نگاهی به جت شخصی دونالد ترامپ و جزئیات باورنکردنی آن

نگاهی به جت شخصی دونالد ترامپ و جزئیات باورنکردنی آن

تا به شما ایده بدهم چقدر کار روی جت انجام شد، هواپیمای تجاری ۲۰۰ نفره سابق، اکنون می تواند تنها ۴۳ نفر را حمل کند. این هتل دارای یک گالری است که به یک اتاق خواب، یک اتاق غذاخوری، یک سالن استراحت، یک اتاق کنفرانس، دو اتاق مهمان و سه حمام با وسایل روکش طلا متصل می شود. روی این ملحفه ها نشان خانواده ترامپ نیز گلدوزی شده است. بیشتر قطعات فلزی این هواپیما با روکش طلای ۲۴ عیار شامل کمربند ایمنی و دستگیره درها هستند. صندلی های هواپیما همگی با چرم ایتالیایی روکش شده اند و هواپیما دارای سیستم های سرگرمی و صوتی باکیفیت است.

برای تکمیل آن، این هواپیما دارای دو موتور توربوفن رولزرویس RB211 است که به اندازه کافی قدرتمند است تا به حداکثر سرعت برسد. ۶۰۹ مایل در ساعت. همچنین برای پروازهای بین قاره ای ایده آل است زیرا می تواند ۸ ساعت و تا ۳۰۰۰ مایل بدون نیاز به لمس کردن پرواز کند.

ترامپ فورس وان در سال ۲۰۲۲ به روز شد اما همچنان بدنه سیاه خود را با حروف طلایی “TRUMP” حفظ کرد. شکی نیست که فضای داخلی نیز برای افزودن فناوری مدرن به روز شده است. اکنون دم دارای پرچم آمریکاست که می تواند به نقشی که هواپیما در کمپین بعدی میلیاردر ایفا خواهد کرد اشاره کند.


منبع: https://www.slashgear.com/1466539/inside-donald-trump-private-jet/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *