نیسان از جدیدترین خودروی برقی پیشرفته Nismo خود رونمایی کرد

جدیدترین خودروی الکتریکی نیسمو خود را رونمایی کرد. آریا نیسمو بر اساس و قرار است در دو تریم عرضه شود. B6 دارای باتری ۶۶ کیلووات ساعتی است، در حالی که B9 دارای یک نسخه ۹۱ کیلووات ساعتی است. با توجه به اینکه Nismo بخش عملکرد نیسان است، جای تعجب نیست که EV کمی قدرت بیشتری نسبت به دیگر آریاها ارائه دهد. مدل B6 362 اسب بخار و ۴۱۳ پوند فوت قدرت خواهد داشت در حالی که B9 قرار است ۴۲۹ اسب بخار و ۴۴۳ پوند فوت قدرت داشته باشد. جاده و مسیر اشاره می کند که این ارقام ممکن است قبل از اینکه شاسی بلند برقی وارد جاده شود تغییر کند.

گفته می شود که تیم نیسمو شتاب را تنظیم کرده و حالت رانندگی انحصاری را اضافه کرده است که هدف آن به حداکثر رساندن پاسخ است. تیونینگ، همراه با فناوری کنترل چهار چرخ e-4orce و لاستیک‌های نصب شده بر روی چرخ‌های آلومینیومی سفت و سخت ۲۰ اینچی، به ارائه «پایداری برتر و توانایی چرخش و همچنین ردیابی خطوط بهتر و توانایی بهبود یافته در پیچ‌ها» کمک می‌کند. با سرعت بالا.”

نیسان گفت که Nismo همچنین یک صدای اختیاری Formula E-esque را برای “هیجان” بیشتر به آریا نیسمو اضافه کرده است. این خودروساز اضافه کرد که کابین با طراحی ویژه صندلی‌ها و تریم‌های Nismo حس ممتازی دارد.

این اولین نیسان EV نیست که تیم Nismo روی آن کار کرده است. آی تی کانسپت Leaf Nismo RC در نمایشگاه خودرو نیویورک ۲۰۱۱٫ مدل نسل دوم . نیسان هنوز قیمت و پنجره ای را برای پرچمدار جدید نیسمو EV اعلام نکرده است.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/nissan-unveils-its-latest-nismo-enhanced-ev-145655707.html?src=rss منتشر شد


منبع: https://www.engadget.com/nissan-unveils-its-latest-nismo-enhanced-ev-145655707.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *