برندهای دیگر.

یک اسپیکر هوشمند جمع و جور

اکو پاپ

۱۷٫۹۹ دلار در آمازون (۲۲ دلار صرفه جویی کنید)



چرا ما آن را دوست داریم

اندازه جمع و جور از اکو پاپ آن را برای فضاهای کوچکتر مانند اتاق خواب، حمام یا آپارتمان استودیویی انتخابی عالی می کند. هنگام صبح که آماده می‌شوید، آهنگ‌های مورد علاقه‌تان را صدا کنید، در حین تمیز کردن به یک کتاب صوتی گوش دهید، یا تا ژانویه بدون وقفه جاز تعطیلات بنوازید (به کسی نخواهیم گفت).

معاملات بیشتر اکو پاپ زیر ۲۵ دلار

یک استیک پخش به روز شده

Amazon Fire TV Stick 4K

۲۴٫۹۹ دلار در آمازون (۲۵ دلار صرفه جویی کنید)



چرا ما آن را دوست داریم

را Amazon Fire TV Stick 4Kجدیدترین نسل، همه چیز در مورد جریان روان است — با پردازنده چهار هسته ای ۱٫۷ گیگاهرتز. این به راه‌اندازی سریع‌تر برنامه و ناوبری آسان‌تر هنگام جابه‌جایی بین کانال‌های پخش می‌شود. جیک کرول، منتقد Mashable Fire Stick 4K را بررسی کرد و می گوید این یکی از بهترین گزینه ها نسبت به قیمت است. با کاهش ۵۰ درصدی قیمت معمولی برای سایبر دوشنبه، این فقط بیشتر صادق می شود. می‌توانید فیلم‌های تعطیلات مورد علاقه‌تان را با یک استریم جدید پخش کنید.

معاملات پخش جریانی بیشتر زیر ۲۵ دلار

  • Roku Express 4K+24.97 دلار ۳۹٫۹۹ دلار (۱۵٫۰۲ دلار صرفه جویی کنید)

مجموعه ای ارزان قیمت از هدفون

Soundcore توسط هدفون های بی سیم Anker P20i

۱۹٫۹۹ دلار در آمازون (۲۰ دلار صرفه جویی کنید)



چرا ما آن را دوست داریم

آیا به جای دو هدفون فقط با یک هدفون کار کرده اید؟ آیا بچه‌های شما هدفون‌های مخفی کردن گوش را سرگرم‌کننده‌تر از خوردن سبزیجات خود به سگ می‌دانند؟ اگر به یک جفت هدفون ارزان قیمت نیاز دارید، صداگذاری توسط Anker P20i هدفون های بی سیم واقعی در آمازون فقط به ۱۹٫۹۹ دلار کاهش یافته است پایین ترین قیمت ما تا به حال دیده‌ایم که آیا اینها را با مشخصات مقایسه کنید AirPods Pro اپل? نه. آیا آنها هزینه کسری از قیمت دارند، حدود ۱۰ ساعت عمر باتری دارند و مقاومت در برابر آب دارند؟ کاملا. اگر به یک جفت هدفون ارزان قیمت نیاز دارید یا می خواهید برای اولین بار هدفون را امتحان کنید، این مجموعه می تواند بهترین دوست جدید شما باشد.

تخفیف های بیشتر هدفون زیر ۲۵ دلار

یک تقویت کننده وای فای برای رسیدن به حیاط خلوت

تی پی لینک RE220

۱۷٫۹۹ دلار در آمازون (۱۷ دلار صرفه جویی کنید)



چرا ما آن را دوست داریم

اگر وای فای شما نتواند به تمام گوشه های خانه شما دسترسی پیدا کند، یک توسعه دهنده وای فای می تواند به حل مشکل کمک کند. چه در حال تمیز کردن گاراژ باشید یا در حیاط خلوت برای یک شب فیلم تابستانی، TP Link RE220 توسعه دهنده وای فای تا ۱۲۰۰ فوت مربع را پوشش می دهد. می توانید حداکثر ۳۰ دستگاه از جمله تلفن های هوشمند، تلویزیون و لپ تاپ را متصل کنید.

یک هدیه زیر ۲۵ دلار برای او

جعبه نگهداری جواهرات مسافرتی مخملی

۱۹٫۹۸ دلار در آمازون (۵٫۰۱ دلار صرفه جویی کنید)



چرا ما آن را دوست داریم

تعطیلات قبل از اینکه متوجه شوید اینجا خواهد بود، به همین دلیل است که باید از فروش Cyber ​​Monday برای خرید هدیه برای دوستان و خانواده استفاده کنید. Timothy Beck Werth سردبیر خرید آزاد Mashable قسم می خورد که این جعبه جواهرات عالی است هدیه برای او (یا برای هر کسی که دوست دارد جواهرات بپوشد). این یک هدیه فوق‌العاده کاربردی است که به مسافران این امکان را می‌دهد تا جواهرات خود را در حین سفر مرتب و ایمن نگه دارند، و قیمت کمتر از ۲۵ دلار و طراحی شیک آن را برای مهمانی‌های بابا نوئل مخفی و فیل سفید ایده‌آل می‌کند.

یک محصول کلاسیک فضای باز

فیلتر آب شخصی LifeStraw

۹٫۹۹ دلار در آمازون (۹٫۹۶ دلار صرفه جویی کنید)



چرا ما آن را دوست داریم

تیم Mashable بسیاری از دوشنبه‌های سایبری و روزهای نخست را پوشش داده است و با هر فروش بزرگ آمازون، ۵۰ درصد تخفیف در فیلتر آب شخصی LifeStraw. شاید این تنها محصول زیر ۲۵ دلار باشد که به طور بالقوه می تواند جان شما را نجات دهد. با استفاده از این فیلتر به سبک نی، می توانید مستقیماً از بزرگترین و گل آلودترین گودال ها آب بنوشید. به علاوه، برای خبرنگاران خرید مانند ما، دوشنبه Cyber ​​با تخفیف در LifeStraw نخواهد بود. به اندازه پوره سیب زمینی در روز شکرگزاری سنتی است.

معاملات بیشتر در مورد محصولات LifeStraw

یک بازی جدید برای سوییچ

«LEGO Star Wars: The Skywalker Saga» نسخه لوکس

۲۰٫۹۹ دلار (۴۹ دلار در نینتندو صرفه جویی کنید)



چرا ما آن را دوست داریم

اگر دوست داری جنگ ستارگان و شما عاشق لگو هستید، این بازی برای شماست. نسخه لوکس شامل هفت بسته شخصیت محتوای قابل دانلود و یک شخصیت انحصاری Obi-Wan Kenobi قابل پخش است.

معاملات بازی های بیشتر زیر ۲۵ دلار

معاملات عالی Cyber ​​Monday زیر ۲۵ دلار


منبع: https://mashable.com/article/early-cyber-monday-under-25-deals-2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *